וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירופה: עליות שערים במרבית המגזרים; פרנקפורט מוסיפה 2.1%

דפנה מאור

14.2.2003 / 13:56

מניות הנפט עולות בעקבות מחירי הנפט הגולמי; יצרנית התוכנות אינוונסיס קורסת ב-44% בעקבות אזהרת רווח



עליות שערים במרבית המגזרים נרשמות בבורסות אירופה, המתאוששות מנפילות שרשמו בשלושת הימים האחרונים, ועל רקע דו"חות טובים של לוידס TSB ובריטיש סקיי. בורסות לונדון ופאריס עולות באחוז; פרנקפורט מוסיפה 2.1%.



היום בשעה 17:15 לפי שעון ישראל צפוי ראש צוות פקחי האו"ם, הנס בליקס, למסור בפני האו"ם את דיווחו בעניין תוכניות הנשק של עיראק. בליקס צפוי לומר לאו"ם כי עיראק לא חשפה את מצבור הנשק שלה, וכי הטילים שהיא מייצרת הם בעלי טווח החורג מהמותר, לפי דברים שאמר טוני בלייר, ראש ממשלת בריטניה.



בריטיש סקיי, רשת הטלוויזיה בלוויין הגדולה בבריטניה, עברה לרווח לפני מס של 162 מיליון דולר במחצית השנייה של 2002. בתקופה המקבילה ב-2001 רשמה הפסד של 98.4 מיליון דולר. השיפור נזקף לקיצוץ הוצאות וצמיחה בהכנסות בעקבות גידול במספר המנויים. מנייתה עולה ב-3.5%.



בנק לוידס TSB הבריטי עולה ב-1.1% לאחר שהודיע על העלאת הדיווידנד שלו, למרות נפילה של 17% ברווחי שנת 2002.



פראנס טלקום עולה ב-0.6% לאחר שהודיעה כי היא צופה לרשום שיפור ברווח התפעולי ברבעון הרביעי ובמקביל להקטין את חובותיה.



מניות הנפט רושמות עליות על רקע התייקרות במחיר הנפט הגולמי. החוזים על החוזים למארס על הנפט הגולמי עלו ב-0.9% ל-36.70 דולר לחבית במסחר מקוון בבורסת הסחורות של ניו יורק ורשמו בכך את השער הגבוה ביותר מאז 12 באוקטובר 2000. בשבועיים האחרונים, על רקע הערכות כי ארה"ב תפתח בקרוב בפעולה צבאית בעיראק, זינק מחיר הנפט ב-9.4%.



BP עולה ב-2.2%; חברת Shell עולה ב-1.8%; טוטאל פינה ב-1.6%.



אינוונסיס (סימול ISYS.L), יצרנית התוכנות לתעשייה, קורסת ב-43.9% בעקבות אזהרת רווח. אינוונסיס אמרה כי הרווח במחצית השנייה של שנת הכספים ייפול, כיוון שהיצרנים מצמצמים את השקעותיהם בטכנולוגיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully