וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסטארטאפ Walnut מגייס 60 עובדים במגוון תפקידים

21.3.2022 / 11:34

הגיוסים יתבצעו במסגרת תהליך ההתרחבות המואצת של החברה, על מנת לענות על הביקוש למוצר

חברת הסטארטאפ Walnut מפתחת פלטפורמה שמאפשרת לצוותי מכירות לייצר במהירות וביעילות הדגמות של מוצרים טכנולוגיים מותאמות אישית ללקוח אליו הם פונים וזאת ללא עזרה מצד הצוותים הטכניים ואנשי המוצר. החברה נמצאת במהלך של צמיחה חדה ומרחיבה את שדרת העובדים המונים כיום 70 עם כ-60 עובדים נוספים, על מנת לענות על הביקוש למוצר בקרב חברות ההייטק המובילות בעולם.

משמאל: יואב וילנר, דני פרידלנד, מייסדי וולנט. יחצ,
יואב וילנר ודני פרידלנד/יחצ

וולנט נוסדה בשנת 2020, לאחר פרוץ משבר הקורונה, על ידי יואב וילנר, מנכ"ל החברה, ודני פרידלנד, סמנכ"ל טכנולוגיות. הפלטפורמה חוסכת מאנשי המכירות את הצורך לפנות ולהעמיס עבודות על צוותי הפיתוח והעיצוב, גורם שמייצר פעמים רבות חיכוכים פנימיים במאבק על משאבי הזמן הארגוניים. באמצעות הפלטפורמה נציגי המכירות יכולים לשים את הצרכים הספציפיים של הלקוח הפוטנציאלי במרכז עסקת המכירה. בכך היא משנה את כל כל מהלך המכירות שמתבסס כיום ברובו על מצגות גנריות או מצריך עבודת הכנה מאומצת. וולנט פועלת בסביבה בטוחה בענן שמונעת בעיות טכניות וקריסות מביכות במהלך המכירה. היא מספקת נתונים על תהליך הדמו שמאפשרים להפיק מהם תובנות ולחלוק אותם עם כלל אנשי החברה, כדי להגדיל משמעותית את סיכויי ההצלחה.

החברה גייסה 56 מיליון דולר ועובדת כיום עם למעלה ממאה חברות טכנולוגיה בינלאומיות בהן Adobe, Dell, NetApp, People AI, Medallia, Treasure Data. וולנט נמצאת במהלך של גיוס וקליטת 60 עובדים חדשים, בדגש על בעלי ובעלות ניסיון רלוונטי של מספר שנים, שמחפשים להשתלב בסטארטאפ. המשרות הפתוחות כוללות תפקידים בכירים של סמנכ"ל פיתוח, מנהל צמיחה, Head of Demand gen וכן ראשי צוותים, מהנדסי תוכנה, מנהלי מוצר, מעצבים, מנהל IT, אנשי שיווק ומכירות לשוק האמריקאי והאירופאי, ואנשי גיוס ואדמיניסטרציה.

שגית מלכס גלסויין, VP People & Operations: "אנחנו מחפשים אנשים שמתאימים לחברה הן מבחינת היכולות המקצועיות והן בחיבור ל DNA של החברה וביכולת להוביל מהלכים עם אנשים מתרבויות ובאזורי זמן שונים. השיוך הגיאוגרפי אינו פקטור מבחינתנו, אם הם שוהים בפריפריה של ישראל, באירופה, ארה"ב או כל מקום אחר בגלובוס. כחברה שהוקמה וצמחה במהלך הקורונה העבודה מרחוק היא בילד-אין אצלנו. אנחנו מתכנסים בזום אחת לשבוע לעדכונים ברמת כל החברה, ללמוד מה הסטטוס בכל יחידה עסקית, לחבר את העובדים ולייצר שקיפות, ומעבר לכך בסיס העבודה אצלנו הוא מתן אמון בעובד, שיבצע את המשימה בדרך הטובה ביותר וינהל את המשימות שלו בזמנים שלו.

האנשים שמתאימים לנו הם בעלי יכולת למידה ועבודה עצמאית, רצון להשפיע ולהשאיר חותם ברמה המיידית, כאלה הרוצים להיות שותפים אמיתיים בקבלת החלטות ובעלי יכולת לנהל תקשורת פתוחה עם צוותי העבודה הפזורים ברחבי העולם. בחודשים הקרובים אנו צפויים לעבור למשרד חדש במרכז תל אביב, המותאם לצרכים שלנו ובמיקום נגיש לתחבורה".

פרוט המשרות באתר החברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully