וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היוניקורן Hailo מגייס כ-100 מפתחים

21.3.2022 / 16:41

הגיוס על רקע הביקוש הגובר למעבדי הבינה המלאכותית שפיתחה החברה למכשירי הקצה

חברת הסטארט-אפ Hailo מתל אביב שמעסיקה כיום כ-170 עובדים, תגייס במהלך שנת 2022 כ-100 מפתחים ומפתחות נוספים שיצטרפו למרכז המו"פ שלה בתל אביב. היילו נוסדה בפברואר 2017 על ידי אור דנון, אבי באום, הדר צייטלין ורמי פייג ז"ל, בוגרי יחידת עילית טכנולוגית של חיל המודיעין. החברה הפכה באוקטובר ליוניקורן לאחר השלמת סבב גיוס C בהיקף של 136 מיליון דולר, שהביא ל-224 מיליון דולר את סך גיוסי ההון של היילו מהקמתה. החברה פיתחה מעבד בינה מלאכותית עתיר הביצועים Hailo-8tm AI שביצועיו עולים על ביצועיהם של מעבדי AI אחרים למכשירי קצה, עם קצב עיבוד של 26 טרה פעולות לשנייה (TOPS) וצריכת הספק ממוצעת של 2.5 וואט. המעבד נמצא בייצור סדרתי ונחתמו הסכמים רבים למכירתו לשורה ארוכה של יצרני מכשירים ומערכות מיחשוב ברחבי העולם.

לצורך תמיכה בהתרחבות המואצת ופיתוח הדור הבא של המעבדים תגייס היילו מפתחים נוספים לקבוצת ה-R&D בעולמות התוכנה- Backend, Firmware, Embedded, SOC, Architecture, Machine Learning ועוד. ובעולמות החומרה והסיסטם VLSI Design and Verification, Chip Architect. כמו כן היילו מגייסת למגוון משרות של Customer facing מהנדסי אפליקציה ופיתוח עסקי ומגוון משרות מטה כגון אדמניסטרציה, משאבי אנוש ושיווק.

משרדי היילו. יחצ,
משרדי היילו/יחצ

על מנת להיערך לצמיחה שכרה היילו 3 קומות בשטח של 3,700 מ"ר במגדל סוזוקי בתל-אביב, סמוך לתחנת רכבת השלום, ששתיים מהן אוכלסו. בעיצוב המשרדים הושם דגש על יצירת סביבת עבודה נעימה ונוחה שכוללת עמדות עבודה מרווחות, מחיצות עץ ייחודיות מעובות בין חללי העבודה שסופגות את הרעש ומעניקות פרטיות ליושבים, תשתית מולטימדיה, חדרי פוקוס קטנים ואינטימיים, שמיועדים לפגישות זום או לפגישות אחד על אחד, חדר אמהות מאובזר (עם מקרר וכיור) לנשים החוזרות מחופשת לידה. כמו כן השקיעה החברה במטבח מאובזר, שכולל מערכת מולטימדיה משוכללת, שמאפשרת לחברה לקיים אירועים במקביל גם בזום לטובת עובדי החברה שעובדים מהבית או בחו"ל. המשרדים כוללים מרפסת היקפית מרווחת, צמודה למטבח, עם ריהוט גן, שעובדי החברה נהנים להתאוורר בה מול הנוף לים.

אור דנון, מייסד משותף ומנכ"ל היילו: "יכולות עיבוד מהירות של אפליקציות בינה מלאכותית כבדות במכשירי קצה הן כיום צורך חיוני של שווקים רבים כמו תעשיית הרכב, ערים חכמות, קמעונאות חכמה, תעשייה 4.0 ועוד. השבבים שפיתחנו בישראל זוכים כיום להתעניינות עצומה ברחבי העולם ואנו נערכים להתמודד הביקושים ועם האתגרים הטכנולוגיים הכרוכים בפיתוח השבבים הבאים. למפתחים ולמפתחות שנגייס תהיה השפעה גדולה על אופני הפעילות של הכלכלה העולמית ועל החוויות של מיליוני משתמשים ברחבי העולם".

היילו חתמה בשנתיים האחרונות על הסכמי הפצה ושיתופי פעולה עם NXP ההולנדית, Macnica מיפן, KFAI מצפון אמריקה, Lanner, VeCow, AEON, NEXCOM ו-AITg מטייוואן, MicroSys Electronics ו-Kontron מגרמניה, CVEDIAמבריטניה, Variscite מישראל וכן הסכמים עם Imaging Leopard ו-Socionext.

לדף המשרות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully