וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת הקוסמטיקה "מור ממן" מתרחבת עם שיתוף פעולה בדיוטי פרי

עודכן לאחרונה: 21.3.2022 / 11:30

חברת הקוסמטיקה של מור ממן מכריזה על מיתוג חדש ויוצאת בשיתוף פעולה עם ג'יימס ריצרדסון בדיוטי פרי עם עמדה חדשה במיקום מרכזי. ממן: "הצטרפות מותג הקוסמטיקה שלי לג'יימס ריצ'רדסון ומכירת המוצרים בדיוטי פרי היא נקודת הקפיצה שלי למגרש של הגדולים"

מור ממן בשיתוף פעולה עם ג'יימס ריצרדסון. טל עבודי,
מור ממן בשיתוף פעולה עם ג'יימס ריצ'רדסון/טל עבודי

חברת הקוסמטיקה של מור ממן מכריזה על מיתוג חדש ויוצאת בשיתוף פעולה עם ג'יימס ריצרדסון בדיוטי פרי - עמדה חדשה במיקום מרכזי ועמדה נוספת בשרוול D לקהלי יעד נוספים במגזר הדתי.

בין מוצרי החברה שיהיה ניתן למצוא בעמדה החדשה: קונסילר, מייק אפ, שימרים, סמקים, קונטורים, טינט, אודם פאם פאטל, סבון גבות ומוצרי דגל נוספים, בטווח המחירים שיהיו ללא מע"מ ינועו בין 23$-63$.

מור ממן בשיתוף פעולה עם ג'יימס ריצרדסון בדיוטי פרי. יח"צ,
מור ממן בשיתוף פעולה עם ג'יימס ריצ'רדסון/יח"צ

"קפיצה שלי למגרש של הגדולים"

כחלק מהשקת העמדה החדשה של חברת הקוסמטיקה "מור ממן" שעברה מתיחת פנים, מציגה מיתוג מחודש עם מסר, היא נפרדת מהסממנים הבולטים של הוורוד בלוגו המותג ומציגה גוונים חדשים שמוסיפים ניחוח נקי, קלאסי ומרענן. כעת יקרא המותג: Mor Maman - Honor yourself והוא יפתח פלטפורמות חדשות ויהפוך את החברה לתאגיד.

"הצטרפות מותג הקוסמטיקה של מור ממן לג'יימס ריצ'רדסון ומכירת מוצרי המותג בדיוטי פרי היא "נקודת הקפיצה שלי למגרש של הגדולים" מוסרת מור ממן.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
מור ממן בשיתוף פעולה עם ג'יימס ריצרדסון. יונתן בן חיים ותומר באסל,
מור ממן בשיתוף פעולה עם ג'יימס ריצרדסון/יונתן בן חיים ותומר באסל

המותג "מור ממן" ממשיך לצעוד קדימה, להתרחב לגדול, ולהביא את הטרנדים הבאים בתחום הקוסמטיקה ובתחומים נוספים.

חברת מור ממן קוסמטיקס הוקמה בשנת 2017. בשנת 2020 בתקופת הקורונה, מכירות ה"אונליין" קיבלו תעופה, חנויות נסגרו וזירת המסחר המקוון קיבלה פוקוס וגידול משמעותי. בשנה זו, גלגלה החברה מחזור בשווי 7.5 מיליון שקל וסגרה את שנתה ברווח נטו של 4.4 מיליון שקל.

בשנת 2020, סימנה מור ממן יעד נוסף והקימה חברה נוספת בבעלותה בשם "לה בבה פיור", חברה לטיפוח תינוקות, ילדים ואימהות הראשונה מסוגה בארץ. מוצר הדגל של החברה הוא הבושם המיועד מגיל אפס ואינו מכיל אלכוהול.

בשנת 2021 חברת "מור ממן קוסמטיקס" וחברת "לה בבה פיור" גלגלו יחד קרוב ל- 6 מיליון שקל והצפי לשנת 2022 הוא להכפיל את הכנסותיה בשל כניסתה לפרויקטים חדשים והתפתחות בזירת הקוסמטיקה והטיפוח.

טווח המחירים למוצרי המותג יהיו ללא מע"מ ינועו בין 23$-63$. את מוצרי החברה "מור ממן" ניתן להשיג באתר האונליין של המותג, www.mormamancosmetics.com ובג'יימס ריצ'רדסון בדיוטי פרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully