וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Trullion מתרחבת ומגייסת עשרות עובדים

21.3.2022 / 11:55

החברה, שמביאה את הדיגיטציה לעולם החשבונאות והפיננסים, השלימה לאחרונה סבב גיוס A בסך 15 מיליון דולר, ממשיכה לגדול ומגייסת עשרות עובדים למטה החברה בתל אביב

טרוליון (Trullion), חברת הסטארטאפ שמפתחת פלטפורמה חשבונאית מבוססת AI לניהול ואוטומציה של תהליכי עבודה פיננסיים, השלימה לאחרונה סבב גיוס A בסך 15 מיליון דולר. החברה ממשיכה לגדול ומגייסת עשרות עובדים למטה החברה בתל אביב.

חברת הסטארטאפ Trullion נוסדה על ידי אייזיק הלר, מנכ"ל, ואמיר בולדו, סמנכ"ל טכנולוגיות, בשנת 2019, במטרה להקל ולייעל את עבודתם של מנהלי כספים ופירמות רואי חשבון, הדורשת קריאה וארגון דו"חות כספיים רבים וארוכים. החברה מעסיקה כ-35 עובדים שמרביתם במשרדיה בישראל והשאר בניו יורק. לאחרונה השלימה החברה סבב גיוס A על סך 15 מיליון דולר והיא ממשיכה את צמיחתה וצפויה להכפיל את כוח האדם שלה בתקופה הקרובה.

החברה פיתחה מערכת NLP שסורקת מסמכי PDF, קבצי אקסל ואפילו הסכמים בכתב יד, מזהה את מהות העסקאות ומחלצת מתוכם את כל הנתונים הפיננסיים הרלוונטיים. פלטפורמת האוטומציה של טרוליון מיועדת למנהלי כספים, רואי חשבון ואנשי ביקורת, והיא מייעלת תהליכים עתירי כוח אדם שאורכים כיום זמן רב. בין לקוחות החברה נמצאות Lemonade, Taboola, Eisai, HMD Workrise ועוד.

עובדי חברת טרוליון. עופר חג'יוב,
עובדי טרוליון/עופר חג'יוב

בימים אלו Trullion מגייסת כ-20 עובדים למגוון משרות בתחום הפיתוח, בינה מלאכותית (AI), Data Science, שיווק, מכירות ועוד. בתקופה הקרובה החברה צפויה להכפיל את כוח האדם שלה ולהתרחב משמעותית. יד ביד עם תהליך הגדילה, עברה החברה לאחרונה למשרדים חדשים ברחוב בן אביגדור בתל אביב, המשתרעים על כ-400 מ"ר וישמשו את החברה לפחות לשנתיים הקרובות.

עמיר בולדו ואייזיק הלר. יחצ,
עמיר בולרו ואייזיק הלר/יחצ

אמיר בולדו, מייסד שותף וסמנכ"ל טכנולוגיות, Trullion: "טרוליון היא חברה צעירה וייחודית בתחום הפעילות שלה. לאחרונה השלמנו סבב גיוס מוצלח שמעיד על האמונה בנו מצד השותפים והמשקיעים, ומאפשר לנו לגדול ולהתפתח, ולהפוך את הטכנולוגיה שלנו לסטנדרט עבור כל מנהל כספים או רואה חשבון. כדי להמשיך את הצמיחה אנו זקוקים לכוח אדם איכותי, בעל מוטיבציה גבוהה ורצון לקחת חלק בהתפתחות החברה. כחלק בלתי נפרד מתהליך הצמיחה, החלטנו לעבור למשרדים גדולים ומרווחים יותר, שיאפשרו לעובדים שלנו לבצע את עבודתם על הצד הטוב ביותר, ויובילו את החברה להישגים נוספים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully