וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרופ' איל שורצברג נבחר לראשות ארגון הרוקחות

20.3.2022 / 17:25

פרופ' שורצברג, לשעבר הרוקח הראשי בישראל וראש מערך רוקחות ואכיפה במשרד הבריאות, נבחר ליו"ר ארגון הרוקחות, הארגון המקצועי היציג הגדול של למעלה מ- 3000 רוקחות ורוקחים בישראל

פרופ' איל שורצברג, לשעבר הרוקח הראשי בישראל וראש מערך רוקחות ואכיפה במשרד הבריאות, נבחר ליו"ר ארגון הרוקחות, הארגון המקצועי היציג הגדול של למעלה מ- 3000 רוקחות ורוקחים בישראל.

פרופ' שורצברג, רוקח בעל ניסיון של יותר מ-20 שנה, מילא מגוון תפקידים בסקטור הציבורי והפרטי. בין היתר, שימש כרוקח קליני וניהל את שירותי הרוקחות ומערך המעבדות בבית החולים הלל יפה בחדרה, כיהן כמנהל אגף הרוקחות במשרד הבריאות וכסמנכ"ל מחקר פיתוח וחדשנות במרכז הרפואי איכילוב-תל אביב.

פרופ' איל שורצברג. ליאור צור,
פרופ' איל שורצברג/ליאור צור

פרופ' שורצברג הינו חבר במועצת הרוקחות המייעצת למנכ"ל משרד הבריאות, ומשמש כיועץ למנהל אגף מקצועות רפואיים במשרד הבריאות. כמו כן היה פעיל בארגון הרוקחות בתפקידים שונים שנים רבות. בנוסף, הוא גם מנכ"ל חברת ניאופרם קיור (מקבוצת ניאופרם). בפן האקדמי מנהל ומרכז שורצברג את התוכנית לתואר שני ברוקחות קלינית קהילתית וניהול רגולטורי, בית הספר לרוקחות, בפקולטה למקצועות הבריאות, אוניברסיטת בן גוריון, ב"ש, מרכז מספר קורסים לתואר ראשון ושני ברוקחות, חבר בוועדות קבלה והוראה, מנחה סטודנטים לתואר שני ושלישי ברוקחות קלינית ומנהל מערכות בריאות.

עם בחירתו לתפקיד אמר פרופ' שורצברג: "בחירתי לתפקיד יו"ר ארגון הרוקחים היא המשך ישיר של פעילותי באקדמיה, שבמסגרתה חנכתי ולימדתי דורות רבים של רוקחים מתוך מטרה להכשיר מטפלות ומטפלים אנושיים ומקצועיים המחויבים למטופל במרכז. מקצוע הרוקחות עובר תמורות רבות בעשורים האחרונים, וקיימת חשיבות להובלת המקצוע והתאמתו למגוון האתגרים העומדים בפניו במאה ה-21, הרחבת סמכויות הרוקח כמטפל, הקניית ידע מעמיק ודגש על מקצועיות ואנושיות. ארגון הרוקחות בישראל מאגד בתוכו אלפי חברים והוא הארגון המקצועי היציג הגדול בישראל. אני שמח וגאה על בחירתי ליו"ר ואפעל לקדם את המקצוע ככל שרק אוכל יחד עם חברי לארגון ועמיתים נוספים".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully