וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שואבים לשלמות: החידושים בתחום שואבי האבק ואלו שגם יודעים לשטוף

עודכן לאחרונה: 27.3.2022 / 10:07

הניקיונות לקראת חג הפסח מעולם לא היו מהנים יותר, בעיקר הודות לחידושים בתחום שואבי האבק שרובם הפכו ממכשיר כבד ונגרר שמחובר באמצעות חוט לשקע, למכשירים חכמים, עצמאיים בשטח, שאינם תלויים בחוט, קלים יותר וחלקם יודעים אפילו לשטוף לא רע את הרצפה - פלא שהתמכרנו?

השבועות המקדימים לפני חג הפסח הם העונה החמה בשוק שואבי האבק שחווה בשנים האחרונות התפתחות מואצת שהביאה להיצע רחב ולמגוון חידושים שמושקים כמעט בכל שנה.

שואבי האבק הרובוטיים הציגו את אפשרויות הניקיון מרחוק, ושואבי האבק האלחוטיים שהבשילו מבחינת טכנולוגיה במהלך השנים האחרונות מציעים כעת פתרונות לניקיון נוח של פינות קטנות ומרוחקות, ועוד לא דיברנו על אלו שיודעים גם לשטוף.

אבי קורנפלד, מנכ"ל שיאומי ישראל, קבוצת המילטון: "שוק שואבי האבק עבר בשנים האחרונות שינויים רבים. כניסת טכנולוגיות חדשות לתחום מאפשרות למותגים רבים לייצר מכשירים חכמים במחירים נגישים. ניתן לראות את הקפיצה בעוצמות השאיבה, אורך חיי הסוללה, שילוב יכולות שטיפה ותכנוני מסלול חכמים".

W10 שואב שוטף רובוטי. יח"צ,
W10 שואב שוטף רובוטי, חכו שתגיעו אליו בסוף הרשימה/יח"צ

שואבים חוטיים נגררים

כאשר ניקיונות הפסח דורשים שעות עבודה מרובות חוזרים רבים אל השואב הנגרר.

אסי ארביב מבעלי קבוצת קלינטון סחר היבואנית של מספר מותגים בולטים בתחום השואבים: "אם בעבר ביו מדובר על שואב בודד בכל בית כיום כבר חל שינוי ובבתים רבים בישראל קיימים 2-3 שואבים המותאמים לצרכים שונים, ועל כן מקומם של השואבים הנגררים - מובטח".

שואב אבק נגרר - כמו פעם אבל משוכלל

שואב אבק ציקלון 1600w של Normande קומפקטי ופרקטי

היבואן קלינטון סחר גאה להציג: שואב אבק קומפקטי, נוח לאחסון ובעל פילטר HEPA גדול במיוחד, מגיע עם מיכל אבק בנפח 2 ליטר ללא שקית, כבל חשמלי באורך 4-5 מטר נגלל בלחיצת כפתור, בעל טכנולוגית שאיבה ציקלון רציפה 1600 וואט, קומפקטי מאוד ונוח לאחסון מגיע עם מוט טלסקופי נירוסטה מתכוונן, פיה דו שימושית, ומציג עוצמת רעש נמוכה.

משקל נטו: 4 ק"ג. המחיר: 412 שקל. להשיג ברשתות וחנויות החשמל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
1. שואב אבק ציקלון 1600 w מבית normande_מחיר 412 שקל. יח"צ,
שואב אבק ציקלון 1600 w מבית normande, המחיר 412 שקל, ביבוא של קלינטון סחר/יח"צ

שואב אבק נגרר מבית BLACK & DECKER חוטי ועוצמתי

חסכוני באנרגיה ויחד עם זאת עוצמתי. מגיע עם אביזר יניקה רחב עם 2 מצבי שאיבה ומתאים לכל סוגי המשטחים, בעל צינור טלסקופי באורך 47 ס"מ ומעמד נוח על השואב.

יש לו לחצן לגלגול אוטומטי של כבל החשמל. הוא קומפקטי וגלגלי הגומי שלו רכים להתאמה למשטחים עדינים כמו פרקט. עיצוב מוגבה מעט על מנת להבטיח יציבות והובלה של השואב בצורה אופטימלית. מיכל שאיבה בנפח 2 ליטר קל להסרה וריקון.

המחיר: 729 שקל. המשקה המצטרף לשלושת הטעמים הקיימים בשוק: לימון, אשכולית אדומה ורוזטה שקדים.

2. שואב אבק עוצמתי 700w מבית black & decker 729 שח להשיג ברשת ace ואצל היבואן סיריוס אלקטרוניקה. יח"צ חו"ל,
שואב אבק עוצמתי 700w מבית black & decker, המחיר: 729 שקל/יח"צ חו"ל

שואב אבק אלחוטי - הקטגוריה מתפתחת

ZERO M של SHARK - אפס תחזוקה - ההמלצה שלנו בתחום השואבים האלחוטיים

שריג אלקטריק, היבואנית הרשמית של Shark בישראל, מציגה סדרת שואבי אבק אלחוטיים עם פטנט בלעדי (Zero Maintenance) לתחזוקה באפס השקעה וללא תחזוקה שוטפת.

הפטנט של SHARK בדגם הזה מונע הסתבכות שערות או פרווה של חיות מחמד במברשת. בעזרת מבנה מסרקים ייחודי, נמנעת הסתבכות השערות בין אם הן קצרות או ארוכות שכן מנגנון השאיבה במברשת מכוון את השיער והלכלוך למרכז הגלגל ומשם היישר למיכל האשפה.

המנוע הדיגיטלי החסכוני של ZERO M, מנצל ביעילות את הסוללה וממקסם את עוצמת היניקה וזמן השאיבה. הדגם החדשני מגיע עם מיכל אשפה גדול במיוחד ובו מחיצת הפרדה בין לכלוך כבד לקל, המונעת ירידה בעוצמת השאיבה.

לשואבים האלחוטיים בסדרה יש בסיס טעינה כפול המאפשר טעינה גם מחוץ לשואב ולזמן עבודה אינסופי - בזמן שסוללה אחת עובדת (עד 40 ד' עבודה לסוללה), השנייה נטענת.

בחרנו בשואב זה כמוביל בקטגוריית השואבים האלחוטיים בשל מספר עובדות ובעיקרן: אפשרות לעבודה רצופה בלי עצירה לצורך טעינה, מאפיין משמעותי כשמנקים למעלה מחצי שעה ברצף או אם שוכחים להטעין לפני יציאה לפעולה (אחת מהסוללות תמיד תהייה טעונה באופן מלא) והעובדה השנייה היא המחיר ההוגן שלו ביחס למתחרים בקטגוריה זו.

המחיר: סדרת השואבים כוללת 3 דגמים שונים במחירים: החל מ-1,149 שקל ועד 2,099 שקל. להשיג ברשתות החשמל המובחרות ובאתר היבואן.

שואב אבק שארק סדרת zero m דגם iz251 במחיר. יחסי ציבור,
שואב אבק שארק סדרת zero m: טווח המחירים ל-3 הדגמים נע בין 1,149-2,099 שקל/יחסי ציבור

הדגם החדש V12 slim total clean של Dyson

ה-V12 מביא עימו פיצ'ר חדש: לחצן הפעלה ללא צורך בהחזקת ההדק בזמן השאיבה. לשואב יכולת לאתר חלקיקי אבק מיקרוסקופיים ומברשת חובטת ממונעת שמצורפת אליו, מותאמת לספות ומזרנים ויודעת לאסוף שיער אדם וחיות בטכנולוגיה המונעת את הסתבכות השיער ושואבת אותו ישירות למיכל האיסוף.

הוא מאפשר שלושה מצבי עבודה ((ECO, AUTO, BOOST ומותאם לכל סוגי המשטחים. הוא נחשב למוביל בתחומו אך גילינו כי ישנם שואבים שלא נופלים ממנו ביכולות הביצוע, האביזרים, העיצוב והעוצמה ובכל זאת מציעים מחיר נגיש יותר, לעיתים באופן משמעותי.

המחיר המומלץ לצרכן 2,799 שקל. ניתן להשיג ברשתות ובחנויות החשמל המובחרות ובאתר האינטרנט: Dyson.co.il

3.דייסון 12V. יח"צ,
הדגם החדש V12 slim total clean של Dyson, המחיר: 2,799 שקל/יח"צ

PURE ONE s12 של TINECO מתנקה בעצמו

שואב חכם אלחוטי בטכנולוגיה מתקדמת עם מערכת חיישנים המזהה את הלכלוך ומתאימה את עוצמת השאיבה תוך כדי חיסכון בחיי סוללה. מגיע עם שתי סוללות ושני מסננים כך שמתאפשרת עבודה אינסופית.

דגם זה מתפאר בצג LCD המציג נתונים בזמן אמת ומתממשק בחיבור לאפליקציה להעצמת חוויית המשתמש.

הוא נחשב קל משקל ופרקטי ובעל פטנט לניקוי עצמי של הפילטר כך שלעולם לא צריך לחכות שהפילטר יתייבש כמו בשואבים אחרים.

ה-s12 מתחבר לאפליקציה של טינקו באמצעותה יתקבל מידע על מצב המכשיר, צורך בתחזוקה, טיפים לשימוש נכון ועוד.

המחיר: 2,590 שקל. ניתן להשיג במיטב רשתות החשמל ואתרי הסחר.

4. tineco pure one s12 מחיר 2590 שקל. יח"צ,
tineco pure one s12, המחיר: 2,590 שקל/יח"צ

סדרת שואבי אבק אלחוטיים TRIFLEX של המותג MIELE מאירים פינות חשוכות

השואבים בסדרה מאפשרים 3 מצבי פעולה בשואב אחד והיתרון שלו על פני שואבים אלחוטיים אחרים הוא היכולת שלו לעמוד עצמאית גם ללא תחנת עגינה. המנוע שלו ממוקם בחלקו התחתון, מה שמאפשר את היציבות ומשקלו הופך נמוך יותר בעת העבודה לעבודה נוחה באזורים גבוהים כמו תקרה.

השואבים בסדרה מגיעים עם סוללה נשלפת המספיקה לזמן עבודה של כשעה ומצורפת אליהם מברשת חכמה שיודעת להתאים את עוצמת השאיבה לאופי המשטח. המברשת מצוידת בתאורה לעבודה נוחה באזורים חשוכים (מתחת למיטה למשל). הפעלת השואב נעשית בלחיצת כפתור אחת ללא צורך בלחיצה ממושכת בזמן העבודה.

לסדרה 3 דגמי שואבי אבק בטווח מחירים 2,200-3,000 שקל. ניתן להשיג אצל המשווקים המורשים.

5. שואב אבק של miele מסדרת triflex מבית אלקטרה סחר ומותגים.. יח"צ חו"ל,
שואב אבק של miele מסדרת triflex מבית אלקטרה סחר ומותגים. המחיר: 2,200-3,000 שקל/יח"צ חו"ל

שואב רובוטי חכם NEATO מתזמן יציאה מראש

צורת ה-D שלו מאפשרת שימוש במברשות שמגיעות לפינות עם עוצמת יניקה גבוהה, הוא בעל מיכל איסוף גדול ויש לו יכולת מיפוי חללים באמצעות לייזר, ניקוי שיטתי וכיסוי של 250 מ"ר.

הוא מאפשר בחירת מצבי ניקוי, תזמון מראש, ניקוי רב אזורי, וניקוי extra-care. הסוללה מאפשרת עד 5 שעות עבודה ואם יש צורך בטעינה נוספת במהלך פעולת השאיבה, הוא חוזר לתחנת העגינה לטעינה, ומיד לאחר מכן מחדש את הניקוי עד סיום העבודה . ישנה אפשרות למצב חסכון באנרגיה- ECO או מצב טורבו לניקיון יסודי ומעמיק.

הוא מתאים את סוג הניקיון לפי סוג המשטח שעליו הוא נמצא ומיועד גם לשיער חיות מחמד והוא מתוכנת לפקודות קוליות של Alexaו- Google Assistant.

המחירים לשלושת הדגמים השונים (8D, 9D, 10D): 1,990-2,790 שקל. ניתן להשיג ברשתות החשמל הנבחרות.

7. neato - d10 חיות מחמד. יח"צ,
neato - d10 חיות מחמד, טווח מחירים לדגמים בסדרה: 1,990-2,790 שקל/יח"צ

Mi Robot Vacuum מתמצא במרחב

קבוצת המילטון, יבואנית מוצרי שיאומי לישראל, מציגה סדרת שואבים בעלי פיתוחים מתקדמים: Mop 2, Lite, Pro והדגם הבכיר ה- ULTRAהמאפשר חיבור לעמדת ריקון אוטומטית הנרכשת בנפרד.

סדרת השואבים משלבת חיישנים לשידור נתונים בזמן אמת ושרטוט מפת הבית כך שהשואב יודע בכל רגע נתון היכן הוא נמצא, הוא מזהה מכשולים ומתחמק מהם.

במצב סוללה נמוכה, הוא שב לטעינה בצורה עצמאית ועם השלמת הטעינה הוא חוזר לפעולה מהנקודה בה הפסיק. השואבים בסדרה מאפשרים שליטה חכמה באמצעות יישומון Mi Home.

טווח המחירים: 999-2,299 שקל בהתאם לדגם הנבחר. ניתן להשיג ברשת חנויות Mi Store וברשתות החשמל הנבחרות.

8. mi robot vacuum mop 2 ultra. יחצ שיאומי,
mi robot vacuum, טווח המחירים: 999-2,299 שקל בהתאם לדגם הנבחר/יחצ שיאומי

שואב אבק אלחוטי שהוא גם שוטף

ארז וסנר, מנהל רשת מחסני חשמל: "המגמה המרכזית בתחום שואבי האבק השנה תהיה קודם כל שינוי הייעוד שלהם. שואב האבק הוא לא רק תחליף למטאטא וליעה אלא גם למגב ולסמרטוט. אנו צופים שתהיה ירידה בדרישה לשואבי אבק אלחוטיים סטנדרטיים ויותר דרישה לשואבים אלחוטיים שמכילים מרכיב של שטיפה".

שואב אבק + שוטף אלחוטי של המותג Tefal יודע להתכופף

ניופאן, יבואנית מוצרי החשמל והאלקטרוניקה מציעה שואב אבק + שוטף אלחוטי דגם TY9890W0 המאפשר זמן עבודה של עד 45 דקות בשאיבה עוצמתית. השואב בעל טכנולוגיית ה- FLEX המאפשרת כיפוף גוף השואב לניקיון אידיאלי בכל מקום ופינה ברחבי הבית. מגיע עם אביזר לשטיפה ושאיבה בפעולה אחת.

המחיר: 1,799 שקל. ניתן להשיג ברשתות החשמל הנבחרות.

9. tefal ty9890wo_ניופאן - שואב השוטף של 1,799 שקל. באדיבות ניפאן,
tefal ty9890wo ניופאן - שואב שוטף, המחיר: 1,799 שקל/באדיבות ניפאן

שואב שוטף FLOOR ONE S3 של TINEC מדבר אליך

שואב שוטף אלחוטי חכם וחדשני בעל מערכת שטיפה חכמה All-in-oneותצוגת LED למראה התקדמות הניקיון, הביצועים ועוצמת הסוללה. הנחיות הממשק שימושיות ותזכורות על תחזוקה נכונה מספקות חווית ניקיון למשתמש.

השואב מגיע עם גלגלת מברשות עוצמתית להתמודדות עם לכלוכים קשים ודביקים במיוחד, כוח היניקה וכן זרימת המים מותאמים אוטומטית, ומשאירים רצפות יבשות ונטולות פסים באופן מיידי. זמן עבודה של כ-35 דקות ללא טעינה, החיישן החכם בדגם זה יודע להתאים את עצמו לכמות הכוח שעליו להפעיל, כך הוא ממטב את פעילות הסוללה והטכנולוגיה החדשנית מציעה חיווי קולי בממשק אפליקטיבי.

המחיר 2,490 שקל. ניתן להשיג במיטב רשתות החשמל ואתרי הסחר.

10. tineco floor one s3 מחיר 2,490 שקל. יח"צ,
tineco floor one s3, המחיר 2,490 שקל/יח"צ

ה- FC7 לשטיפת רצפות של חברת קרשר מציע סיבובים נגדיים

מכשיר זה מגיע עם 4 מברשות מייקרופיבר לשאיבה, שטיפה וייבוש של הרצפה בפעולה אחת. טכנולוגיית הסיבוב הנגדי של המברשות מאפשרת ניקוי מהיר ויעיל והסרת לכלוך קשה מכל סוגי המשטחים.

הפילטר הגרמני של קרשר אוסף בקלות גם פסטה, ירקות, חול ושיער חיות. למכשיר יכולת שליטה בכמות המים ובעוצמת המהירות לחיסכון מקסימלי של מים ומאמץ וגמישותו מאפשרת ניקוי במקומות נמוכים, מתחת לספות, מיטות ואסלות. סוללת הליטיום מספיקה לעד 45 דקות של עבודה.

המחיר לצרכן 1,890 שקל. ניתן להשיג במיטב רשתות החשמל ואתרי הסחר.

11. KARCHER . 1890 שקל. יח"צ,
FC7 לשטיפת רצפות של חברת קרשר. המחיר: 1,890 שקל/יח"צ

Roidmi X30 Plus מקבוצת שיאומי זכה בפרסים בינלאומיים

שואב זה מיובא ומופץ ע"י חברת בנדא, מוצע כעת בגרסה משודרגת הכוללת ראש שטיפה מהפכני, זוכה 6 פרסים בינלאומיים יוקרתיים לעיצוב והנדסת אנוש.

אחרי השאיבה, תוכלו להתקין את מברשות השטיפה, לבחור את כמות המים ולהוציאו לפעולת ניקוי עצמאית. מתקן השטיפה משלב ריסוס מים חכם בהליך הניקיון ללא התערבות אדם.

לשואב מאפיינים ייחודים כמו: זמן עבודה רצוף עד 80 דקות, זווית אחיזה של 270 מעלות ליצירת אפקט "ריחוף", מסך OLED צבעוני המציג התראות בזמן אמת, אבזור עשיר הכולל מברשת ממונעת לניקוי מזרנים ומברשת רב תכליתית לכל סוגי המשטחים עם תאורת LED וחיבור לאפליקציה ייעודית בטלפון.

מחיר מומלץ לצרכן: 2,190 שקל. ניתן להשיג במיטב רשתות החשמל ואתרי הסחר.
.

12.bg x30 plus pic2 copy. יח"צ,
Roidmi X30 Plus מקבוצת שיאומי, המחיר: 2,190 שקל/יח"צ

שואב אבק רובוטי - עצמאי בשטח

"גם בתחום השואבים הרובוטיים המגמה השנה תהיה ברורה לכיוון השואבים השוטפים. אמנם כרגע המחירים של השואבים הללו הם גבוהים יחסית בסביבות 4,000 שקל, אך ככל שייכנסו חברות נוספות לתחום הצומח, המחירים יהיו הרבה יותר תחרותיים", מוסיף וסנר.

שואב רובוטי שוטף ומקרצף LEGEE מרסס מים וסבון

הליך הניקוי במכשיר זה מתחיל בשאיבה, עובר לשפשוף יבש של הרצפה על ידי פד מיקרופייבר ולאחר מכן ריסוס חכם של מים וסבון ושפשוף רטוב של הרצפה.

השואב מציע חיווי מפת ניקיון בזמן אמת באפליקציה, פונקציית Talent Clean להגדרת שיטת ניקיון שונה לכל חדר או אזור בבית והצבת קירות וירטואליים ואזורים אסורים. הוא דובר עברית ושיטת הניקוי הייחודית של המוצר מוגנת על יד פטנט.

המחיר המומלץ לצרכן: 2,690 שקל. ניתן להשיג ברשתות החשמל הנבחרות.

6. legee7. יח"צ,
שואב רובוטי שוטף ומקרצף LEGEE מרסס מים וסבון, המחיר: 2,690 שקל/יח"צ

שואב אבק ושוטף רובוטי Bot W10 של Dreame המתקדם בעולם בתחום השואבים - ההמלצה שלנו בקטגוריית השואבים השוטפים

במוצר הזה מצאנו את כל מה שאפשר לצפות משואב מתקדם. הוא שואב ושוטף בפעולה אחת, עמדת העגינה שלו מעוצבת כך שתתאים למיקום קבוע בכל אזור בבית, הוא עצמאי בשטח, שקט ומתחבר לאפליקציה חכמה בה מגדירים לו מראש את האזורים לניקוי ואת הלו"ז ושלו לעבודה, הוא בעל שני מיכלים גדולים למים נקיים ומים מלוכלכים, יש לו חווי קולי והתראות לנייד להעצמת חווית המשתמש.

הוא הראשון מסוגו בעולם ששואב ומקרצף בו זמנית, אין צורך להחליף לו מברשות, או להחזיר לטעינה כי גם את זה הוא עושה בעצמו. צורת ה-D שלו מאפשרת הגעה לפינות, בשונה משואבים רובוטיים עגולים. עמדת העגינה שלו כוללת למעט הטעינה, גם פעולה לניקוי וייבוש עצמי.

ה-W10 הוא בעל בקרה ושליטה קולית ועובד במשך 180 דקות ברציפות. הוא מתחבר למכשירים החכמים בבית כדי להגדיר מתי ואיך תרצו לנקות (מתאים ל-Xiao Ai, Tmall Genie, Jingyu ו-Amazon Alexa), לניקוי בעצמות שונות, הוא מאפשר בחירה בין פעולות שונות: שאיבה, שטיפה או גם וגם. הוא מזהה משטחים ומתאים את עצמו (לדוגמא, כשיעלה על שטיח הוא יבצע שאיבה בלבד אך כשיירד למשטח הרצפה הוא יחזור אוטומטית לפעולה של שאיבה ושטיפה בו זמנית.

הוא מתאים לקרצוף כל סוגי הרצפות והאריחים באמצעות מים, הוא חוזר לעמדת הניקוי לשאיבת המים המלוכלכים והחלפתם בנקיים. מאפשר ניקוי גם בסביבות מורכבות: הוא מזהה מכשולים מדלג מעליהם עד לגובה של 1.8 ס"מ, או מנקה סביבם ביסודיות מפתיעה, הוא יזהה קירות וירטואליים שנגדיר לו ויזהר לא ליפול במדרגות.

ביציאתו הראשונית לעבודה הוא יסקור את שטח הבית וישרטט מפה מרשימה וברורה שתופיע אצלכם באפליקציה לשימושים עתידיים (הגדרות עוצמה לכל אזור, הפרדת אזורים, ועוד) עובד ב-4 דרגות שונות של יניקה וקרצוף על פי רמת הלכלוך. במהלך העבודה הוא חוזר לניקוי המברשות או לטעינה על פי צורך ולאחר טעינה מלאה, הוא ישוב לנקודת הניקוי האחרונה להמשך עבודה. מיכל הפסולת שלו גדול במיוחד 450 מ"ל כך שאין צורך לרוקן תכופות את הפח.

המחיר שלו גבוה וזהו החיסרון היחידי שמצאנו. המחיר המומלץ לצרכן: 4,990 שקל.

13. בוקסה סקירה - DREAME w10. יח"צ,
שואב אבק ושוטף רובוטי Bot W10 של Dreame המתקדם בעולם בתחום השואבים, המחיר: 4,990 שקל/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully