וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Salto מתרחבת ומגייסת עובדים למגוון רחב של תפקידים

21.3.2022 / 13:46

סאלטו (Salto), חברת הסטארטאפ הישראלית שמובילה מהפכה בתחום ניהול הקונפיגורציות של אפליקציות עסקיות - מתרחבת ומגייסת עובדים למגוון רחב של תפקידים

Salto, הסטארטאפ הצומח של היזמים הסדרתיים בני שניידר, רמי תמיר וגיל הופר, מאפשר לארגונים לחסוך זמן, כסף ולמנוע השבתה של הארגון - בזכות הטכנולוגיה שפיתחה. Salto, שעוסקת בפתרון לבעיית הקונפיגורציה המורכבת של מערכות עסקיות בה נתקלים ארגונים בעלי מערכות מבוססות ענן - מתרחבת ומגייסת ומגייסת עובדים למגוון רחב של תפקידים.

Salto הוקמה בשנת 2019, ומפתחת פלטפורמת אוטומציה וניהול שינויים במערכות תוכנה עסקיות, כדי לסייע לארגונים להתמודד עם הקשיים הנוצרים עקב השימוש ההולך וגובר במערכות תוכנה עסקיות רבות לניהול מגוון תהליכים ארגוניים. החברה גייסה עד כה 69$ מיליון בתוך פחות משנה, ומעסיקה 55 עובדים.

עובדי חברת סאלטו. דורון לצטר,
עובדי סאלטו/דורון לצטר

הטכנולוגיה שפיתחה Salto פותרת את צוואר הבקבוק שנוצר בקונפיגורציה של מערכות עסקיות כמו סיילספורס, NetSuite ו-HubSpot. באמצעות אוטומציה של תהליכים שכיום נעשים באופן ידני, הפיתרון של Salto מאפשר לארגונים לשמור על רצף פעילות, ולהחליף צוותים גדולים ויקרים שעוסקים כיום בקונפיגורציות. הכלים והמתודות בהם משתמשים בSalto לביצוע השינויים וההתאמות במערכות העסקיות מגיעים מעולם פיתוח התוכנה וסביבת DevOps. ל-Salto יש שני פתרונות - מוצר קוד פתוח ומוצר Enterprise SaaS .

Salto מגייסת בימים אלו עשרות נשות ואנשי מקצוע במגוון תפקידים בתחומי שיווק, ניהול מוצר, מכירות, פיתוח ועוד: Marketing Manager, Senior Developer, Customer Engineer

רוני בוטח, סמנכ"לית משאבי אנוש ב-Salto: "סאלטו נמצאת בתנופה אדירה, וצומחת עם גיוס של עשרות עובדים בארץ ובעולם. אנחנו מחפשים אנשי מקצוע מעולים, מוכשרים ויצירתיים, שיצטרפו לעשייה שלנו ולתרבות הארגונית המיוחדת, ולפיתוח הטכנולוגיה שמובילה מהפכה".

להגשת קורות חיים לחצו כאן.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully