וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגות המי מונה: מי בא ומי הלך השבוע?

עודכן לאחרונה: 6.4.2022 / 16:56

מנהל פיתוח עסקי חדש לרנו-ניסאן-מיצובישי, פרופ' רונית לובצקי מייעצת בפודטק ועוד. המינויים והשינויים של השבוע האחרון

חברת הפודטק מרחובות Wilk דיווחה השבוע לבורסה לניירות ערך על "הסכם ייעוץ" עם פרופסור רונית לובצקי שבבסיסו תעניק פרופ' לובצקי, מומחית ברפואת ילדים, מנהלת מחלקת ילדים ומנהלת המרפאה לתזונה וטיפול בהשמנת יתר בילדים, ביה"ח "דנה - דואק" לילדים, המרכז הרפואי תל אביב ע"ש סוראסקי, שירותי ייעוץ לחברה. כמו כן, לפרופ' לובצקי מומחיות בכל הנוגע לתזונת תינוקות והינה יועצת מובילה בתחום. בעזרת ניסיונה זה תעזור לובצקי לחברה להוביל מחקרים, אפליקציות וסקירות מדעיות של אותם רכיבי חלב אם שיפותחו במעבדות החברה.

לובצקי מצטרפת לוועדה המייעצת של החברה בה חברים ברוס ג'רמן, יועץ מוביל בתחום המדעי של חלב וחלב אם מתורבת, יעל רבהון, מייסדת ומנכ"לית אבוט לשעבר ובעלת ניסיון עשיר בתחום הפארמה והתזונה הרפואית וקווין ניקולאס מדען החוקר את התפתחות ההנקה. הצטרפותה של פרופ' לובצקי הינו עוד צעד של חברת Wilk להעשיר את תחומי המומחיות של יועציה כך שביחד עם צוות המחקר והפיתוח של החברה יובילו את Wilk להישגים משמעותיים בתחום רכיבי החלב המתורבת שייתרמו רבות למוצרי החלב הקיימים ובוודאי להזנת התינוקות.

תומר אייזן מנכ"ל Wilk: "הצטרפותה של פרופ' רונית לובצקי מהווה תרומה משמעותית לחברה וחיזוק נוסף לוועדה המייעצת של החברה, כאשר לכל אחד מהחברים ניסיון וידע רב במגוון תחומים אשר בעזרתם יובילו את החברה להישגים עתידיים. מחקריה וניסיונה העשיר יאפשרו ל Wilk לפתח אפליקציות חיוניות המיועדות לפורמולות של תינוקות המבוססות על הטכנולוגיה הקיימת בחברה, זאת בנוסף לפיתוחים הקיימים כיום הפונים בעיקר לתחום תעשיית המזון. אני מאחל בהצלחה לה ולנו".

פרופ' רונית לובצקי: "אני שמחה מאוד להימנות על הצוות המייעץ של חברת Wilk. עצם המחשבה שאימהות והורים שלא יכולים להניק יוכלו להזין את התינוקות שלהם בחלב אם, במידה והפיתוח יצליח, הינה בשורה למיליוני הורים ברחבי העולם בנושא שעד לא מזמן נראה לרבים מאתנו כמדע בדיוני. המשימה ש Wilk לקחה על עצמה דורשת אחריות עצומה והתמודדות עם אתגרים רפואיים ומדעיים. כיועצת מדעית אסייע בהכוונת אנשי הפיתוח לסיוע ומתן מענה לצרכים הרפואיים החשובים המגיעים משטח תזונת התינוק ובריאותם".

פרופ' רונית לובצקי. מירי גטניו,
פרופ' רונית לובצקי/מירי גטניו

מיכאל פישמן קודם לתפקיד מנהל סגמנט Commercial בחברת VMware לאזור CEMEA, הכולל את גרמניה, שוויץ, אוסטריה, מדינות מזרח ומרכז אירופה ואת אגן הים התיכון. בתפקידו החדש, מיכאל יתמקד בפיתוח ויישום אסטרטגיית החברה באזור ועל פיתוח מנועי הצמיחה תוך התמקדות בתחום ה Saas ויהיה אחראי על צוותי מכירות של הסגמנט ועל תהליכי עבודה עם השותפים עסקיים של החברה.

מיכאל הצטרף לחברת VMware בתחילת 2017, ובמשך יותר משלוש שנים הוביל את תחום ה-HCI באזור מרכז ומזרח אירופה, רוסיה, חבר המדינות ואגן הים התיכון בהצלחה רבה. לפני כשנה וחצי, קודם מיכאל לתפקיד דירקטור של יחידת האבטחה הסייבר של CEMEA והפך לחלק מצוות ההנהלה של האזור. במהלך תקופה זו, צמחו המכירות של פתרונות האבטחה קרבון בלאק (Carbon Black) בעשרות אחוזים, באמצעות כניסה לעשרות לקוחות חדשים וקיימים עבור החברה.

לפני הצטרפותו לחברתVMware , הוביל מיכאל את מכירות היטאצ'י בישראל.

מיכאל פישמן. ניב קנטור,
מיכאל פישמן/ניב קנטור

שב"א (שירותי בנק אוטומטיים), מנהלת מערכת התשלומים הלאומית בכרטיסי אשראי, מודיעה על מינויו של גיא רם לתפקיד סמנכ"ל הטכנולוגיות והחדשנות של החברה.

רם (43, נשוי +3), בעל ותק של למעלה מ 18 שנים בניהול מערכות מידע בחברות מובילות במשק, בגיבוש מדיניות ואסטרטגיית מערכות מידע, הגדרת ארכיטקטורה מודרנית והאצת הביזנס באמצעות חדשנות טכנולוגית ומינוף הדאטה כמנוע צמיחה. גיא היה שותף בשנים האחרונות לגיבוש מדיניות ואסטרטגית IT במגוון ארגונים וחברות במשק, והוא בעל ניסיון בניהול פרויקטים חוצי ארגון ורחבי היקף והטמעת מערכות מידע.הוא נחשב למומחה בהשאת ערך ויתרון תחרותי לחברות וארגונים במשק ע"י מינוף הדאטה והדיגיטל כנכס מרכזי וכמנוע צמיחה באמצעות שילובם בתהליכים עסקיים.

גיא רם. יחצ,
גיא רם/יחצ

ד"ר ליהיא להט היא מרצה בכירה וחוקרת במכללת ספיר במחלקה למנהל ומדיניות ציבורית ומלמדת במכללה מאז 2008. ליהיא חוקרת בתחומים שונים בהם משילות משולבת, Well-being של עובדי מגזר ציבורי, זמן ומדיניות וערים חכמות. היא פרסמה מאמרים רבים בכתבי עת בינלאומיים מובילים וב-2021 יצא בעריכתה (עם דר' נטע שר-הדר ופרופ' יצחק גל-נור) הספר 'משילות משולבת בישראל: היבטים תיאורטיים ומעשיים', בהוצאת פלגרייב-מקמילן.

לליהיא דוקטורט במדיניות ציבורית מאוניברסיטת תל אביב. ב-2018-2019 התארחה כחוקרת אורחת במכון עזריאלי לחקר ישראל באוניברסיטת קונקורדיה במונטריאול וכחוקרת אורחת במכון סרלינג לחקר ישראל באוניברסיטת מישגן, ארה"ב, בה היא לימדה קורס על מנהל ומדיניות ציבורית בישראל.

לדברי ליהיא : "ספיר מאוד קרובה לליבי, כמי שמלמדת וחוקרת בספיר כמעט 15 שנה, ראיתי בתפקיד הזדמנות לעשות למען המכללה, הסגל והסטודנטים בה. אני מקווה שאוכל לתרום מניסיוני המעשי והמחקרי בכדי לקדם תהליכים שיובילו לשיפור, למידה מתמדת וחיזוקה של המכללה. למרות האתגרים שאנו מתמודדים עימם כמכללה וכחלק מהחברה בישראל, אני מאמינה גדולה בניסיון לעשות למען שינוי ושיפור ובשמירה על אופטימיות גם כאשר הדברים הם לא פשוטים".

בתפקידה ליהיא תעבוד ביחד עם המחלקות בכדי לסייע בשימור הרמה האקדמית של התוכניות ובקידומה; והיא תשקוד ביחד עם המחלקות על פיתוח של תהליכים ומנגנונים לחיזוק ושימור הרמה האקדמית. בין השאר, היא תסייע ליחידות ולמחלקות לקדם שיתופי פעולה ולפתח תהליכים של זרימת ידע בין מחלקתיים ושל למידה הדדית מהניסיון המצטבר במכללה, מהאתגרים ומהצלחות.

ד"ר ליהיא להט. יחצ,
ד"ר ליהיא להט/יחצ

במסגרת שינויים בשדרת הניהול של קבוצת אקסטרה ריטייל שבבעלותו של איש העסקים מוטי בן משה ובניהולו של דודי כהן, הוחלט על קידומה של ויקטוריה יוסל לתפקיד סמנכ"לית חדשנות ועיצוב, כמי שאחראית על פריצות דרך שהובילו את הקבוצה בתחום הלבשת הבית, כלי מטבח לאירוח והגשה ומגוון גדול של גאדג'טים ואקססוריז.

לויקטוריה ניסיון רב בפיתוח, עיצוב והובלת טרנדים חדשניים של מותגי הקבוצה שהינם פרי עבודה של מעצבות סטודיו הביתTUTTO ARTE. ויקטוריה הובילה פרויקטים אסטרטגיים משמעותיים שהציבו את מותגי אקסטרה ריטייל בשורה הראשונה של מותגי פרימיום בתחום אופנת הבית, דוגמת 5 CROWNS, ופרויקט הדגל של הקבוצה - פתיחת רשת חנויות דיסני הום בקונספט עיצובי מיוחד בשיתוף חברת דיסני הבינלאומית. קונספט דיסני הום מבית אקסטרה ריטייל צפוי להתרחב גם ליעדים חדשים ברחבי אירופה כולה.

ויקטוריה, בוגרת "שנקר" במגמת עיצוב טקסטיל ופנים ובעלת תואר שני ביזמות וחדשנות במכללה למנהל, החלה את עבודתה ב'ורדינון' בשנת 2005 והייתה שותפה במהלכי ההתרחבות ובגיבוש האסטרטגיה של הקבוצה הצומחת והמתרחבת.

דודי כהן מנכ"ל אקסטרה ריטייל מציין: "אין לי ספק שויקטוריה בתפקידה החדש תמשיך לפתח, לתרום ולהעשיר את יכולת הקבוצה להתפתח לתחומים נוספים ולעשות זאת ברמות הגבוהות ביותר. קידומה לתפקיד סמנכ"ל הינו הבעת אמון והוקרה לעשייתה בהובלת מהלכים הממצבים את אקסטרה ריטייל ומותגיה בקדמת הבמה".

ויקה יוסל. שירה רז,
ויקטוריה יוסל/שירה רז

קבוצת M51 מודיעה על מינוי מנהלת תחום השקעות הנדל"ן בקבוצה: תום שרעבי קופליאנסקי תוביל את השקעות הנדל"ן בתחום המלונאות האלטרנטיבית.

קבוצת M51 מתמחה בתחומי הפינטק, גיימינג, אד-טק ונדל"ן, ומשתמשת בטכנולוגיה, אוטומציה, שיווק ומימון על מנת לאפשר ליזמים לממש את החזון שלהם. החברה הוקמה ע"י רונן מניפז ושואפת לתת ליזמים את ההזדמנות למקסם את הפוטנציאל שלהם, כפי שרונן זכה לעשות בעבר.

קופליאנסקי הגיעה לקבוצה לאחר שצברה וותק בתור יועצת משפטית ובפיתוח ההשקעות הפרטיות ב"קבוצת מדנס"בהמשך עסקה בפיתוח עסקי בסטארטאפ בתחום AI בעולם הקמעונאות.

קופליאנסקי, בת 34, אמא ועורכת דין, החלה את דרכה המקצועית בהתמחות במשרד עורכי הדין תדמור לוי ושות' ומיד לאחר מכן החלה לעבוד ב"קבוצת מדנס" שם עסקה במערך הניהול המשפטי ועבדה בצמוד למנכ"ל וליושב ראש הקבוצה בכל נושא פיתוח וניהול ההשקעות. לאחר מכן עברה קופליאנסקי לכהן כמפתחת עסקית ויועצת משפטית בחברה בועטת וצעירה בתחום הקמעונאות.
קופליאנסקי בוגרת התואר הראשון במשפטים והתואר הראשון במנהל עסקים (התמחות במקרקעין) באוניברסיטת רייכמן (המרכז הבינתחומי). את לימודיה האקדמאים סיימה קופליאנסקי בשנת 2015 בהצטיינות.

טרום הצטרפותה לM51 קופליאנסקי הובילה קבוצת משקיעים פרטית בייזום והקמת פעילות נדלנית בתחום התיירות במרכז אמריקה. כאשר הקומפלקס הראשון צפוי להתחיל לפעול בשנת 2024.
התפקיד החדש בקבוצת M51 נתפר במיוחד למידותיה של קופליאנסקי, בו היא תתמקד באיתור וגיוס משקיעים נוספים והתאמת המנגנון העסקי של הקבוצה כך שיוביל בתחום המלונאות האלטרנטיבית וטכנולגיות-תיירות, תחום שצובר תאוצה בעולם הנדל"ן.

קופליאנסקי: "אני שמחה על המינוי החדש, בטח בימים אלו אשר מוקדשים לחיזוק מעמד האישה במיוחד בשוק העבודה. אני מתרגשת להוביל את פעילותה של קבוצה חזקה כמו קבוצת M51, בין היתר בתחום המתפתח של טכנולוגיות תיירות ומלונאות אלטרנטיבית, ומאמינה כי הידע שצברתי בעולם הייעוץ המשפטי ובתחום הנדל"ן בפרט ישמש ליצירת שיתופי פעולה חדשים, קידום וגיוס השקעות בתחום. שוק הנדל"ן נמצא בצמיחה גלובאלית ומתוך כך גם ענף המלונאות מתאים את עצמו לעולם המתחדש. אני רואה חשיבות רבה ביצירת חוויה שלמה ליוצאים לחופשה ולכן אנו מתרכזים בתוכן, אווירה וייחודיות."

מרונן מניפז נמסר: "תחומי התיירות האלטרנטיבית ותיירות-טק תופסים תאוצה ואנו שמחים על ההזדמנות לקחת חלק ומתכננים להוביל השקעות ושיתופי פעולה משמעותיים. התיירות האלטנרטיבית מאפשרת לבנות עסקים, לספק מקומות עבודה ולהביא תיירים לאזורים חדשים בארץ שלנו ואני מברך על כך. אני סמוך ובטוח שגב' קופליאנסקי תמלא את תפקידה בהצלחה רבה".

תום שרעבי קופליאנסקי. יחצ,
תום שרעבי קופליאנסקי/יחצ

בועז בצר מונה לארכיטקט DevOps בחברת היוניקורן אונבאקאפ שמפתחת פלטפורמה להגנה על מידע המאוחסן בענן.

בועז שימש בארבע וחצי השנים האחרונות מהנדס DevOps בכיר במרכז הפיתוח הישראלי של ענקית הבנקאות סיטי והקים סטארטאפ פנימי בחברה שפיתח את אחד מהכלים הטכנולוגיים המרכזיים שאומצו על ידי הבנק במהלך תקופת הקורונה. לפני כן הוא עבד בפיתוח של HP ושל קומברס.

חברת OwnBackup מתמחה בהגנה על מידע המאוחסן בענן ובניהול כמויות עצומות של מידע עסקי בסביבות Salesforce, AWS ו- Azure. הגיבוי מגן מפני אובדן נתונים שעלול להיגרם מטעויות אנוש, פגיעה בזדון, שגיאות אינטגרציה או יישומים לקויים. בשנה שעברה הפכה החברה ליוניקורן בשווי של 3.35 מיליארד דולר לאחר חמישה סבבי גיוס משמעותיים בהיקף כולל של מעל לחצי מיליארד דולר.

OwnBackup הוקמה ב-2015 ומובלת בידי סם גוטמן (מנכ"ל), אריאל ברקמן (Chief product security officer) ואורי ינקילב (סמנכ"ל מכירות). החברה משרתת כיום מעל ל-4,000 לקוחות ברחבי העולם ועובדים בה 580 עובדים, מתוכם 130 עובדים במרכז הפיתוח בישראל והשאר בארה"ב, לונדון, צרפת, הודו ואוסטרליה.

בועז בצר. יחצ,
בועז בצר/יחצ

מעבדת החדשנות של רנו-ניסאן-מיצובישי בישראל מודיעה על מינויו של עמנואל נחמיאס למנהל הפיתוח העסקי. המעבדה פועלת ממתקן ייעודי בפארק עתידים בתל-אביב, לאיתור ובדיקות התכנות (POC) של טכנולוגיות ישראליות פורצות דרך בתחום האוטומוטיב, על מנת לשלבן במכוניות ושירותים עתידיים של קבוצת הרכב הגלובלית.

עמנואל מביא איתו 15 שנות ניסיון בעולם ההייטק כיזם, מנהל חדשנות ופיתוח עסקי בסטארטאפים ותאגידים ישראלים וצרפתים בתחום התחבורה החכמה. הוא עבד בין היתר עם קבוצת רנו-ניסאן, Valeo, קבוצת קרסו (בה שימש כמנהל חדשנות ורכבים חשמליים) ועוד.

עמנואל יהיה אחראי על קידום שיתופי הפעולה בבדיקות התכנות חדשות של המעבדה עם האקוסיסטם הטכנולוגי המקומי, על בחינת תחומים נוספים לפעילות המעבדה, וזיהוי הטרנדים הבאים בתעשיית האוטוטק הישראלית.

"הידע המגוון שעמנואל מביא אתו, והיכרותו עם תעשיית הרכב הגלובלית ועם סצנת הסטארטאפים הישראלית, יוכלו לתרום לפעילות המעבדה ולחיזוק הקשר בין חברות סטארטאפ ישראליות לקבוצת רנו-ניסאן-מיצובישי", אומר עמוס שצ'ופק, מנהל מעבדת החדשנות של רנו-ניסאן-מיצובישי בתל-אביב.

עמנואל נחמיאס. יחצ,
עמנואל נחמיאס/יחצ

חברת הפינטק BlueVine, המפתחת פלטפורמה פיננסית חדשנית לעסקים קטנים בארצות הברית, מודיעה על מינויה של יעל מליק למנהלת משאבי אנוש (Chief People Officer) ומירה סריניווסן למנהלת סיכונים (Chief Risk Officer)

יעל מליק תוביל את ניהול ההון האנושי בBlueVine, כולל גיוס הטאלנטים וניהול חווית העובדים בחברה. חברת BlueVine הגדילה את מספר העובדים ב57% בשנה האחרונה, וכיום מגייסת מעל 100 עובדים חדשים לשורותיה. יעל מגיעה לBlueVine מחברת Gainsight, שם הובילה את ניהול משאבי האנוש כשהארגון צמח למעל 1,000 עובדים. לפני כן עבדה בתחום הייעוץ האסטרטגי בחברת "שלדור" הישראלית, וכמו כן הקימה את חברת Elevate Coaching . היא מביאה עימה ניסיון עשיר ותיכנס לתפקיד עם דגש על חשיבות לגיוון ההון האנושי ותחושת השייכות בחברה. יעל בעלת תואר ראשון בכלכלה וניהול מאוניברסיטת תל אביב, ו-MBA מאוניברסיטת סטנפורד.

מירה סריניווסן מביאה עימה מעל 15 שנות ניסיון בתעשיית השירותים הפיננסים. היא תוביל את מחלקת ניהול סיכונים בBlueVine, ותהיה אחראית על חווית הלקוחות ומודלי ניהול הסיכונים והחיתום השונים עליהם עובדים בBlueVine. בתפקידה הקודם הובילה את צוות ניהול הסיכונים בחברת Brex, והייתה אחראית על האשראי, ההונאות וניהול הסיכון התפעולי. לפני כן כיהנה 12 שנים בתפקידי ניהול סיכונים בכירים בחברת אמריקן אקספרס.

ניר קלר, מנהל הסניף הישראלי, CTO ומייסד שותף בחברת BlueVine: "ההצטרפות של יעל ומירה לצוות של BlueVine מגיעה בהמשך לצמיחה המשמעותית שאנו חווים, ותסייע להאיץ אותה. האנשים בBlueVine הם הנכס החשוב ביותר שלנו, ויעל מביאה עימה גישת מנהיגות אסטרטגית, שתוביל את התרבות הארגונית שיצרנו בשנים האחרונות. מירה מצטרפת אלינו לעולם ניהול הסיכונים, שמשחק תפקיד אינטגרלי בהתרחבות של BlueVine. הגישה שמשלבת דאטה, אנליטיקה וטכנולוגיה, יוצרת הזדמנויות לחדשנות ואוטומציה של תהליכים".

יעל מליק. BlueVine,
יעל מליק/BlueVine
מירה סריניווסן. BlueVine,
מירה סריניווסן/BlueVine

חברת סונוביה בע"מ, המתמחה בפיתוח טכנולוגיית אשפרה ירוקה לטקסטיל באמצעות גלי קול, הודיעה על מינויים של אוהד כהן ורמי ששון לתפקידי דירקטורים בחברה.

אוהד כהן, נשיא מכהן של דלתא גליל ארה''ב הינו מנהל מוערך בתעשיית הטקטסיל. בעל ניסיון ניהולי בינלאומי מוכח בתעשיית הטקטסיל בכל תחומיה - מכירות, שיווק, פיתוח מוצרים, הפצה, פיננסים, פיתוח עסקי ועוד. כהן מוביל את הפעילות של דלתא גליל ארה''ב החל משנת 2009 ובמסגרתה היה האחראי לכל יוזמות הפיתוח העיסקי בחטיבות וניהל את הקשר אל מול המותגים והזכיינים של החברה.
קודם לתפקידו כנשיא דלתא ארה''ב כיהן מר כהן בשנים 2006-2009 כמנהל דלתא גליל אירופה ולפניכן עבד בחברות גלובליות נוספות כגון: Kraft foods, Unilever ועוד. הנהלת החברה סבורה כי ניסיונו של מר כהן והכרותו המעמיקה עם שוק הטקטסיל יסייעו לסונוביה בחדירה לשוק היעד של החברה.

רמי ששון הוא דירקטור, יועץ וחבר וועדות במספר גופים מוסדיים. חבר בועדת השקעות ו-ועדת אשראי בכלל ביטוח, דירקטור ויועץ לחברות בורסאיות. בעשור האחרון כיהן כחבר וועדות השקעות והאשראי במנורה ובמגדל וכן כדירקטור בכרמל אולפינים. קודם לכן, כיהן ששון כסמנכ''ל פיתוח עסקי וקשרי משקיעים בבז''ן, כמנכ''ל בנק אדנים למשכנתאות וכמנהל סקטור המסחר בבנק מזרחי. הנהלת החברה סבורה כי ניסיונו של מר ששון והכרותו המעמיקה עם שוק ההון הישראלי יסייעו לחברה בהתנהלותה השוטפת כחברה ציבורית.

מנכ"ל סונוביה, יגאל זייתון: "אנו מברכים על הצטרפותם של אוהד כהן ורמי ששון לדירקטוריון החברה. מדובר בשני מנהלים מנוסים, אשר תורמים לחיזוק מיצובה של סונוביה כחברה ציבורית המקדמת שקיפות ואחריות תאגידית וכן כשחקנית טכנולוגית משמעותית בתעשיית הטקסטיל הגלובלית."

נשיא דלתא גליל אוהד כהן. יחצ,
אוהד כהן/יחצ
  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully