וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

New Relic עברה למשרדים חדשים ומגייסת עשרות עובדים

עודכן לאחרונה: 22.3.2022 / 12:34

חברת New Relic, העוסקת בתחום ניטור התוכנה, עברה לאחרונה למשרדים חדשים ברחוב יהודה הלוי 48 בתל אביב. המעבר, וההתרחבות לקומה שלמה בבניין, מגיעים בעקבות התרחבות משמעותית של כוח האדם בחברה. החברה מתכננת לגייס למטה בישראל עוד עשרות עובדים חדשים בתקופה הקרובה

חברת New Relic, העוסקת בתחום ניטור התוכנה, עברה לאחרונה למשרדים חדשים ברחוב יהודה הלוי 48 בתל אביב. המעבר, וההתרחבות לקומה שלמה בבניין, מגיעים בעקבות התרחבות משמעותית של כוח האדם בחברה. החברה מתכננת לגייס למטה בישראל עוד עשרות עובדים חדשים בתקופה הקרובה.

כיום מועסקים במטה בישראל כ-40 עובדים ועד סוף השנה החברה מתכננת לגייס עוד עשרות, בין המשרות הפתוחות ניתן למצוא תפקידים מגוון תחומים בניהם: Business Operations, Customer Solutions, Data Analytics, Design ועוד. את כל המשרות הפתוחות ניתן לראות באתר החברה.

משרדי ניו רליק. יחצ,
המשרדים החדשים של ניו רליק/יחצ

ההתרחבות מגיעה זמן קצר לאחר שהכריזה החברה על השקת מטה פעילות בברלין, שישתייך לסניף הישראל ואליו יגויסו עשרות מהנדסים ואנשי דאטה. המטה בברלין ישמש גם הוא כמרכז פיתוח של החברה, לצד המטה בישראל והמטות בברצלונה ובארה"ב. הגיוס למטה יבוצע מהארץ באמצעות פעולות שיווק ממוקדות לישראלים והניהול גם הוא יבוצע מהארץ. האופציה לאיוש המשרות תפתח בהמשך גם בעבור מועמדים בכל אירופה.

New Relic מעסיקה אלפי עובדים ברחבי העולם ועוסקת בתחום ניטור התוכנה. הטכנולוגיה של החברה מאפשרת לנתח התראות ואירועים באופן אוטומטי ועל בסיס למידת מכונה ואינטיליגנציה מלאכותית שמתרחשים בתהליך הפיתוח. החברה נסחרת בנאסד"ק, ושוויה עומד על כשישה וחצי מיליארד דולר.

גיא פיגל. יחצ,
גיא פיגל/יחצ

גיא פיגל, מנכ"ל New Relic ישראל: "מרכז הפיתוח של New Relic בישראל מהווה מנוע צמיחה משמעותי בעבור New Relic העולמית. כחלק מהליך הצמיחה של החברה, השקנו מרכז פיתוח בברלין ואנו מצויים בימים אלו בעיצומו של הליך גיוס של עשרות מהנדסי תוכנה ומפתחים מנוסים, הן למרכז בתל אביב והן למרכז החדש. בנוסף, התאמנו את מודל העבודה לעידן פוסט הקורונה ואנו מאפשרים לעובדים גמישות ובחירה בעבודה מהבית או ממשרדי החברה לאיזון מיטבי בין חיי עבודה ומשפחה."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully