וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Home365 מכפילה את כוח האדם: מגייסת לכ-30 משרות

עודכן לאחרונה: 20.3.2022 / 16:23

חברת Home365 היא חברת insuretech ו-proptech המפתחת פלטפורמה מבוססת ביג דאטה ובינה מלאכותית המנגישה את עולם ההשקעות בבתים פרטיים בארה"ב. מציעה כ-30 משרות פתוחות במגוון תפקידים בתחומי הטכנולוגיה, האנליזה, השיווק, המוצר והביזנס ברמות שונות

חברת Home365 היא חברת insuretech ו-proptech המפתחת פלטפורמה מבוססת ביג דאטה ובינה מלאכותית המנגישה את עולם ההשקעות בבתים פרטיים בארה"ב לקהל הרחב כמכשיר פיננסי לחסכון פאסיבי לטווח ארוך. החברה מתחילה את 2022 בתנופת גיוס, ומודיעה על כוונתה לגייס עובדים חדשים לכ-30 משרות במגוון תפקידים, ביניהם - מנהלי מוצר, בודקי תוכנה, מפתחים, מובילי צוות מקצועיים ועוד.

החברה הופכת את ההשקעה בנדל"ן לחוויה פשוטה, נוחה, צפויה ונגישה לכל אחד, בדומה לכל תוכנית חסכון או מכשיר פיננסי פאסיבי אחר. הטכנולוגיה של החברה מאפשרת להסיר את הסיכונים בבעלות על נכסים להשכרה תוך מתן רווחים צפויים על ידי הצעת רישום של ביטוח פנויות להשכרה, ניהול דיירים ותחזוקה. החברה דואגת לבטח את הנכסים במקרה של עזיבת דייר ונזקים לדירה. הניהול מתאפשר באמצעות מערכת טכנולוגית שקופה, נוחה ונגישה המאפשרת שליטה בכל הקשור בנכס בזמן אמת ומכל מקום.

home 365. יוסי לזרוב,
Home365/יוסי לזרוב

בימים אלה Home365 מגייסת לשורותיה עובדים חדשים ומציעה כ-30 משרות פתוחות במגוון תפקידים בתחומי הטכנולוגיה, האנליזה, השיווק, המוצר והביזנס ברמות שונות. ניתן לראות את כל המשרות הפנויות כאן.

לדברי דביר מילוא, סמנכ"ל טכנולוגיות של החברה - "כפורצת דרך טכנולוגית בתחום ה proptech, אנו מחפשים עובדים מוכשרים שיצטרפו להצלחה שלנו ויעזרו לנו להוביל מהפך בדרך בה מנהלים השקעות בנדל"ן . אנו מחפשים עובדים סקרנים, שאוהבים אתגרים , שרוצים להשתלב בחברה צומחת בפריסה גלובאלית, לפתח בטכנולוגיות החדישות ביותר, לשלב AI ולמידת מכונה כחלק מהמוצר, להשפיע על הדרך בה המוצר מתפתח ובעיקר להיות חלק מהותי ומשמעותי בחברה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully