וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחירים יותר מצחיקים ממנו? קטורזה יוביל קמפיין לטרקלין חשמל

עודכן לאחרונה: 22.3.2022 / 16:32

טרקלין חשמל תצא בקמפיין חדש לשנת 2022 בכיכובו של ישראל קטורזה שנחשב לאחד מהאומנים המובילים והאהודים בישראל. הקמפיין, שההשקעה בו נאמדת בכ-10 מיליון שקל, מצולם בימים אלה והוא עתיד לעלות לאוויר בחודש הבא

לראשונה מזה 10 שנים, בחרה רשת טרקלין חשמל בפרזנטור שיוביל את קמפיין הפרסום שלה. השחקן הקומי שנבחר להוביל את הקמפיין החדש הוא ישראל קטורזה, אמן מוביל ואהוב בישראל.

קטורזה היה מזוהה בעבר עם בנק דיסקונט ובמשך מספר שנים כיכב בסדרת פרסומות לצידו של הפרזנטור הקודם של הבנק, מודי בר און. כמו כן, במהלך תקופת הקורונה הופיע בפרסומות להגברת המודעות להגנה מפני המחלה, מטעם משרד הבריאות.

מסקר שנעשה עבור רשת טרקלין, במסגרתו נבדקו מספר אומנים מובילים, עולה כי קטורזה הינו האומן המוכר והאהוב על רוה הישרקאלים. הוא חוצה גילאים, מעמדות ועדות, ונתפס בפני הנשאלים כאמין וישיר.

עוד עולה מהסקר כי העובדה שלאורך השנים הוא בוחר בקפידה את התפקידים על הבמה, בסרטים ובטלוויזיה מיצבו אותו כאומן מוביל ואיכותי. כמו כן קטורזה, כאב לשבעה ילדים, נתפס בציבור על פי המחקר כמודל לאיש משפחה למופת.

ישראל קטורזה לטרקלין חשמל. יחסי ציבור,
ישראל קטורזה לטרקלין חשמל/יחסי ציבור

המחירים יותר מצחיקים ממנו?

כחלק מהמהלך השיווקי, יושק קמפיין ראשון רחב היקף, בתקציב של מעלה מ-10 מיליון שקל באמצעות משרד הפרסום זרמון שמציג את קטורזה כמי שמסרב להיות הפרזנטור של טרקלין חשמל כי המחירים ברשת יותר מצחיקים ממנו. הקמפיין שיעלה כאמור בחודש הבא, יתפרס על פני רוב המדיות בישראל ויתרכז בטלוויזיה, בדיגיטל, ברדיו ובנקודות המכירה.

ישראל קטורזה מסר: "אני גאה לייצג את טרקלין חשמל ולקדם ערכים של מקצוענות, אמינות ומחירים הגיוניים - ערכים שחשובים כל כך בהתמודדות עם כל אתגרי החיים בכלל ויוקר המחיה בפרט. אני שמח שמותג ישראלי ותיק, מוערך ויציב מקדם ערכים כה חשובים, ואני בטוח שיחד נמשיך להנחיל אותם בציבוריות הישראלית".

שי דגן, מנכ"ל רשת טרקלין חשמל מסר: "הצטרפותו של ישראל קטורזה, הידוע כאיש משפחה למופת, למשפחת טרקלין חשמל, מביאה לידי ביטוי את ערכי הליבה של הרשת. ישראל קטורזה, הפרזנטור החדש של טרקלין חשמל, מהווה מודל של מצוינות, אמינות ומקצוענות וכמי שיודע לדבר בגובה העיניים. הבחירה בו הייתה טבעית לנו והמחקר שערכנו רק אישש את מה שידענו מלכתחילה. הרשת שידועה באמינותה, בשירות הגבוה שלה ובמחירים תחרותיים חיפשה אומן מוביל, גדול ואמין ושמחה על הצטרפותו של קטורזה".

טרקלין חשמל. ברני ארדוב
רשת "טרקלין חשמל" מונה למעלה מ-50 סניפים בפריסה ארצית/ברני ארדוב

רשת טרקלין חשמל הינה הותיקה ביותר בענף, נוסדה בחיפה לפני כ-73 שנה צמחה עם השנים והפכה לאחת מרשתות החשמל הגדולות והמובילות בישראל. הרשת מונה למעלה מ-50 סניפים בכול רחבי הארץ ולפני מספר שנים השיקה בהצלחה רבה אתר סחר מוביל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully