וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את צ'אר ברוייל: הגריל הייחודי שמשנה את חוקי המשחק

בשיתוף צ'אר ברוייל

עודכן לאחרונה: 24.5.2022 / 15:01

בסדרת הגרילים של צ'אר ברוייל פטנט עולמי ובלעדי שפותח במעבדות מיוחדות אשר לוקחות את תחום הצלייה צעד אחד קדימה. מדובר בסדרה היחידה שמונעת 100% התלקחויות, בעלת פיזור חום אחיד, חסכונית בגז וכזו שהופכת את הבשר לעסיסי הרבה יותר מכל גריל אחר

גריל גז נחשב כיום לאחד המוצרים הכי מבוקשים בקרב צרכנים, זאת בשל היתרונות הרבים שלו: הוא נוח לתפעול, מתאים הן למרפסות קטנות והן לגינות, מרהיב בעיצובו ועוד. אלא שהגריל הפופולרי לא תמיד היה חלק מחיינו. למעשה, הוא יוצר לראשונה רק בסוף שנות ה-30 של המאה הקודמת על ידי דון מקגלולין, בעלים של חברת גרילים מקומית, שהחליט שהגיע הזמן לייצר אלטרנטיבה לגריל הפחמים המוכר.

והשאר? היסטוריה.

כיום ניתן למצוא גריל גז כמעט בכל בית בישראל - בין אם מדובר בדירה קטנה עם מרפסת או בבית פרטי עם שטח עצום, שכן הגרילים של היום מגיעים בגדלים שונים, מה שהופך אותם לנוחים אפילו יותר.

סדרת הגרילים של Char-Broil עובדת בטכנולוגיית TRU-Infrared

עם כל הכבוד לגרילים שקיימים כיום בשוק, יש סדרה אחת שנמצאת ברמה אחת מעל כולם. בעזרת פטנט עולמי שפותח במעבדות מיוחדות, הגריל של Char-Broil משנה לגמרי את חוקי המשחק. סדרת הגרילים עובדים בטכנולוגיית TRU-Infrared, דבר המהווה פריצת דרך משמעותית בתחום הגרילים בעולם בשנים האחרונות.

הגרילים של Char Broil ידועים בכל העולם באיכותם, ולא סתם המותג נחשב למוביל ביותר בארצות הברית. בנוסף לעובדה שמדובר בגרילים מתקדמים ואיכותיים, טכנולוגיית TRU-Infrared היחידה שמונעת 100% התלקחויות אש ובכך משפרת את טעם הבשר ומיטיבה עם הבריאות ובטיחות המשתמש. בנוסף, פיזור החום מתבצע בצורה שווה ואחידה על פני כל משטח הצלייה, זמן הצלייה קצר באופן משמעותי וצריכת הגז פוחתת ביותר מ-30 אחוז, כך שבלי הרבה מאמץ מתקבלת תוצאה מושלמת - של בשר עסיסי ובאיכות גבוהה יותר.

seperator

מבחר גרילים המתאימים למגוון שימושים

סדרת PROFESSIONAL - המקצועית: סדרה המשלבת ביצועים מעולים, נוחות בתפעול ועיצוב מרשים וכוללת כמובן את הטכנולוגיה החדשנית TRU-Infrared. בסדרה זו קיים מגוון רחב הכולל גרילים בעלי 2-4 מבערים, גרילים עם כירת צד לבישול וטיגון נוסף, כירת צריבה שעובדת בשיטת IR לסגירה של הבשר או בתחילת הצליה או בסיומו, תאורה בכפתורי ההדלקה לשליטה משופרת על זרימת הגז ופותחן בקבוקים מובנה, יתרונות אשר הופכות את החוויה לנעימה והכי חשוב לטעימה הרבה יותר.

גריל צ'אר ברוייל פרופשונל CORE. צ'אר ברוייל,
עיצוב מרשים ונוח לתפעול. סדרת PROFESSIONAL CORE/צ'אר ברוייל

גריל מרפסת Bistro: גריל קומפקטי המתאים בדיוק למרפסות, וכולל גם הוא את הטכנולוגיה החדשנית. הביסטרו מתאים לכל מרפסת וגינה גם בשל מידותיו הקטנות וגם בשל עיצובו המרשים, שהופך אותו לרהיט לכל דבר. הגריל מעוצב בקווים עגולים ונקיים ומגיע בצבעים אדום ושחור, וכולל גם משטח צלייה מברזל יצוק עם ציפוי קרמי ומכסה. הגריל עשוי מנירוסטה איכותית ומשטח צלייה בקוטר של 44 ס"מ וכן, מד טמפרטורה והצתה אלקטרונית מובנים.

לאתר החברה

גריל מרפסת ביסטרו, צ'אר ברוייל. צ'אר ברוייל,
מתאים לכל גינה. גריל מרפסת ביסטרו/צ'אר ברוייל

גריל היברידי Gas2Coal (שילוב של גז ופחמים): מתלבטים בין גריל גז לגריל פחמים? הגריל ההיברידי Gas2Coal הוא בדיוק מה שאתם מחפשים - גריל גז של שלושה מבערים שהופך בשלושה צעדים פשוטים לגריל פחמים, שנדלקים בקלות בעזרת מבערי הגז ללא צורך במדליק פחמים. הצלייה בפחמים ב- Gas2coal מתבצעת בקלות ובנוחות גדולה. הדלקת הפחמים, שהיא האתגר הגדול בצלייה בפחמים, מבוצעת בעזרת מבעיר הגז של הגריל. לאחר הדלקת הפחמים - מכבים את מבערי הגז וצולים על גבי הפחמים הלוחשות.

צ'אר ברוייל Gas2coal. יח"צ,
מתלבטים בין גריל גז לגריל פחמים? קבלו את הגריל ההיברידי/יח"צ

לסיכום, לא משנה לאיזה אירוע אתם מחפשים גריל - סדרת הגרילים של צ'אר ברויל יכולה לתת לכם פתרון נהדר לאירוח, לצלייה ולחוויה קולינרית מושלמת.

לאתר החברה

בשיתוף צ'אר ברוייל
  • עוד באותו נושא:
  • גריל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully