וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיקסלוט ו-Genius Sports ישתפו פעולה בהפקה ושידור תכני וידאו ונתונים אוטומטיים

21.3.2022 / 16:26

פיקסלוט ו-Genius Sports ישתפו פעולה בהפקה ושידור תכני וידאו ונתונים אוטומטיים מ-100 ליגות ברחבי העולם, בהם גם איגוד הכדורסל: "שמחים להציע לצופי פורטל איגוד הכדורסל שידורים חיים עם גרפיקות, שדרן, נתונים סטטיסטיים, תקצירים וסרטונים בסושיאל"

ג'יניוס ספורטס, חברת הדאטה והטכנולוגיה המחברת בין עולמות הספורט, ההימורים והמדיה, חתמה על הסכם שותפות בלעדי להפצה ושידור של תכנים עם חברת פיקסלוט (Pixellot), המובילה העולמית במתן פתרונות מבוססי בינה מלאכותית לניתוח והפקת שידורי ספורט.

במסגרת ההסכם החדש, ג'יניוס ספורטס רכשה את הזכויות הבלעדיות להפצת מערכות הצילום המובילות של פיקסלוט לכ- 100 ליגות ופדרציות ספורט ברחבי העולם. ג'יניוס ספורטס תוכל לחתום על שותפויות ארוכות טווח ובלעדיות עם גופי ספורט המעבירים שידורים באיכות גבוהה ותקצירי משחקים, בזמן שכל שלבי יצירת התוכן- הפקת השידור, הזרמת הוידאו והפצתו, יעברו אוטומציה.

מאז 2020, ג'יניוס ספורטס ופיקסלוט עובדות בשיתוף פעולה עם מספר ליגות ברחבי העולם, כולל התאחדות הכדורגל הארגנטינאית, התאחדות הכדורסל הקרואטית ואיגוד הכדורסל הישראלי, ומספקת פתרונות שידור וידאו והפקת נתונים משולבים בזמן אמת. ההסכם החדש מהווה הרחבה משמעותית של אותו שיתוף פעולה ראשוני, ויספק לליגות ולפדרציות בכל רמות הספורט את הכלים להגדיל את הקהל הגלובלי שלהן, לשפר את רמות הביצועים ולהניב הכנסות חדשות.

בשילוב עם הטכנולוגיה של פיקסלוט, כלי איסוף הנתונים המובילים בעולם של ג'יניוס ספורטס דוגמת FIBA LiveStats, יפעילו מערכת מלאה של הזרמת וידאו ונתונים בזמן אמת, ישפרו את חווית האוהדים, השחקנים והמאמנים ויניבו ערך למותגים, חברות הימורים ושותפי מדיה.

אלון ורבר. מיכה לובטון,
מנכ"ל פיקסלוט אלון ורבר/מיכה לובטון

"היכולת לספק לליגות בכל הרמות פתרונות פרימיום להזרמת תוכן בזמן אמת היא נדבך בסיסי בעבודה שלנו עם שותפי ספורט", אמר מרק לוק, מנכ"ל ג'יניוס ספורטס. "באמצעות הרחבת ההסכם עם פיקסלוט, נאפשר ליותר גופי ספורט לשלוט באסטרטגיות הזרמת התוכן שלהם. יחד נרים את המעמד והנראות של ליגות הספורט, וכן נגיע לאוהדים ונותני חסות חדשים וקיימים מסביב לעולם".

"האפשרות לשלב וידאו חי ונתונים עם אפשרויות צפייה וניתוח משחקים כבר משפיעה על מיליוני אוהדים, ספורטאים ומאמנים ברחבי העולם", אמר אלון ורבר, מנכ"ל פיקסלוט. "השותפות החדשה והרחבה הזו עם ג'יניוס ספורט מוסיפה אפשרויות מונטיזציה שייצרו תזרים הכנסות ארוך טווח וחדש עבור ארגוני ספורט".

חגי סגל דובר איגוד הכדורסל בישראל אמר "מהפכת השידורים של איגוד הכדורסל נמצאת כבר בעונתה השניה. התגובות מהצופים, מהאגודות ומהשחקנים בהחלט מראות שאימוץ הטכנולוגיות החדשניות שפיקסלוט וג'יניוס ספורטס הציעו לאיגוד הייתה הבחירה הנכונה. אנו שמחים להציע לצופי פורטל איגוד הכדורסל שידורים חיים עם גרפיקות, שדרן, נתונים סטטיסטיים, תקצירים וסרטונים בסושיאל. אין ספק שכל איגוד ספורט שיאמץ את המודל ייהנה מחשיפה, התעניינות ונוכחות גדולה יותר של קהל במגרשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully