וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Autotalks חתמה הסכמים עם יצרניות רכב מובילות באירופה, יפן וסין

21.3.2022 / 16:43

הכפילה את צבר ההזמנות ל-200 מיליון דולר. חגי זיס, מנכ''ל Autotalks: "אנחנו מצפים לחתום על הסכמים משמעותיים עם יצרניות רכב מובילות נוספות ב-2022. נעשה שימוש בפלטפורמת המיקרו-ניידות מבוססת ה-V2X שלנו, ZooZ, בכדי לשפר את הבטיחות של משתמשים פגיעים בכבישים"

חברת אוטוטוקס (Autotalks) מכפר נטר, חלוצה עולמית של פתרונות תקשורת V2X (Vehicle-to-Everything), הכפילה בשנה האחרונה את צבר ההזמנות שלה ל-200 מיליון דולר. במהלך 2021, אוטוטוקס הכפילה את כמות יצרניות הרכב (OEMs) שאיתן היא עובדת לשש יצרניות. החברה חתמה על הסכמים לאספקת מערכי שבבי ה-V2X שלה עם שלוש יצרניות רכב נוספות- באירופה, ביפן ובסין. אוטוטוקס ממשיכה לספק את מערכי שבבי ה-V2X שלה לפרויקטים בתחומי התשתיות והערים החכמות ברחבי העולם, וחתמה במהלך 2021 על הסכמים לאספקת מוצריה עבור פרויקטים עתידיים גדולים.

"שנת 2021 היתה שנה טובה מאד עבורנו", אמר חגי זיס, מנכ"ל Autotalks. "אוטוטוקס מציעה את פתרון שבב ה-V2X הדואלי הראשון בעולם, שמתאים גם לפרוטוקול DSRC שנמצא בשימוש באירופה וגם ל-C-V2X שנמצא בשימוש בארה"ב ובסין. אנחנו מציעים ארכיטקטורה גמישה, מגובה במפת דרכים חדשנית שמתאימה לדרישות יצרני הרכב. מעבר לכך, מערכת ה-V2X שלנו היא עצמאית, באופן שמספק את הרמה הגבוהה ביותר האפשרית של אבטחת מידע ובטיחות".

"אנחנו מצפים לחתום על הסכמים משמעותיים עם יצרניות רכב מובילות נוספות ב-2022", המשיך מנכ"ל אוטוטוקס. "נעשה שימוש בפלטפורמת המיקרו-ניידות (micro-mobility) מבוססת ה-V2X שלנו, ZooZ, בכדי לשפר את הבטיחות של משתמשים פגיעים בכבישים, דוגמת רוכבי אופניים ורוכבי קטנועים חשמליים".

אוטוטוקס מסייעת לצמצם התנגשויות בכבישים ולשפר את הניידות באמצעות מערכי שבבים המורשים לשימוש בענף הרכב. שבב ה-V2X של אוטוטוקס משלים את המידע המגיע מחיישנים אחרים, בפרט במצבים בהם אין לנהג קו ראיה (non-line-of-sight) עם האובייקט, במזג אוויר קשה או בתנאי תאורה גרועים. הטכנולוגיה משפרת באופן משמעותי את הבטיחות הכוללת בכביש ומתאמת באופן אפקטיבי בין כלי רכב רגילים, מכוניות אוטונומיות, אופנועים והולכי רגל. אוטוטוקס גייסה מהקמתה יותר מ-150 מיליון דולר. החברה מעסיקה כ-100 עובדים בישראל, יפן, קוריאה, גרמניה, צרפת, ואוקראינה ומגייסת בימים אלה עובדים נוספים.

  • עוד באותו נושא:
  • רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully