וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עולים מאוקראינה עם השכלה בהייטק? יש לכם מקום בתעשייה

22.3.2022 / 15:49

חברת iTalent, החברה המובילה בגיוס טכנולוגי גלובלי להייטק יוצאת במהלך יוצא דופן עבור העולים מאוקראינה בשל המלחמה: תסייע לכל מי שבעל השכלה מקצועית בעולמות ההייטק לנסות ולהשתלב בענף ההייטק בישראל

חברת iTalent, החברה המובילה בגיוס טכנולוגי גלובלי להייטק יוצאת במהלך יוצא דופן עבור העולים מאוקראינה בשל המלחמה ופועלת לאיתור מועמדים בתפקידי סניוריטי גבוה ובכירים למאות חברות, ביניהן גם גלובליות וחברות יוניקורן.

דנה בש. אלה פאוסט,
דנה בש-שלח/אלה פאוסט

דנה בש-שלח, מייסדת שותפה ומנכ"לית החברה, בת להורים מאוקראינה, החליטה לגייס את עובדי החברה ולנסות לסייע גם לאלו שאינם בתפקידים בכירים ולחברם לאותן מאות חברות, איתן עובדת iTalent. אמנם החברה כאמור אינה מגייסת עובדים להייטק בתפקידי ג'וניור אלא מתמקדת באיתור מועמדים בתפקידי סניוריטי ובכירים, אך מודעת לכך שרבים מהעולים, ייתכן ובעלי השכלה מקצועית לדוגמא כמתכנתים וביום אחד איבדו את מקור הפרנסה שלהם.

בש-שלח: "המציאות של אותם עולים מאוקראינה היא מציאות בלתי נתפסת שנאלצו להשאיר הכל מאחור ולעלות לארץ שזרה להם וביום אחד רבים מהם איבדו את מקור הפרנסה שלהם. לא יכולתי להישאר אדישה לכך וביחד עם העובדים המסורים שלנו, החלטנו לנסות ולסייע ולו בקצת לאלו שיש להם הכשרה מקצועית כזו או אחרת שמתאימה לעולם התעסוקה בהייטק. אנחנו כמובן לא יכולים להבטיח שום דבר, אבל אנחנו בהחלט נחבר בין אותם עובדים מוכשרים לבין החברות איתן אנחנו עובדים".

בימים אלו החברה אף מתכננת ליצור קשר עם לשכת השרה לעלייה ולקליטה על מנת להציע את הסיוע. הפניה לחברה תיעשה בשלב הראשון במייל ובימים הקרובים ייפתח קו מיוחד למענה אנושי.

לפניות: cv@italent.co.il

  • עוד באותו נושא:
  • אוקראינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully