וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסטארטאפ Trigo מגייס 50 עובדים

20.3.2022 / 16:38

הסטארטאפ Trigo, שמקים חנויות אוטונומיות ברחבי העולם, מגייס 50 עובדים למשרות טכנולוגיות בישראל

הסטארטאפ Trigo שמקים חנויות אוטונומיות ברחבי העולם מגייס 50 עובדים למשרות טכנולוגיות בישראל. טריגו מובילה מהפכה בתחום הקמעונאות העולמי ושוברת מוסכמות של 100 שנה בדרך בה כולנו עושים קניות בסופרמרקט. הטכנולוגיה של טריגו מבוססת על מצלמות שמותקנות בתקרת החנות ובאמצעות עיבוד תמונה, בינה מלאכותית ומידול תלת-מימדי, יוצרת מציאות ללא תורים בסופרמרקטים. כלומר, להכנס לחנות ולצאת עם הקניות, ללא מעבר בקופה, כאשר התשלום מתבצע באופן אוטומטי, ממש כמו בחנויות של Amazon Go. בנוסף, בצד תפעול החנות, הפתרון של טריגו מאפשר לקמעונאים להטמיע שיטות ניהול מבוססות דאטה שעד עתה היו בשימוש רק בחנויות האונליין.

טריגו נחשבת למובילה בתחומה וגייסה עד היום מעל ל-100 מיליון דולר. החברה מונה יותר מ-180 עובדים, ועובדת עם חמש מתוך עשר רשתות הסופרמרקט הגדולות בעולם ביניהן, טסקו, רווה ואלדי, עם פוטנציאל של הסבת עשרות אלפי חנויות והשפעה ישירה על מאות מיליוני אנשים. המערכת של טריגו פועלת בחנויות ברחבי העולם, חנויות במרכזי ערים כמו לונדון, מינכן ובקרוב גם בארה"ב.

דניאל גבאי, מייסד וסמנכ"ל טכנולוגיות בטריגו: "על מנת לבנות סופר אוטונומי, שבו לקוח יכול לקחת מוצרים מכל מקום בחנות, המערכת צריכה להתמודד עם אתגרי מידול תלת-ממדי וראייה ממוחשבת בחזית העולם הטכנולוגי, וכל זה בזמן אמת ובכוח חישוב מוגבל. המערכת מתבססת על בינה מלאכותית כדי ללמוד ולפענח באופן אוטומטי סיטואציות מורכבות שמלוות את הקניות של כולנו, על ידי בבניית רשימת קניות וירטואלית למאות אנשים במקביל תוך כדי תהליך הקניה. טריגו מחפשת אנשים יצירתיים עם ראייה ביקורתית שירצו לאתגר את מגבלות האפשר ולשנות את החוויה היום-יומית למאות מיליוני אנשים"

טריגו עוסקת בהסבת חנויות קיימות לחנויות אוטונומיות, ולא בניית חנויות חדשות כמו Amazon Go, ולכן האתגר הטכנולוגי שלה הוא לייצר את האקו סיסטם החכם בחנות ולא האתגר האופרטיבי של לבנות את הסופר. החברה בשלב של הפיכת המוצר למוצר סקיילבילי לקראת פריסה מהירה של חנויות אוטונומיות ברחבי העולם לאור הביקוש מצד הלקוחות, בניית הדור הבא של המוצר ובניית מוצרים נוספים על גבי הפלטפורמה בחנויות.

"טריגו מחפשת אנשים חושבים השואפים למצוינות, עם תשוקה לטכנולוגיה, שרוצים ורוצות לפרוץ גבולות ולהתמודד עם אתגרי הקצה בתחומי ההנדסה והמחקר: לבנות מערכת בזמן אמת מהמתקדמות בעולם, ולשבור מוסכמות לגבי המגבלות של Computer vision" אומר דניאל גבאי. "בטריגו, פעם אחר פעם, בעולם ההנדסי ובעולם המחקרי ניתנת האפשרות להמציא ולבנות מאפס. הצורך ביצירתיות ומקוריות למציאת פתרונות הוא יום יומי".

החברה נמצאת בשלב גידול מואץ ומגייסת אנשים בתחומי הנדסה, מחקר, אלגוריתמיקה ודאטה סיינס. נכון להיום ישנן כ-50 משרות פתוחות, לפרטים נוספים היכנסו לדף המשרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully