וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיכמן אשראי לעסקים: נסייע למי שנדרש להשיב מענקים למדינה

21.3.2022 / 13:32

יניב ביטון, מנכ"ל מיכמן אשראי לעסקים, הודיע היום כי החברה תסייע לבעלי עסקים הנדרשים להשיב למדינה מענקים שקיבלו בשל משבר הקורונה. מיכמן תציע לבעלי עסקים הלוואות בתנאים נוחים ואטרקטיביים שיאפשרו להם להחזיר את המענק שקיבלו באופן מהיר, נגיש ויעיל

יניב ביטון, מנכ"ל מיכמן אשראי לעסקים, הודיע היום כי החברה תסייע לבעלי עסקים הנדרשים להשיב למדינה מענקים שקיבלו בשל משבר הקורונה. מיכמן תציע לבעלי עסקים הלוואות בתנאים נוחים ואטרקטיביים שיאפשרו להם להחזיר את המענק שקיבלו באופן מהיר, נגיש ויעיל. יש לציין כי הסכומים עשויים להגיע למאות אלפי שקלים.

יניב ביטון, מנכ"ל מיכמן אשראי לעסקים: "בעלי עסקים גילו באופן מפתיע שאינם זכאים למענק שקיבלו בשנתיים האחרונות בעקבות הקורונה. מיכמן החליטה לסייע לבתי העסק בהחזרת סכומי המענק במועד, סכומים שיכולים להגיע גם למאות אלפי שקלים, ובכך למנוע החזר סכום גבוה בהרבה שיישא ריבית והצמדה. אנו במיכמן מבינים שהשירות האישי והזמינות הם בדיוק מה שהלקוח צריך ב"מאני טיים" ויכולים כבר עכשיו לסייע לאותם עסקים בהחזר המענק בתנאים נוחים ואטרקטיביים".

מיכמן אשראי לעסקים פונה לאלפי בתי עסק שקיבלו מרשות המיסים מענק בתקופת משבר הקורונה וכעת נדרשים להשיבו למדינה. החברה מציעה מתן הלוואה להחזר המענק בתנאים נוחים ואטרקטיביים.

יניב ביטון. ישראל כהן,
יניב ביטון/ישראל כהן

רשות המיסים קבעה כי מי שקיבל מענקי קורונה מבלי שעמד בתנאים הנדרשים לכך, יוכל להסדיר את החזרתם עד לסוף חודש מרץ 2022. אדיר מילר, כמו עשרות אלפי עסקים כבר החזירו את המענק למדינה, אולם אלפי בתי עסק שנדרשו להחזיר את מלוא סכום המענק עד ליום 31.03.2022, עדין לא הסדירו את התשלום וכעת מיכמן מציעה מענה לאותם בעלי עסק.

מתחילת הקורונה שילמה רשות המיסים מענקים לעצמאים ולבעלי שליטה בסך כולל של 37.5 מיליארד שקל. הסכום שניתן כסיוע לאלו שלא עמדו בתנאים, לפי הערכות, מסתכם בכ-2.5 מיליארד ₪.

למיכמן צוות מנוסה שמבין את צרכי העסק ומספק מגוון פתרונות אשראי ללקוחות. כדי לא להפסיד זמן יקר, המערכות הטכנולוגיות של מיכמן מאפשרות תהליך מהיר לאישור הבקשה להלוואה.
מיכמן התגייסה לסייע לבתי העסק והרחיבה את פעילות מוקד השירות. ניתן להשאיר הודעה באתר+ www.michman-loans.co.ilונציג החברה יחזור אליכם.

  • עוד באותו נושא:
  • אשראי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully