וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Parametrix ממשיכה להתרחב ומגייסת עשרות עובדים למשרדים בתל אביב ובארה"ב

עודכן לאחרונה: 20.3.2022 / 12:38

חברת הסטארטאפ בתחום ה- Insurtech הראשונה מסוגה, אשר מסייעת לחברות להתאושש במהירות מאירועי השבתה של מערכות הענן שלהן, נמצאת בעיצומו של הליך גיוס של עשרות משרות בתחומי הפיתוח והתוכנה, ותחומים נוספי

Parametrix, חברת הסטארטאפ בתחום ה- Insurtech הראשונה מסוגה, אשר מסייעת לחברות להתאושש במהירות מאירועי השבתה של מערכות הענן שלהן, נמצאת בעיצומו של הליך גיוס של עשרות משרות בתחומי הפיתוח והתוכנה, ותחומים נוספים. ההתרחבות מגיעה לאחר סבב גיוס A האחרון של החברה, בהיקף של 17.5 מיליון דולר, המאפשר את המשך ההתרחבות של Parametrix, ובעקבות הדרישה הגוברת של חברות לפתרון שמספק התאוששות מהירה מאירועי השבתה של מערכות הענן שלהן.

Parametrix שהמטה שלה נמצא בתל אביב ובניו יורק היא חברת insurtech ראשונה מסוגה, שמסייעת לחברות להתאושש במהירות מאירועי השבתה של מערכות הענן שלהן. מערכות הניטור המתקדמות שפיתחו ופוליסת הביטוח של החברה מגנות באופן מלא על עסקים מפני הנזקים הכספיים המשמעותיים שנגרמו במהלך אירועי השבתות מערכת שנגרמות עקב תקלות בשירותי ענן, שירותי מסחר אלקטרוני, תשלומים, ספקי שירותי CRM ו-CDN. החברה נוסדה ב-2019 על ידי יונתן חצור המכהן כמנכ"ל, נטע רוזי ה-CTO, אורי כהן ה-COO, ותמיר כרמל, יו"ר החברה.

פרמטריקס. יחצ,
פרמטריקס/יחצ

פוליסת הביטוח הפרמטרית של החברה, המתבססת על נתונים שמסופקים על ידי טכנולוגיית הניטור החדשנית של החברה, מפצה את הלקוחות ללא טרחה עד שבועיים מזמן האירוע ללא מגבלות שימוש. החברה עובדת בשיתוף פעולה עם כמה מחברות הביטוח הגדולות בעולם, כולל הסינדקטים המובילים ב-Lloyd's of London, ויש לה רשת של סוכני ביטוח בארה"ב ובאירופה שצומחת במהירות.
כיום מועסקים בחברה כ-45 עובדים ועד סוף השנה החברה מתכננת לגייס עוד כ-50 ולהכפיל את מספר העובדים ל-100, בין המשרות הפתוחות ניתן למצוא תפקידים כגון
DevOps Lead, Senior Backend Engineer, Backend Team Lead, SalesForce Expert, Growth Marketing Manager ועוד'. את כל המשרות הפתוחות אפשר לראות באתר החברה.

יונתן חצור, מנכ"ל ומייסד חברת Parametrix: "מרכז הפיתוח של פרמטריקס בישראל מהווה מנוע צמיחה משמעותי בעבור פרמטריקס העולמית. החברה ממשיכה את ההתפרסות לשווקים חדשים, עם מוצרים חדשים, לקהלים שונים וביעדים חדשים - בזכות הטכנולוגיה המתקדמת. כל אלה מביאים לגדילה מטאורית של החברה וכתוצאה מכך אנו מגדילים בצורה משמעותית את המחלקות ובמיוחד את כמות העובדים בישראל. אנחנו מחפשים את מיטב המוחות הישראלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully