וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי המשביר לצרכן מתנגדים למועמדות סקאל לרכישת הרשת

חיים ביאור

14.2.2003 / 10:35

הסיבה להתנגדות: הודעת קבוצת סקאל כי אינה מתכוונת להעסיק את 1,500 עובדי הרשת במסגרת הסכם הקיבוצי אלא באמצעות חוזים אישיים



ועד עובדי רשת המשביר לצרכן והסתדרות הפקידים עומדים להודיע לבית המשפט המחוזי על התנגדותם למועמדותה של קבוצת סקאל, בראשות חיים סקאל, לרכישת פעילות הרשת.



הסיבה להתנגדות הוועד היא הודעת סקאל בדיון שהתקיים שלשום בבית המשפט, לפיה הקבוצה אינה מתכוונת להעסיק את 1,500 עובדי הרשת במסגרת הסכם הקיבוצי. לפיכך, אם סקאל יקבל לידיו את הרשת העובדים יועסקו באמצעות חוזים אישיים.



יו"ר ועד עובדי המשביר לצרכן, דבורה יצחקי, אמרה: "הודעת סקאל בנוגע לעתיד ההסכם הקיבוצי נועדה להביא לכך שהיא תרכוש את המשביר במחיר מופחת, אך במקביל היא הכניסה את העובדים לחרדה בנוגע לגורלם בחברה".



סקאל היא מועמדת לרכישת פעילות המשביר, הנמצאת כבר חודשים אחדים בהקפאת הליכים משפטיים. מועמד נוסף לרכישה הוא איש העסקים רמי שביט, מבעלי שיריונית חוסם.



נשיא בית המשפט המחוזי, אורי גורן, אמר בדיון שהתקיים שלשום כי הוא ממליץ ששביט וסקאל יגישו הצעה משותפת לרכישת הרשת, אך סקאל הבהיר כי בכוונת קבוצתו לגשת למכרז בנפרד. סקאל הוסיף כי לא ירכוש את הרשת "בכל מחיר".



השופט גורן ימסור ביום שני הקרוב את הכרעתו לגבי הרוכש.



בדיון שהתקיים שלשום לא קיבל בית המשפט את המלצת הנאמנים של המשביר לצרכן לאשר את מכירת הפעילות של הרשת לשביט, על פי ההצעה שהגיש.



זאת, לאחר שהנאמנים העדיפו את הצעתו של שביט על פני ההצעה של קבוצת סקאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully