וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'ק עם עיסוי: ניסינו את מכשיר האינפרה אדום MG70

דוד רוזנטל

22.3.2022 / 12:22

מכשירי עיסוי מכל הסוגים מציפים אותנו. ניסינו את ה-MG70 של Beurer הגרמנית, כדי לראות האם יש בו משהו שאין לאחרים. התשובה בקצרה היא "כן". והנה הפירוט

במרוצת העשורים האחרונים נכנסו לחיינו מכשירי העיסוי, מכל המינים ומכל הגדלים. אם פעם עיסוי היה נחלתם של פריבילגים בלבד, היום, בעידן טכנולוגי עשיר וזמין יותר, כבר כל אחד יכול לבצע אותו בעצמו באמצעות מכשירים שעלותם מתחילה בעשרות שקלים ויכולה להגיע לכמה אלפים טובים (אם חשקה נפשכם, למשל, בכורסה ביתית שתטלטל את עצמותיכם).

אי שם על הסקאלה הזאת, בטווח המחירים הבינוני, נמצא ה-MG70, מכשיר העיסוי האינפרא-אדום של Beurer , המיובא על ידי אודיוקר ומשווק על ידי אמריקן קומפורט. מדובר במכשיר שנראה כמו מברשת שיער על סטרואידים, כשבקצהו משטח קעור. הפעלה של המכשיר גורמת לבליטה הקעורה להכות בכם ללא רחמים במקומות הדואבים. הטפיחות החודרות אמורות לעזור להרגעת הכאב, ואם אתם רוצים טיפול עצבני במיוחד, תוכלו לבחור גם בפונקציית האינפרא-אדום.

כמו כל חברה גרמנית, גם Beurer מתמחה בהנדסת אנוש. המכשיר הזה קל ונוח לתפעול בבית ובמשרד. יש לו ידית נשלפת, שאותה צריך כדי להגיע למקומות הרחוקים יותר כמו הגב העליון, ואפשר להסתדר בלעדיה אם אתם מעסים את הגפיים. למכשיר מצורפים מתאמים שניתנים להחלפה - האחד הוא מתאם עדין והשני עם גבשושיות.

אז מה חשבנו על ה-MG70?

השימוש במכשיר מאוד נוח, כשהידית באמת מאפשרת להגיע לכל מקום. העוצמות בינוניות עד חזקות והטפיחות ההגונות מרגיעות מקומות כואבים. במקרה הספציפי שלי, הגיל נותן את אותותיו ויש לי בעיה קבוע בירך ימין לאחר נהיגה ממושכת. סשן של 5 דקות פתר אותה, לפחות עד שהיא תצוץ שוב. עוצמות הטפיחה בינוניות עד חזקות מאוד, כך שהוא לא מתאים לאזורים רגישים כמו סביבת עמוד השדרה.

החיסרון של המכשיר טמון במשקל. כשאתם צריכים להרים אותו לכיוון הגב, מוצר ששוקל כמעט קילו עלול להכביד. הוא גם גדול מעט ממכשירים אחרים בקטגוריה, כך שלקחת אותו לטיולים (במיוחד כשהוא חייב בחשמל) יכול להיות מסורבל. לא מהותי, ועדיין, נקודה למחשבה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

תכונות המכשיר

  • עיסוי טפיחות חודר להרגעה
  • יישום רב-תכליתי בזכות הידית הנשלפת
  • עוצמת עיסוי מתכווננת ברציפות
  • ניתן לבחור את פונקציית החום האינפרא אדום בנפרד
  • 2מתאמים לעיסוי שניתנים להחלפה (מתאם עדין, מתאם עם גבשושיות)
  • 2 תוכניות הפעלה (עיסוי טפיחות, עיסוי טפיחות עם חום אינפרא אדום)
  • ידית נשלפת ומונעת החלקה עם משטח רך למגע
מכשיר עיסוי אינפרה אדום. יחצ,
גדול ולפעמים מסורבל, אבל מסייע בהעלמת כאבים. ה-MG70/יחצ

פסק דין

ה-MG70 קל ונוח לתפעול. המחיר שלו, 349 שקלים, דומה ואפילו נמוך לזה של אקדחי העיסוי, שנוחים מאוד לטפיחות בגפיים אך מאוד לא שמישים בטפיחות על הגב. העובדה שהוא מגיע עם שלוש שנות אחריות מעניקה לו ערך מוסף. בסך הכול, מבין המכשירים בז'אנר מדובר באחת הרכישות היותר רציונליות לשימוש עצמי או כמתנה. ביחס להשקעה, התמורה שלו גבוהה, וגם אם הוא לא יפתור לכם בעיות בטווח הארוך, הרי שהוא בהחלט עשוי לשרת אתכם להעלמת כאבים ולו לזמן קצר.

מחיר: 349 שקלים, שלוש שנות אחריות, יבוא אודיוקר, ניתן להשיג ברשת אמריקן קומפורט.

  • עוד באותו נושא:
  • ביקורת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully