וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיעור האבטלה נותר על 3.7 אחוזים, בדומה לינואר

21.3.2022 / 13:00

בלשכה המרכזית לסטטיסטיקה (הלמ"ס) מפרסמים את נתוני כוח האדם, שממשיכים להיות יציבים

הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה (הלמ"ס) פרסמה היום (שני) נתונים מסקר כוח אדם למחצית השנייה של חודש פברואר ולחודש פברואר 2022. לפי הלמ"ס, בפברואר שיעור האבטלה עמד על 3.7%, נתון זהה לחודש הקודם.

לשכת התעסוקה, ירושלים. יוסי זמיר, פלאש 90, אתר רשמי
לשכת התעסוקה. אחוז המובטלים לא השתנה/אתר רשמי, יוסי זמיר, פלאש 90

נתונים נוספים

  • שיעור העובדים מכוח העבודה של המועסקים שנעדרו זמנית מעבודתם כל השבוע בגלל סיבות הקשורות בנגיף קורונה, כולל אחוז הבלתי מועסקים, עומד על 4.2%, ירידה מהחודש הקודם, שם הוא עמד על 4.4%.
  • שיעור העבודים מכוח העבודה של הלא משתתפים בכוח העבודה שהפסיקו לעבוד בגלל פיטורים או סגירת מקום העבודה ממרץ 2020, כולל המועסקים שנעדרו זמנית מעבודתם כל השבוע בגלל סיבות הקשורות בנגיף קורונה כולל הבלתי מועסקים עומד על 5.4% לעומת 5.6% בחודש הקודם.
  • שיעור התעסוקה שאינו כולל נעדרים זמנית מעבודה כל השבוע מסיבות הקשורות בקורונה עומד על 60.6%, לעומת 60.2% בחודש הקודם.

סקר כוח אדם הוא המקור העיקרי למידע על כוח העבודה בישראל והוא נערך באופן שוטף על ידי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה. במחצית השנייה של חודש פברואר 2022 רואיינו באופן שוטף כ-8,400 בני 15 ומעלה, כשבחודש כולו רואיינו כ-17,800 בני 15 ומעלה. אוכלוסיית הסקר כוללת את התושבים הקבועים של מדינת ישראל, תיירים ותושבים ארעיים השוהים בישראל יותר משנה ברציפות. הסקר מאפשר מעקב אחר ההתפתחות בכוח העבודה, גודלו ותכונותיו, היקף האבטלה ועוד.

  • עוד באותו נושא:
  • אבטלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully