וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לכבוש את העולם, או לפחות את ברצלונה: קמפיין חדש למפעל הפיס

עודכן לאחרונה: 21.3.2022 / 20:48

הערב (ב) יעלה מפעל הפיס עם קמפיין מנויים חדש, אך הפעם, אחרי 3 שנים עם שולי, את הקמפיין תוביל דמות חדשה - אריק. בסרטון הפרסומת, ניראה כי "האני מאמין" של אריק, שגם אותו מגלם ערן זרחוביץ, הוא שהוא פשוט לא מאמין...

אחרי שלוש שנים קומיות ומהנות עם הדמות שולי שגילם ערן זרחוביץ' ורגע אחרי שהוא גם זכה בהגרלה (למי שעוקב), החליטו במפעל הפיס להיפרד משולי לשלום, ולהגיד "הולה וקומו סטאס" לאריק, הדמות החדשה שתלווה את הקמפיין שיעלה הערב לערוצי המדיה השונים.

בגדול, ניראה בפרסומת כי "האני מאמין" של אריק שהוא לא מאמין... בעיניו, הכל טוב מידי כדי להיות אמיתי (Too Good to Be True) - הוא לא מאמין שיכול להיות מנוי כזה, שגם מכניס אותך למועדון הטבות שחוסכות לך כסף וגם מעניק השתתפות בהגרלות עם פרסי ענק, או כמו שאריק טוען: "מנוי פיס - איןןןןן מועדון כזה!"

ואריק לא סתם אומר את זה, הוא כמובן מבין דבר או שניים, בדבר או שניים... בכל זאת, מדובר באדם שמדבר ספרדית שוטף, כולל דונדה קאטרו, קוואנטה ובמקרה גם הבעלים של לא מעט נכסים בעולם, כולל נכס שהרגע הוא קנה: חדר מדרגות בברצלונה. עם שכנים והכל.

קמפיין מפעל הפיס, שולי הוחלף באריק. יח"צ,
קמפיין מפעל הפיס, שולי הוחלף באריק, אך מי שמגלם את שניהם הוא ערן זרחוביץ'/יח"צ

לכבוש את העולם או לפחות את ברצלונה

ואגב, אם אריק נראה לכם מוכר - אז אולי הוא השתתף פעם באיזה תוכנית שידוכים בטלוויזיה ופשוט לא מסתפק ב-15 דקות של תהילה, הפעם הוא בא כדי להישאר ולכבוש את העולם. או לפחות את ברצלונה.

בינינו, אריק הוא רק ההשראה לדמות החדשה, שהרי כולנו מכירים כמה "אריקים" כאלה סביבנו, שיודעים תמיד, הכל על הכל.

קמפיין מנויי פיס. יח"צ,
קמפיין מנויי פיס, הדמות של אריק: יודע הכל על הכל/יח"צ

הטבות משתנות לצד ההגרלות

מנוי פיס של מפעל הפיס כולל בתוכו גם השתתפות בהגרלות פרסי ענק וגם מועדון הטבות שמציע ללקוחותיו עולם רחב של הטבות בלעדיות, אטרקטיביות, מפנקות וייחודיות, על בסיס קבוע, במגוון עולמות - בהם מופעי מוסיקה, הצגות, הנחות למסעדות, כרטיסים לסרטים בבתי הקולנוע, תווי קניה ועוד.

הקמפיין החדש, שהופק באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי, יציג בצורה משעשעת והומוריסטית את מועדון ההטבות של מנוי פיס, המציע עולם רחב של הטבות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully