וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באפט קולט

מיכל גלנטי

עודכן לאחרונה: 21.3.2022 / 10:22

עם תחילת הלחימה באוקראינה, גייסה חברת 'ישקר', בבעלות 'ברקשייר האת'ווי' האמריקנית, של וורן באפט -את צוותי ההנהלה והעובדים בחברות הבת של הקבוצה בארצות הגובלות עם אוקראינה: פולין, סלובקיה, רומניה והונגריה, כדי שיסייעו באיתור קרובי משפחה של עובדי החברה בישראל, המתגוררים באוקראינה. חברת 'ישקר' החליטה לנסות ולסייע לאותם קרובים להימלט מהתופת באוקראינה, להגיע לגבולות, ומשם הם יועברו למלונות או לבתי מארחים שעובדים בחברות הבת של הקבוצה. כמו כן, נרכשו עבור אותם בני משפחות כרטיסי טיסה לישראל, ובארץ ידאגו לכל צרכיהם.

מסתבר ש'ישקר' החלה עוד לפני מספר שנים בהבאתם לארץ של עולים מארצות חבר המדינות, ובין היתר מאוקראינה, זכאי חוק השבות, שעברו מבחני התאמה בארצותיהם למקצועות הדרושים במפעלי החברה ב'תפן'. במסגרת תכנית זו, המשותפת גם לסוכנות היהודית ולמשרד העלייה והקליטה, העובדים נקלטים במרכז קליטה בכרמיאל, משתלבים בהכשרה שאורכת כעשרה חודשים במפעלי ישקר, בקורס משותף עם משרד העבודה, ובסיום הופכים לעובדים מן המניין בחברה.

כיום עולים חדשים אלו, שהגיעו לפני מספר שנים מאוקראינה, מסייעים לבני משפחותיהם שנותרו מאחור, באמצעות ישקר, להגיע ולהשתקע כמותם בישראל.

מפעל ישקר מצהיר כי יקלוט עובדים מתחומים הרלוונטיים וקורא למשרדים הממשלתיים ולעולים החדשים לפנות לישקר לצרכי הכשרה וקליטה במפעל.

וורן באפט, מנכ"ל ויו"ר ברקשייר הת'אוויי. רויטרס
וורן באפט/רויטרס
  • עוד באותו נושא:
  • וורן באפט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully