וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה? כמה?! LG השיקה את מכונת הכביסה הגדולה ביותר בישראל

עודכן לאחרונה: 20.3.2022 / 12:56

מכונת הכביסה מסדרת "The Brain" בעלת קיבולת של עד 15 ק"ג, מצוידת בטכנולוגיות בינה מלאכותית (AI DD™) והנעה ישירה. ניתן להוסיף פריט לאחר ההפעלה ואף לכבס בפעולה מקוצרת. במכונה תהליך אוטומטי של שקילת הכביסה, לצורך התאמת צריכת החשמל והמים. וכמה היא עולה?

LG ישראל וחברת ברימאג, היבואנית הרשמית, בין היתר, של קו המוצרים הלבנים של חברת LG העולמית, השיקה את מכונת הכביסה הגדולה ביותר שהושקה עד היום בישראל. במכונה קיבולת העמסה קדמית במשקל מרבי עד 15 ק''ג, ובכך ניתן לראשונה, לבצע מחזורי כביסה ביתיים גדולים באופן נוח יותר, תוך חיסכון בזמן. קיבולת המכונה החדשה מאפשרת בין היתר כביסה קלה ופשוטה של פריטים גדולים כדוגמת מצעים ושמיכות.

למכונת הכביסה תוכנת בינה מלאכותית ("AI DD") משולבת מנוע Direct Drive - הנעה ישירה, המאפשרת סיבוב של תוף מכונת הכביסה ישירות וללא רצועה המחברת בין המנוע לבין התוף. בנוסף, במכונה מנגנון שקילה אוטומטי, באמצעותו נערך תהליך התאמה של צריכת החשמל והמים לפי גודל הבד שהוכנס בפועל, תהליך המאפשר חיסכון בחשמל ובמים.

מכונת כביסה 15 ק"ג. יחצ,
המכונה של LG/יחצ

במכונת הכביסה הטכנולוגיות הבאות

  • טכנולוגיית AI DD™ , המאבחנת את משקל ורכות הבד, ובהתאם, בוחרת את דפוס הכביסה המיטבי, תוך שמירה על איכות הבד, וזאת באמצעות צמצום בשיעור של כ- 18% בשחיקה של סיבי הבד, בהשוואה למכונות הכביסה הרגילות;
  • טכנולוגיית STEAM+, המסירה עד כ- 99.9% מהאלרגנים כדוגמת קרדית האבק.
  • טכנולוגיית ADD ITEM המאפשרת להוסיף פריטים למכונה גם אחרי ההפעלה
  • טכנולוגיית TurboWash המבצעת מחזור כביסה מלא ב- 59 דקות בלבד.
  • טכנולוגיית motion 6 - 6 תנועות המדמות כביסה ידנית , לשמירה על הבגד לאורך זמן
  • מנגנון לגילוי תקלות, וחיבור Wi-Fi לשליטה מרחוק באמצעות אפליקציית ThinQ בסמארטפון.

דלת המכונה עשויה מזכוכית מחוסמת, עמידה וחסינה מפני שריטות. התוף והכנפיים הפנימיות עשויים פלדת אל-חלד וחפים מסימני מים, ומסייעים במניעת הצטברות עובש במקומות נסתרים במכונה. מכונת הכביסה בגובה של 94 סנטימטרים, בעומק של 77 סנטימטרים וברוחב של 64.5 סנטימטרים.

המחיר המומלץ לצרכן הינו: 6,290 שקל, וניתן לרכוש את מכונת הכביסה החדשה ברשתות השיווק, בחנויות החשמל ואתרי הסחר המורשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully