וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גונן ברקן, מנהל קבוצת הרדאר של ג'נרל מוטורס, מצטרף ל-Arbe

21.3.2022 / 16:23

ברקן ישמש כסמנכ"ל בכיר לפיתוח הרדאר, יפקח על האסטרטגיה הטכנלוגית של החברה, שהונפקה השנה בנאסד"ק, ומספקת מיפוי סביבת הרכב ב-4 מימדים ברמת הפירוט הגבוהה ביותר בשוק הרדאר לרכב

חברת Arbe Robotics (נאסד"ק: ARBE), המובילה העולמית בדור הבא של פתרונות רדאר לרכב, מודיעה על מינויו של מנהל קבוצת הרדאר של ג'נרל מוטורס לשעבר, גונן ברקן, לתפקיד סמנכ"ל בכיר לפיתוח הרדאר.

ברקן יפקח על על האסטרטגיה הטכנולוגית, יוביל את המפרט של המוצר, את יישום המחקר והפיתוח, ויניע את הפתרון החדשני של החברה ותעשיית הרדאר להצלחה בשוק. הוא נחשב לדמות מפתח בעולם הרדאר לרכב, לאחר שבמשך קרוב לעשור עמד בראש התחום בענקית הרכב ג'נרל מוטורס, אחת מ-5 חברות הרכב הגדולות בעולם.

גונן ברקן. יחצ,
גונן ברקן/יחצ

"אנחנו מתרגשים שבכיר מוביל בתעשייה, גונן ברקן, מצטרף לצוות שלנו, ומביא איתו שפע מומחיות ונסיון שאין לו תחליף, מסר מנכ"ל Arbe קובי מרנקו. "התרומה שלו לחדשנות הרדאר ב-Arbe תעשה ללא ספק אימפקט עצום על כל תעשיית הרכב. ע"י ההצטרפות לחברה כראש תחום רדאר, ברקן מפגין אמון ובטחון בטכנולוגיה המהפכנית של הרדאר של Arbe, וביכולתה של החברה להשפיע על התעשייה כולה ".

"אני עוקב אחרי Arbe מזה זמן רב, ומעריך את ההישגים הטכנולגיים המרשימים שלה", הוסיף ברקן. "החברה היא מובילת שוק מוכחת ואני מתרגש להצטרף לצוות במסע לאפשר בטיחות אמיתית ונהיגה אוטונומית לתעשיית הרכב".

בג'נרל מוטורס, ברקן הוביל את פיתוח הרדאר לתוכניות הרכבים הפרטיים העתידיות (,SuperCruise UltraCruise ועוד) במהלך 8 שנים, בישראל ובארה"ב. בתפקידו, ברקן היה אחראי לכל האספקטים של פיתוח טכנולגיית הרדאר, פיתוח הרדאר כמוצר, ואינטגרציה לרכבי ג'נרל מוטורס. זאת תוך שיתוף פעולה קרוב עם כל האקוסיסטם בתחום הרדאר - חברות tier 1 ו-tier 2, סטארטאפים, בצמוד ליותר מ-80% מהשחקניות בעולם הרדאר לרכב.

בנוסף, הוביל ברקן פיתוח פנימי של מספר דורות של רדארים לנהיגה אוטונומית עבור Cruise LLC מסן הפרנסיסקו, המפתחת מוניות אוטונומיות (Taas). טרם עבודתו בג'נרל מוטורס, ברקן הוביל תחומי ארכיטקטורה ופיתוח בחברות סטארט אפ, בין השאר בתחומי התקשורת, ה IoT, הסלולאר, והרדאר. ברקן בוגר BSc בהצטיינות יתרה בהנדסת חשמל ומדעי המחשב, תקשורת ועיבוד אותות באוניברסיטת בן גוריון.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully