וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Agritask הישראלית מתרחבת וממנה סמנכ"ל Data ומנהלת HR חדשה

21.3.2022 / 17:08

חברת האגרי-טק הישראלית מודיעה היום על מינויים של קיריל סמילנסקי לתפקיד VP Data והילי סקר עמיאל לתפקיד מנהלת HR , המינויים מתרחשים על רקע צמיחה מואצת של החברה, שנמצאת בתהליכי גיוס מואצים למגוון משרות

חברת האגרי-טק הישראלית מודיעה היום על מינויים של קיריל סמילנסקי לתפקיד VP Data והילי סקר עמיאל לתפקיד מנהלת HR , המינויים מתרחשים על רקע צמיחה מואצת של החברה, שנמצאת בתהליכי גיוס מואצים למגוון משרות.

בחברת Agritask ינהל קיריל את תחום מוצרי הדאטה בענף החקלאות והמזון, על מנת לספק מידע מדויק ותובנות לחברות המזון, לחקלאים ולחברות הביטוח החקלאי. הילי תהיה אחראית על ניהול תחום כוח האדם בחברה.

קיריל סמילנסקי. יחצ,
קיריל סמילנסקי/יחצ

חברת טכנולוגיית החקלאות AgriTask מפתחת פלטפורמה לניהול חכם של ייצור חקלאי ושרשרת אספקת המזון ומשלבת AI וML על מנת לפתח מודלים אגרונומים חדשניים שמבוססים על מאגרי המידע העצומים של החברה. החברה פועלת במגוון זירות במקביל ולקוחותיה הם בו זמנית החקלאים הקטנים והגדולים, יצרניות המזון וחברות הביטוח החקלאי. החברה ממנפת מידע המגיע מהשטח ומהאוויר ומסייעת לעסקים חקלאיים לנהל את תהליך הגידול באופן מחושב ויעיל יותר. נוסדה בשנת 2010 . מטה החברה נמצא בתל אביב, והיא מעסיקה 80 עובדים ברחבי העולם, עם משרדים בברזיל ובבולגריה.

אופיר ארדון, מנכ"ל החברה: '' החברה נמצאת בצמיחה מהירה ואנחנו שמחים להכניס לחברה בעלי תפקידים חדשים. אגריטסק היא חברה מגוונת, עם עובדים מכל רחבי העולם שפועלים על מנת לשמור על החקלאות ועל שרשרת אספקת המזון בעולם. אנחנו בעיצומו של גיוס של עשרות עובדים נוספים בארץ ובעולם, ומחפשים אנשים מוכשרים ויצירתיים, בעלי זיקה לחקלאות ומזון ורצון לייצר אימפקט חיובי. ''

הילי סקר. יחצ,
הילי סקר/יחצ

קיריל סמילנסקי: "אני מאוד שמח להצטרף לחברה, ולעזור לפתח פתרונות בתחום המזון, במיוחד עם דגש על קיימות"

הילי סקר: '' גאה להיכנס לחברה ששמה במרכז את בני האדם, ופועלת מתוך רצון לעשות שינוי חיובי בעולם. היכולת לעבוד בכל מקום בעולם ולעזור לאנשים, כמו גם מגוון הארצות מהן מגיעים העובדים והשפות המדוברות בחברה, מייחדות אותה והופכות אותה למובילה בתחומה. שמחה להצטרף לחברה ששמה לעצמה מטרה להביא את הטכנולוגיה המדויקת ביותר לחקלאים וליצרניות המזון, תוך הסתכלות קודם כל על המשאב האנושי והבנה שהכל מתחיל ונגמר באנשים".

לשליחת קו''ח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully