וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המדף

עודכן לאחרונה: 28.3.2022 / 11:47

המוצרים החדשים שעלו על המדפים בישראל לאחרונה מתחטום הטיפוח ועד לאופנה, ממזון ועד למשקאות, לאקססוריז ועד מוצרים לשעות הפנאי

מותג הקוסמטיקה LANCÔME משיק מתנה לחג: LANCÔME BEAUTY BOX

לרגל חג הפסח מציג המותג את המארז היוקרתי שמגיע במזוודת איפור מהודרת וכולל 13 מוצרי איפור וטיפוח בגודל מלא ומיוחד - מתנה מושלמת לשגרת איפור וטיפוח.

המארז מכיל:
מסיר איפור עיניים בגודל מלא 125 מ"ל
סרום פעיל
מי פנים בגודל מלא 75 מ"ל
מסקרה HYPNÔSE בגודל מלא
פלטת צלליות HOLIDAY חדשה בגודל מלא
קרם עיניים GENIFIQUE ב-5 מ"ל
קרם RENERGIE MULTI-LIFT ב-15מ"ל
קרם אנטי אייג'ינג , 15 מ"ל
שפתון בגוון 196 בגודל מיוחד
שפתון בגוון 505 בגודל מיוחד
בושם LA VIE EST BELLE בגודל מיוחד 4 מ"ל

המארז ימכר במחיר מיוחד של 500 שקל. ניתן להשיג בנקודות המכירה של לנקום ברשתות סופר-פארם, המשביר לצרכן,BE ואפריל ובפרפומריות מובחרות

lancÔme beauty box מחיר 500 שקל. יח"צ חו"ל,
מארז מתנה lancÔme beauty box במחיר מיוחד 500 שקל/יח"צ חו"ל

גם מותג הטיפוח הבינלאומי SR COSMETICS משיק לרגל החג מארז טיפוח מקצועי כאלטרנטיבה להזרקות

מארז טיפוח המהודר מכיל את מוצרי הדגל של הסדרה הטבעית ONE המתאפיינת במרכיבים חדשניים, מתבססת על מחקרים ומסורות של צמחי מרפא יפניים מוכחים.

המארז כולל:
וואן סולושיין סרום - מכיל מרכיבים נוגדי דלקת המטפלים באטופיק דרמטיטיס, רוזציאה והבהרת פיגמנטציה לאחר אקנה\נזקי שמש. מכיל: 30 מ"ל.

ליפט יו אפ קרם - תכשיר טיפולי המכיל מרכיבים עוצמתיים, מרכיבי פילר וליפטינג, המהווים אלטרנטיבה טבעית לכל פעולה אסתטית. למיצוק ולמתיחת עור הפנים. מכיל: 50 מ"ל.

מזורולר לשימוש אישי - להחדרת מרכיבים ייעודיים לשיפור מרקם העור, צמצום קמטים\קמטוטים, לשיפור בנראות צלקות אקנה וסימני מתיחה, ולהבהרת כתמי עור בשילוב התכשיר המותאם.

מדובר בתכשירים דרמו-קוסמטיים, החודרים לעומק העור ומשפיעים בסינרגיה האחד עם השני ברמה רפואית, כחלופה טבעית לסוגי ההזרקות האסתטיות. כל המרכיבים הבוטניים מופקים מתוך הקפדה ואיזון דינאמי תחת הגדרת "קוסמטיקה נקייה".

יתרונותיה של הסדרה ברמה רפואית כאפקט בוטוקס ומתיחת עור הפנים, שיקום נזקי עור במצבי אקנה, רוזציאה, אטופיק, כתמים פיגמנטריים והגברת קצב התחדשות העור בכל תקופות שינויי הגיל.

מחיר מארז חג : 699 שקל. ניתן להשיג אצל קוסמטיקאיות מורשות החברה - בכל רחבי הארץ או באתר "SR COSMETUCS" https://srcosmetics.co.il/he

קומפוזיציה סדרת הוואן: מוזורול 89 שקל, ליפט קרם 409 שקל, גראנד סרום 409 שקל. יח"צ,
סדרת הוואן: מוזורול 89 שקל, ליפט קרם 409 שקל, גראנד סרום 409 שקל/יח"צ

JUVENA חברת הקוסמטיקה השוויצרית מובילה את מהפכת הקוסמטיקה עם השקת מוצר
בלעדי לטיפוח אזור העיניים


JUVENA Radiance Eye Spray הוא תרסיס טיפוח מהפכני אנטי אייג'ינג לעיניים מוארות, מוצע כטיפוח TO GO לשימוש בכל זמן ומקום, לנשיאה בכל תיק ולשימוש על גבי עור נקי או על גבי איפור.

המוצר פועל כמו קרם ומרענן כמו תרסיס, מטפל בכהויות ונפיחויות סביב העיניים, מטשטש קמטים וקמטוטים. מלחח ומגן על עיניים יבשות שמתעייפות במהירות. לעיניים מוארות לאורך כל היום.

שעות מתישות מול המסכים, לחץ יומיומי ועייפות - גורמים המשפיעים על הלך הרוח שלנו ונותנים אותותיהם במהירות ובפרט על אזור העיניים. צלליות כהות, נפיחות, קווים וקמטים בולטים ועיניים יבשות הם לעתים קרובות התוצאה. במהלך ימי עבודה ארוכים או בעת נסיעה תגובות אלו לא נעימות במיוחד.

בהתבסס על ממצאים מדעיים ממחקר רפואי להקלה על עיניים יבשות ודומעות, Juvena פיתחה מוצר ייחודי לחלוטין לטיפוח העיניים, שגם באמצעות הטיפול המעשי והעיצוב האקסקלוסיבי והמתוחכם של התרסיס, הוא נותן מענה לצרכים והרצונות של נשים וגברים פעילים ומודרניים.

החומצה ההיאלורונית, עם יכולת הספיגה האופטימלית והריכוז האידיאלי שלהם, מוטמעת בנוסחה ייחודית המבוססת על מים קלים ומאפשרים לעור העדין באזור העיניים לשמור על מראה רך, גמיש וזוהר לאורך זמן.

אופן השימוש: לרסס על עיניים עצומות ממרחק של כחצי זרוע. מתייבש בשניות, מרענן, מחליק ומרגיע.

מחיר: 199 שקל, תכולה: 15 מ"ל. להשיג ברשת הסופר פארם ובאתר לילית

juvena radiance eye spray , תכולה 15 מ"ל מחיר 199 שקל. יח"צ חו"ל,
juvena radiance eye spray , תכולה 15 מ"ל מחיר 199 שקל/יח"צ חו"ל

PROMISE מותג טיפוח מדעי שגאה להציג את: סרום מנגו 5% ניאצינמיד

הסרום בעל רכיבים איכותיים ומרוכזים שמאפשרים טיפול בבעיות עור הפנים, עם נוסחה חדשנית במרקם וניחוח מנגו ובתוספת ניאצינמיד (רכיב בעל תועלות טיפוליות משמעותיות מוכחות)

שילוב מרכיבים ייחודיי בסרום מנגו 5% ניאצינמיד, מבטיח טיפול וטיפוח עור הפנים תוך חווית שימוש מענגת בזכות מרקם וניחוח נפלאים. הוא מפחית שומניות ופצעונים, מצמצם מראה נקבוביות, מבהיר כתמים ומסייע בטשטוש סימני אקנה, מרגיע ומפחית אדמומיות, מכיל 5% ניאצינמיד, תמצית מנגו, אלוורה ושמן חוחובה

לא נוסה על בעלי חיים ומתאים לכל סוגי העור.

המחיר: 185 שקל, 50 מ"ל. ניתן להשיג באתר החברה https://promise-cosmetics.co.il/

promise סרום מנגו מחיר 185 שקל. יחסי ציבור,
promise סרום מנגו מחיר 185 שקל/יחסי ציבור

מותג הדרמו-קוסמטיקה הבינלאומי Cetaphil משיק את סדרת צטאפיל פרו לעור אדמומי ויבש

סדרת מוצרי צטאפיל פרו, מבוססת על קפאין, אנטי-אוקסידנט עוצמתי, החודר לשכבות העוריות העמוקות, ובכך משפר את תהליכי זרימת הדם בנימים, ותורם, יחד עם חומרים נוספים להפחתת האדמומיות. הקפאין גם מחזיר לחות לעור על ידי יצירת שכבת חיץ בעור המסייעת לו בהפחתת איבוד מים מרקמת העור, וכך שומרת אותו רענן יותר ויבש פחות.

בסדרה 3 מוצרים:

צטאפיל פרו קצף ניקוי לעור אדמומי ויבש מאוד מרגיע עור אדמומי ומותיר את העור רך ומאוזן. מנקה בעדינות לכלוך ואיפור העלולים לסתום את הנקבוביות ולגרות עור רגיש. מתאים לשימוש יומיומי. מחיר: 99 שקל לכמות: 236 מ"ל.

צטאפיל פרו קרם יום עם מסמן קרינה 30SPF מפחית אדמומיות כתוצאה מעור יבש, ומונע אדמומיות לאורך זמן. פורמולה ייחודית בצבע גוף המנטרלת מראה אדמומי. מכיל מסנן קרינה מינרלי SPF30. מעניק לחות, מרגיע ומחליק את העור. נון-קומודוגני ונטול בושם. מחיר: 148 שקל לכמות: 50 מ"ל.

צטאפיל פרו קרם לילה מפחית מראה אדמומי לאחר שימוש של שבוע. מעניק לחות מתמשכת לאורך הלילה. משפר את טקסטורת העור היפואלרגני. נון-קומודוגני מחיר:9 9שקל לכמות: 50 מ"ל.

את מגוון מוצרי צטאפיל ניתן להשיג ברשתות הפארם ובבתי המרקחת ברחבי הארץ

cetaphil-pro 99.10 - 147.90 שח.. יחסי ציבור,
cetaphil-pro טווח מחירים למוצרי הסדרה: 99-148 שקל/יחסי ציבור

סדרת שמפו ומרכך קרליין 10 המוכרת מתחדשת עם נראות רעננה ופורמולציה משופרת, המעניקה לשיער רכות וברק

שמפו קרליין 10 המחודש מבוסס על נוסחת ה PROTEIN SILK SYSTEM הייחודית,
המעניקה לשער לחות, הזנה ורכות מקסימלית.

הפורמולה מועשרת גם בקומפלקס ויטמינים המחזק את השיער ומרכיבי לחות להקניית זוהר וברק.
טכנולוגיית פרוטאין המשי הינה נוסחה מתקדמת לניקוי עדין של השיער והקרקפת. עוטפת את השיער ברכות מקסימאלית ע"י רכיב פרוטאין משי המזין את השערה מצד אחד ויוצר ציפוי של לחות מצד שני ובכך מעניק זוהר וברק לאורך זמן.

כמו כל מוצרי קרליין, גם סדרת מוצרים זו לא נוסתה על בעלי חיים. סדרת שמפו ומרכך קרליין 10 כוללת:
שמפו ומרכך לשיער רגיל
שמפו ומרכך לשיער יבש
שמפו ומרכך לשיער מתולתל
שמפו ומרכך לשיער צבוע
שמפו למניעת קשקשים

המחיר: 12.90 שקל למוצר, תכולה 700 מ"ל. מתבסס על מחירים עפ"י סטורנקסט מיום 6.2.2022. ניתן להשיג בכל רשתות הפארם והמזון.

קרליין שמפו 10 מחיר 12.90 שקל. טל אזולאי,
קרליין שמפו 10 מחיר 12.90 שקל/טל אזולאי

מיקי בוגנים משיק את MIKI'S PINK - פלטת צלליות לעיניים על טהרת הגוונים הוורודים

הפלטה החדשה מבוססת על הצבעים הוורודים שעומדים להיות הנחשקים ביותר באביב ובקיץ 2022 והיא מכילה 4 צלליות לעיניים בגוונים אידיאליים המשלימים זה את זה ומיועדים ליצור שילובים הרמוניים שמחמיאים לכל איפור.

הצלליות מאופיינות במרקם קטיפתי לטשטוש, מריחה ומיזוג אופטימלי ללא מאמץ, ועשירות בפיגמנט עוצמתי לתוצאה מקסימאלית.

2 צלליות בגימור מבריק המכילות שבבי פנינים מנצנצים לברק חלומי ואפקט של זוהר והארה, שיכולה לשמש גם כשימר ויצירת נקודות הארה ו -2 בגימור מאט.

ארבעת הגוונים מאפשרים ליצור מראה עיניים שלם רק באמצעות הצלליות בפלטה או להשתמש בחלקן כתוספת לכל איפור עיניים. לא נוסה על בע"ח.

המחיר 135 שקל. ניתן להשיג באתר SHOP.MIKIBUGANIM.COM, סטודיו בת"א ובבית הספר לאיפור בר"ג 2469*

פלטת צלליות חדשה למותג מיקי בוגנים. באדיבות מיקי בוגנים,
פלטת צלליות חדשה למותג מיקי בוגנים, המחיר: 135 שקל/באדיבות מיקי בוגנים

מותג האיפור הבינלאומי מייבלין ניו-יורק משיק גרסה חדשנית לקונסילר ספוג IAR

משיק מחדש את הקונסילר ספוג המיתולוגי בעל פורמולה טבעונית חדשה וייחודית המצטיינת בכיסוי כהויות, קמטוטים ומעניק לחות מתמשכת.

הקונסילר מיועד להסתרת כהויות, עיגולים שחורים, נפיחות מתחת לעיניים, בעל ספוגית למריחה קלה ונוחה, הפעם בפורמולה חדשה וטבעונית, המעניקה לחות ל-12 שעות. מגיע ב-11 גוונים להתאמה מושלמת.

מחיר מומלץ לצרכן: 45 שקל. ניתן להשיג ברשתות השיווק, הפארם ובפרפומריות נבחרות

קונסילר ספוג מייבלין ניו יורק iar בגרסא הטבעונית 45 שקל. יח"צ חו"ל,
קונסילר ספוג מייבלין ניו יורק iar בגרסא הטבעונית 45 שקל/יח"צ חו"ל

מילוקה משיקה סט מברשות איפור מקצועי: MILUCCA LET'S GO PRO BRUSH SET

ארבע שנים לאחר השקת מותג האיפור מילוקה, המותג מתחדש עם סדרת מברשות איפור חדשה. מדובר בסט מקצועי שכולל 7 מברשות איפור: מברשת סומק זוויתית עם כיפה גדולה וזוויתית להשגת דיוק בכל הברשה, מברשת קונסילר מעוצבת לכיסוי והסתרה בצורה אחידה, מברשת טשטוש קטנה המאפשרת ליצור שכבות על ידי הוספת טקסטורות למראה טבעי, מברשת צללית זוויתית להשגת קוים דקים ואחידים.

בנוסף, מברשת שפתיים לכל מוצרי השפתיים, מברשת איליינר דקה לקווים הדקים ומדוייקים, ומברשת גבות דו צדדית למילוי ונגיעות קונטור מדוייקות בשילוב של הברשה. המברשות עשויות מ-100% חומר סינטטי. ניתן להשתמש במברשות במוצרים יבשים או רטובים. את הסט החדש.

מחיר הסט: 70 שקל. ניתן להשיג בסניפי ובאתר סופר-פארם אונליין.

מילוקה, סט מברשות לאיפור, 70 שקל. יחסי ציבור,
מילוקה, סט מברשות לאיפור, 70 שקל/יחסי ציבור

* * * * משהו ללבוש * * * *

רשת ההלבשה התחתונה, הפיג'מות והפנאי INTIMA משיקה את קולקציית אביב- קיץ 2022

שני סיפורי השראה מרכזיים מרכיבים את הקולקציה:

RETRO WEEKEND, אותה ניתן למצוא באתר האונליין של האתר בלבד והיא משלבת צבעוניות רכה, מרעננת ושמחה אשר פותחת את הקיץ במשב רוח חדש וקליל, בצבעוניות המבשרת על שילובי צבעים חדשים ובלתי צפויים, הלקוחים מעולמות רטרו של דיינרים אמריקאיים, בשילוב נוסטלגיה רומנטית, בלוקים אופנתיים שמעניקים הדגשה לגוף הנשי, עם פריטי לנז'רי מרעננים מבדי תחרה בשילובים של צבעים נועזים.

בין פריטי המפתח ניתן למצוא: פריטי לנז'רי בגזרת חזיית הבלקונט בשילוב תחרות רכות שקפקפות וסרטי סאטן בגוונים של בננה וסגלגל, בייבידולים וכותנות מבדי סאטן מודפסים בפרחים מינאטורים על צבעי מנטה בננה ותכלת, בשילוב של קשירות חוטים עדינות, וולאנים ושילובים מפתיעים, את הקולקציה מלווים פריטים קלאסיים עבור כלות עם קריצה לעולם הנוסטלגי.

THOSE SUMMER DAYS שילוב פרחי רטרו עם משבצות בגדלים שונים מעניקים שילוב חדש של מראה נוסטלגי עם מודרני. כובעים ואקססוריז שונים מלווים את הסיפור המשמח בצבעוניות של צהוב, תכלת, ירקרק ורודים ושמנות, בליווי טקסטים נוסטלגיים.

בקולקציה ניתן למצוא פריטים במגוון הגזרות האהובות והמנצחות של הרשת, לדוגמה: גופיות סריג רכות וחולצות טי בגזרות שונות, בשילוב מכנסיים משובצים, והרבה איכויות חדשות של בדי פשתן בגזרות של חליפות מכופתרות להענקת מראה כיפי בבית ומחוצה לו, סטים של מכנסים קצרים בשילוב גופיות סריג / סלאב / ריב ועוד.

טווח מחירי הקולקציה: 40-300 שקל. טווח מידות הקולקציה: XS-XL. ניתן להשיג בסניפי הרשת ובאתר האונליי https://www.intima-il.co.il

אינטימה חזיית תחרה שאלוט סלמארק 299 שקל. דודי חסון,
אינטימה חזיית תחרה שאלוט סלמארק 299 שקל/דודי חסון

רשת ALDO מציגה בקולקציית קיץ 2022 קטגוריות של נעליים בעיצוב נוח וגמיש יותר:

FLEX - הנעליים הכי נוחות וגמישות של אלדו. אלו נעליים שעוצבו במיוחד עבור נשים שהולכות ועומדות הרבה, וניחנו באחיזה ויציבות מצוינות. לנעליים גפה רכה, לתוספת נוחות וטכנולוגית Flex לתנועה גמישה של כף הרגל, ותמיכה מוגברת בעקב. סוליית גומי רכה עם שכבה מונעת החלקה המגבירה את השליטה בתנועות כף הרגל.

PILLOW WALK - טכנולוגיה בפטנט רשום של ALDO, כשהסוליה הפנימית היא מקצף יצוק וריפוד, וכך מאפשרת להכניס את חווית הנוחות למגוון רחב במיוחד של נעליים, בשלל גזרות ועיצובים.

המחירים:
סנדלי נשים: 99-499 שקל
סניקרס נשים:299-499 שקל
תיקי נשים: 129-999 שקל
נעלי נשים:199-599 שקל

ניתן להשיג ברשת חנויות ALDO ובאתר: www.aldoshoes.co.il

aldo ss22 429.90 שח.. יחסי ציבור,
aldo, קולקציות חדשות ונוחות: 429 שקל/יחסי ציבור

Reebok משיקה קולקציה במהדורה מוגבלת שנוצרה בהשראת סדרת להיט משנות ה-90 - Power Rangers

הקולקציה החדשה היא המשך לקולקציה הקודמת שהושקה שנה שעברה וגם ועסקה בגיבורי הסדרה. כעת עיצוב הפריטים מתמקד בדמויות אחרות אשר חוגגות יחד עם סדרת הטלוויזיה, 29 שנים.

קולקציית ה- Power Rangers תציג 3 זוגות סניקרס למבוגרים וזוג 1 לילדים בהשראת נבלי הסדרה המקורית בינהם: ריטה רפולזה ולורד Z בנוסף ל-5 חולצות טי ופוטרים צבעוניים אשר כולם בסגנון גרפיקת ארקייד רטרו היחודית לשנות ה-90 ביחד עם הדפסים של גיבורי הסדרה.

בנוסף לנעליים, ישלימו את הקולקציה חמישה פריטי לבוש: קפוצ'ון אחד, חולצה ארוכה ושלוש חולצות טי עם הדמויות מהסדרה.

טווח מחירים לפריטי הקולקציה זו: 150-750 שקל. ניתן להשיג באתר הסחר https://www.reebok.co.il/he - המלאי מוגבל

reebok instapump 749.9. יח"צ חו"ל,
reebok instapump, המחיר: 750 שקל/יח"צ חו"ל

* * * * אביזרים * * * *

דיזל מציגים סטים אופנתיים תואמים של שעון וצמיד, Baby-G

הסטים קורצים לאופנת רחוב עם שילוב של מתכת מוזהבת וסיליקון, ארמאני מציג קולקציה במראה רטרו עם קריצה עכשווית של מסגרת צבעונית, ו- Sector חורגים מעולם ההרפתקנות והטבע אל עולם מתקדם של שעונים חכמים צבעוניים

המותג האיטלקי דיזל הידוע בעיצוביו הבולטים משיק קולקציה חדשה של שעוני יד בעלת מבנה חדיש המשקפת את תפיסת השעון החדש כאלמנט אופנתי המשלים את ההופעה הכוללת ומגיע בתוספת של צמיד תואם כחלק מסט.

מחירים: החל מ-799 שקל. ניתן להשיג ברשת חנויות ג'נטלמן.

ג׳נטלמן_שעון diesel אופנתי לגבר. המחיר: 899 שקל. יחסי ציבור,
שעון diesel אופנתי לגבר. המחיר: 899 שקל/יחסי ציבור

מותג המנשאים Urban Baby Wrap משיק סדרת מנשאי ילקוט טבעיים אשר מותאמים במיוחד לקיץ הישראלי

לדברי שרית אלתר בעלת המותג "חשוב לנו להנגיש את המנשאים שלנו למזג האוויר בישראל, כך שלהורים הנושאים את התינוק תהייה הנוחות המרבית, בגשם או בקיץ"

"בימים אלא אנו משיקים בישראל מנשא תינוקות חדש שעוצב מלכתחילה בחשיבה שמקדמת שוויוניות בין גברים ונשים - אימהות ואבות, וגם בחשיבה מותאמת לאקלים הישראלי לנוחות מרבית של ההורה" אומרת שרית אלתר, בעלת מותג התינוקות האורבני שיקי Urban Baby Wrap.

"המותג Urban Baby Wrap נולד מתוך תשוקה לאפשר לאישה המודרנית שכיף לה להיראות טוב ולהרגיש טוב, להרגיש בנוח עם השינוי הכה משמעותי של להפוך לאימא. לצד זאת אנו חושבים ופועלים תמיד עם הראיה קדימה, וחשוב לנו לייצר מוצר שיהיה שיווני בין שני ההורים, וגם שיותאם לאקלים הישראלי (במיוחד לקיץ המהביל) וכך נולד מנשא הילקוט החדש, שעונה על כל הצרכים שיש להורה לתינוק חדש יחד עם שיקיות וסטייל. בימינו אין שום סיבה שאמא טרייה תצטרך לבחור בין איכות לנראות והמוצר שלנו נותן מענה לשני הצרכים" מוסיפה אלתר.

מנשא ילקוט פיזיולוגי אשר מתאים מגיל לידה ועד משקל של 15 קילו, הוא עשוי בד פשתן טבעי, נושם ואידיאלי לקיץ הישראלי. המנשא מתכוונן ומתאים לשני ההורים באמצעות התאמת אורך הרצועות והוא מגיע בחמישה צבעים: שחור, אפור, כחול, חרדל וקרם.

כתפיות המנשא ניתנות לסגירה על הגב בהצלבה (X בגב) או בהקבלה עם רצועת ביטחון. למנשא כרית תמיכה לעורף התינוק הניתנת להתאמה לפי השלב ההתפתחותי וגודל התינוק. פאנל המנשא מתכוונן וניתן להקטין אותו בהתאם למידת הפיסוק של רגלי התינוק. מתאים מגיל לידה (3.5 קילו) ועד משקל של 15 קילו.

ניתן להשתמש במנשא מגיל לידה לנשיאה קדמית כאשר פני התינוק פונים לכיוון ההורה בתנוחת בטן לבטן או רגלי צפרדע, והחל מגיל 4 חודשים ניתן להשתמש בו לנשיאה על הגב.

הרכב בד: 60% פשתן 40% ויסקוזה. הפשתן מאפשר למנשא להיות מאוורר והוויסקוזה מעניקה לבד רכות. המנשא מגיע עם חוברת הדרכה מפורטת ובכל רכישה תקבלו הדרכת זום אישית ללא תשלום לשימוש במנשא.

המחיר 580 שקל וניתן להשיגו באתר המותג www.urbanbabywrap.com או ביריד החלומות של נתנאלה בחולון בין התאריכים 05-09.04

מנשא ילקוט חדש של מותג המנaאים urbanbaby. יחסי ציבור,
מנשא ילקוט חדש של מותג המנaאים urbanbaby, המחיר: 580 שקל/יחסי ציבור

* * * * משהו לאכול * * * *

"גלידונית" ו"נשנושים" מבית גלידת שטראוס - מהיום באריזת קרטון חדשה הניתנת למחזור

עם פתיחת עונת הגלידות החדשה ורגע לפני חג הפסח, מכריזה גלידת שטראוס על שינוי מבורך - מעבר של "גלידונית" ו"נשנושים" מאריזות הקלקר הוותיקות, לאריזות קרטון חדשות ומעוצבות, אשר ניתנות למיחזור ומפחיתות את השימוש בקלקר בכ-40 טון בשנה. קלקר נחשב לחומר מזיק לסביבה הן בשל תהליך הייצור שלו והן בשל העובדה כי הוא אינו מתכלה.

המעבר לאריזות הקרטון החדשות נוסף לשורה ארוכה של מהלכים שביצעה בשנים האחרונות החברה האם של גלידות שטראוס, יוניליוור, כחלק ממחוייבותה המתמשכת להתנהלות מקיימת ולשמירה על הסביבה. הפחתת השימוש בפלסטיק בתולי הוא יעד מרכזי של יוניליוור בכל העולם והיא התחייבה זה מכבר כי עד לשנת 2025 יהפכו כל אריזות הפלסטיק של כל מוצריה לניתנות למיחזור או לשימוש חוזר, וכי לפחות 25% מהפלסטיק שבו תעשה שימוש יהיה פלסטיק ממוחזר (PCR).

השינוי באריזות גלידונית ונשנושים ייטיב לא רק עם הסביבה: האריזה החדשה איכותית, מעוצבת ונוחה יותר, שומרת על איכות וטעם המוצר בצורה מיטבית ומאפשרת להחזירו למקפיא בצורה נוחה וטובה יותר, גם כשהוא מלא באופן חלקי. כחלק מהעיצוב החדש מכילה האריזה בחלקה הפנימי משפטים משעשעים שנחשפים ככל שתוכן האריזה מתרוקן.

המעבר מאריזות קלקר לקרטון יתבצע באופן הדרגתי: בתחילה במוצר "נשנושים" ובהדרגה עד תום חודש מאי גם במוצרי "גלידונית", וניתן יהיה להשיגם בכל רשתות השיווק.

גלידוניות באריזת קרטון חדשה. יחסי ציבור,
גלידוניות באריזת קרטון חדשה/יחסי ציבור

* * * * משהו לשתות * * * *

מחייה 13 בטעם פסיפלורה

'מחייה 13' הינו משקה קליל ופירותי מבוסס תזקיק אניס (ערק) בשילוב מיצים מרעננים מפירות טריים ומכיל 13% אלכוהול. המשקה המצטרף לשלושת הטעמים הקיימים בשוק: לימון, אשכולית אדומה ורוזטה שקדים.

המוצרים בסדרה מיוצרים ע"פ מתכון ישראלי ביתי מקורי שכמשקאות דומים נוספים נולד במטבח ביתי, וכיום מיוצר בספרד על פי המתכון המקורי של מפתחיו הישראלים.

קטגוריית משקאות האניס היא השלישית בגודלה בעולם המשקאות האלכוהולים בישראל, ונחשבת לשמרנית וממעטת להתחדש. 'מחייה 13' מביא עמו בשורה חדשנית לקטגוריה זו, ומאפשר לצרכני משקאות האניס לגוון בטעמים חדשים ומפתיעים. כמו כן, הוא מספק מענה הולם לטרנד העולמי ולביקוש הצומח למשקאות כהלים מופחתי אלכוהול, המאפשרים ליהנות ממשקה קליל וטעים כחלק משגרת היום יום.

מכיוון שמדובר על מיץ טרי, מומלץ לנער היטב לפני השתייה. מחייה 13 כשר לפסח ולכל ימות השנה, בכשרות בד"צ בית יוסף.

המחיר המומלץ לצרכן של 'מחייה 13': 60 שקל. ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות היין המתמחות ברחבי הארץ.

מחייה פסיפלורה.. איל קרן,
מחייה פסיפלורה, המחיר 60 שקל./איל קרן

Growper - משקה מוגז טבעי ואורגני המהווה אלטרנטיבה קלילה ובריאה למשקאות הממותקים

גרופר, משקה פירות אורגני מוגז טעים ומרענן הינו משקה ללא תוספת סוכר, ללא חומרים משמרים, ללא צבעי מאכל, ללא חומרי טעם וריח, עשוי פירות אורגנים בלבד בתהליך ייצור השומר על ערכי הפרי. רק פרי, מים, גז וזהו. המשקה מביא בשורה אמיתית לצרכנים בישראל ואלטרנטיבה בריאה וטבעית לחלוטין (כ-50% פרי) למי שצורך משקאות קלים ומוגזים, במציאות בה השוק נשלט ע"י חברות המשקאות הגדולות שמוכרות משקאות ממותקים, עתירי קלוריות וחומרים לא טבעיים.

גרופר נחשב לאחד המיזמים המוצלחים בתחום גיוס ההמונים: ההון הראשוני גויס באמצעות הדסטארט מצליח ,במסגרתו נמכרו מאות אלפי בקבוקים והמשיך בגיוס הון ושותפים לדרך באמצעות FundIt במסגרתו גויסו 4 מליון שקל בתמורה למניות.

גרופר זמין בשלושה טעמים מרעננים בבקבוקי זכוכית בנפח 330 מ"מ, בעלי פקק הנפתח ידנית ללא צורך בפותחן בקבוקים:
תפוזזה: תפוז דם דומדמניות
תפוחחה: תפוח אננס
לימוננדה: לימון ליים
מחיר כל בקבוק כ-9 שקל, בעל תו ויגן פרנדלי. אינו מכיל גלוטן.

פקשוט גרופר. יח"צ גרופר,
Growper - משקה מוגז טבעי ואורגני, המחיר: 9 שקל/יח"צ גרופר

התערובת החדשה של קפסולות הקפה של סטארבקס הגיעה לישראל: STARBUCKS SUNNY DAY BLEND

בהמשך להצלחת ההשקה, קפה סטארבקס המשווק ע"י אסם נסטלה בישראל, מרחיב את מגוון התערובות הנמכרות והאהובות בישראל ומשיק עם פתיחת שנת 2022 תערובת חדשה:

קפסולות סטארבקס סאני דיי בלנד - STARBUCKS SUNNY DAY BLEND, פונה לאלו המעדיפים לשתות בבוקר כוס קפה עדין יותר, בטעמים מתקתקים, אך מלאי נוכחות. התערובת החדשה בעוצמה 5, מעניקה חוויית קפה עם פרופיל טעם אנין וסיומת נקיה. הקפסולות מתאימות להכנת אספרסו ולונגו משובחים.

קפסולות הקפה של סטארבקס מתהדרות בשלושה סוגי קלייה: בהירה, בינונית וכהה הנותנים מענה רחב לצרכים השונים.

בקטגוריית הקלייה הבהירה נמצאות תערובות קפה מזמינות, שמעוררות את החושים ברכות. הטעם שלהן הוא של קליה עדינה ומרומזת ויש להן גוף קל ועדין. הן מתאימות במיוחד לאנשים שלא אוהבים את הקפה שלהם חזק.

קלייה בינונית, נמצאת באמצע טווח הקלייה של סטארבקס. תערובות הקפה השייכות לקטגוריה זו מאוזנות ובעלות חמיצות נמוכה. סוג קפה זה מושלם לכל הפסקת קפה, ויF9 לו טעם עשיר שמדבר להרבה מאד אנשים.

ובטווח הקלייה הכהה נמצאות תערובות קפה בעלות גוף מלא יותר, עוצמה חזקה יותר של טעמים, ומאפייני ריח וטעם מודגשים של הקלייה.

ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארמים

סטארבקס סאני דיי בלנד. סטודיו אסם,
סטארבקס סאני דיי בלנד/סטודיו אסם

* * * * משהו לבית * * * *

בית האופנה GOLBARY משיק לאביב ולחג הפסח: קולקציית מפיצי ריח בניחוחות חדשים ומרעננים לבישום חללי הבית

בית האופנה GOLBARY משיק לאביב 2022 ולקראת חג הפסח קולקציית מפיצי ריח מעוצבים, בניחוחות חדשים ומרעננים, המיועדים לבישום כל חללי הבית. מפיצי הריח משרים ריח טוב למשך זמן רב.

הקולקציה החדשה כוללת שלושה ניחוחות: SILVER - ניחוח המשלב את הפרח הנשי איריס עם תווים חושניים של וניל, WHITE - ניחוח מתקתק, פטצ'ולי אוריינטלי בארומת וניל ולבנדר וGOLD - ניחוח פרחוני המשלב מנדרינה בנגיעות ורד ויסמין.

המפיצים עוצבו כתכשיט ואקססוריז לבית עם מגוון ניחוחות ארומטיים. הריחות החדשים והעיצובים נבחרו בקפידה והבבקבוקים במראה יוקרתי ומהודר, מתאימים גם כמתנה לחג הפסח.

מחיר לצרכן: 249.90 ₪
מכיל: 500 מ"ל
להשיג בסניפי רשתGOLBARY בכל רחבי הארץ
ובאתר - https://www.golbary.co.il/

לפרטים נוספים: ניצן - דניאלה רייבנבך תקשורת: 03-6360000

מפיץ ריח גולברי מחיר 250 שקל. אבי וולדמן,
מפיץ ריח גולברי מחיר 250 שקל/אבי וולדמן

SHARK מציגים סדרת שואבי אבק אלחוטיים עם פטנט בלעדי ZERO M - אפס תחזוקה - המונע הסתבכות שיער או פרווה

בעזרת מבנה מסרקים ייחודי במברשת נמנעת הסתבכות השערות ופרוות חיות המחמד, בין אם הן קצרות או ארוכות. מנגנון השאיבה במברשת מכוון את השיער והלכלוך למרכז הגלגל ומשם היישר למיכל האשפה.

המנוע הדיגיטלי החסכוני בדגם זה, מנצל ביעילות את הסוללה וממקסם את עוצמת היניקה וזמן השאיבה.

השואבים האלחוטיים בסדרה מגיעים עם מיכל אשפה גדול במיוחד ובו מחיצת הפרדה בין לכלוך כבד לקל, המונעת ירידה בעוצמת השאיבה, בנוסף, הם מצוידים בבסיס טעינה כפול המאפשר טעינה גם מחוץ לשואב ולזמן עבודה אינסופי - בזמן שסוללה אחת עובדת (עד 40 ד' עבודה לסוללה), השנייה נטענת.

המחיר: סדרת השואבים כוללת 3 דגמים שונים החל מ-1,149 שקל ועד 2,099 שקל. להשיג ברשתות החשמל המובחרות ובאתר היבואן.

שואב אבק שארק סדרת zero m דגם iz251 במחיר. יחסי ציבור,
שואב אבק שארק סדרת zero m דגם iz251 במחיר/יחסי ציבור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully