וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההלוויה ששיתקה חלקים מהמשק הישראלי לא פגעה בקניות

עודכן לאחרונה: 20.3.2022 / 13:51

הלווייתו של הרב קניבסקי השפיעה הבוקר בצורה מינורית על ההוצאות של הישראלים בכרטיסי אשראי, וזאת בשעה שחלקים במשק הישראלי שותקו או נפגעו משמעותית. משב"א נמסר: "במהלך הקורונה, פיתחנו את היכולות לקניה אונליין ולכן השפעה של אירועים מהסוג הזה כמעט שלא ניכרת"

מנתוני חברת שב"א, מנהלת מערכת התשלומים הלאומית בכרטיסי אשראי, עולה כי חלה הבוקר ירידה מתונה של כ-4.46% בהוצאות שביצעו הישראלים באמצעות כרטיסי אשראי, ככל הניראה בהשפעת ההלוויה ההמונית של הרב חיים קנייבסקי ז"ל.

הירידה בהוצאות, כאמור בכ-4.5%, נרשמה בין השעות 7:00 ל-12:00 בהשוואה ליום ראשון שעבר והיא נחשבת לירידה שאינה משמעותית לעומת חלקים אחרים שהושתקו במשק.

קניות אונליין. ShutterStock
הקורונה הכשירה אותנו לבצע קניות מרחוק/ShutterStock

"כמעט ולא משפיעים על הוצאות בכרטיס אשראי"

בין השעות 7:00 בבוקר ל-12:00 בצהריים נרשמו במערכת התשלומים הלאומית הוצאות בכרטיסי אשראי בסכום כולל של 445.2 מיליון שקל. מדובר על סכום שנמוך ב-20.7 מיליון שקל לעומת זה שנרשם ביום ראשון שעבר, ה-13 במרץ 2022, באותן השעות ועמד על 465.9 מיליון שקל.

משב"א נמסר כי "במהלך תקופת משבר הקורונה, המשק הישראלי פיתח יכולות של רכישות באונליין במגוון רחב של תחומים ולכן ההשפעה של אירועים מסוג זה, כמו ההלוויה ההמונית שהתקיימה הבוקר, או אירועים ביטחוניים, כמעט ולא משפיעים על ההוצאות בכרטיסי אשראי כפי שאנו רואים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully