וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: בננה ריחנית, הילדים של הפיצה ומלך הטאבונים

רונית מטיאס

עודכן לאחרונה: 22.3.2022 / 17:20

משפחת ALIVE מבית BOSS מתרחבת, מותג הבישום בננה ריפבליק חוזר לישראל, האביב הגיע ל- L'OCCITANE, הכירו את Ooni מלך הטאבונים, וגם את קברנה סוביניון פלטינום של ברקן, קבוצת בן דרור מפנקת את הילדים ו"פאפא ג'ונס" משיקים לכבודם מנה, וברשת מוזס שופ מחדשים מנות

יופי של חדשות

מותג הקוסמטיקה היוקרתי לנקום מחמם מנועים לקראת פסח ומשיק הפתעות, ראשונה BEAUTY BOX-מזוודת איפור אדומה ולוהטת המכילה 13 מוצרי איפור וטיפוח של המותג בגודל מלא ומיוחד.

מסיר איפור עיניים BI-FACIL בגודל מלא; סרום פעיל ADVANCED GÉNIFIQUE בגודל מלא; מי פנים TONIC COMFORT בגודל מלא; מסקרה HYPNÔSE בגודל מלא; פלטת צלליות HOLIDAY החדשה בגודל מלא; מוצרים בגודל מיוחד: קרם עיניים GENIFIQUE; קרם אנטי אייג'ינג למיצוק RENERGIE MULTI-LIFT; קרם אנטי אייג'ינג מסדרת SOFT L'ABSOLUE; שפתון L'ABSOLUE ROUGE DRAMA MATTE; שפתון L'ABSOLUE ROUGE DRAMA MATTE עשיר בלחות בגימור מאט; בושם LA VIE EST BELLE . עוד מלנקום-LANCÔME HIGHLIGHTER LIMITED COLLECTION-היילייטר נוצץ במיוחד עם הטבעת כוכב במהדורת אספנים מוגבלת, באריזה מעוצבת עם הכוכב הנוצץ שמסמל את הכוכב שבכל אחת. להיילייטר מרקם אבקה חדש המעצים את הזוהר

חדשות יפות מזוודת ההפתעות של לנקום. יחסי ציבור,
חדשות יפות מזוודת ההפתעות של לנקום/יחסי ציבור

הטבעי של העור

לנקום ממציאה מחדש את מראה המאט, ומשיקה L'ABSOLU ROUGE DRAMA INK-קולקציית שפתוני מאט במרקם נוזלי, עם פורמולה מהדור הבא שמעלה את הצבע הדרמטי המתקבל ללא כל מאמץ, לרמה חדשה. אבסולו רוז' דרמה אינק מתחדשת עם גוונים חדשים המעניקים חווית מאט חדשה-שפתון נוזלי עמיד לאורך זמן המתאחד מיידית עם השפתיים, נועז, מסוגנן, עשיר בפיגמנטים, משיחת שפתון אחת נותנת תוצאת צבע עמידה לאורך זמן, נעימה על השפתיים הודות לשילוב מים בשמן ייחודי.

המרקם דק פי-4 משפתון רגיל והתוצאה עשירה פי 2 בפיגמנטים. המרקם של ל'אבסולו רוז' דרמה אינק עוטף את השפתיים בשכבה אולטרה דקיקה, מרוכזת בפיגמנטים, האוטמת את הצבע במשיחת שפתון אחת ומעניקה תוצאה דרמטית. ל'אבסולו רוז' דרמה אינק צבע עמיד לאורך זמן, גימור שאינו מכתים או מלכלך, נשאר על השפתיים לאורך זמן.

הבקבוק הייחודי עומד על תושבת זהובה המסמלת את השתייכותו למשפחת ל'אבסולו רוז', האפליקטור Petal™ מאפשר שימוש מדויק, ללא מאמץ, טעויות או תקלות.by-surface™ , המוגן על ידי פטנט, מספק במדויק את המינון הנכון לשפתיים מוגדרות באופן מושלם במשיחת שפתון אחת. המברשת החדישה בצורת עלה כותרת עם סמל הוורד האיקוני. להשיג ב-14 גוונים מאדומים דרמטיים ועד ניודים לוהטים.

אחרונה חביבה מסקרה המעבה את הריסים עד פי 8, מאריכה, מפרידה ומעניקה נפח בהתאמה אישית, לפורמולה החדשנית פיגמנט שחור המצפה את הריסים בשכבה בודדת ומשמעותית לא נמרח, מכתים או נדבק. המסקרה מאפשרת להעצים את נפח הריסים בהדרגה, ולבנות את איפור העיניים בהתאם להעדפה אישית להשיג בנקודות המכירה של לנקום ברשתות סופר-פארם, המשביר לצרכן,BE ואפריל ובפרפומריות מובחרות.

חדשות יפות לנקום. יחסי ציבור,
חדשות יפות לנקום/יחסי ציבור

היופי של הטבע

האביב הגיע למותג הטיפוח הבינלאומי L'OCCITANE עם סדרת "נרולי & סחלב " המושק במהדורה מוגבלת, הניחוח החדש הוא של רעננות הדרים, וניל ונרולי, הסדרה מציגה תווים עמוקים ומסתוריים, בתוספת רכיב וניל פלניפוליה-פרי הסחלב, הגדל רק במהלך נובמבר-דצמבר במגדסקר.

הלב הפרחוני והעדין של פריחת התפוז, משתלב באופן מושלם ועדיןעם ניחוח הוניל ויוצר הרמוניה של רעננות מלטפת וריח מושלם. אריזות המוצרים עשויות מנייר מיערות ברי קיימא שכן ל'אוקסיטן מקיימת את מחויבותה, ומקדמת את נושא הקיימות בעולם. בין מוצרי הסדרה: בושם EDT לתיק במרקם ג'ל, ג'ל רחצה -סבון מוצק, חלב גוף קרם ידיים. להשיג במהדורה מוגבלת ברשת חנויות L'OCCITANE ובאתר

היופי של הטבע לאוקסיטן מביאים את ניחוחות הסחלב. יחסי ציבור,
היופי של הטבע לאוקסיטן מביאים את ניחוחות הסחלב/יחסי ציבור

בננה אייקונית

קבלו בברכה את בשמי Banana Republic שחוזרים לישראל, בננה ריפבליק שהחל כמותג אופנה, השיק לראשונה קולקציית בשמים ב-1995, במטרה להשלים את החזון והמראה של המותג האמריקני.

Icon Collection החדשה כוללת 14 ניחוחות חדשים ויוקרתיים לנשים ולגברים, מבוססים על שילוב של תמציות פרחים, פירות עצים וניחוחות ייחודיים. בין הניחוחות המובילים: & CARADAMON GARDANIA-בושם בניחוח מתוק של פרחים לבנים שנקטפו זה עתה והיוו השראה לבושם המעניק משב רוח רענן של פריחת אביב לבנה, הבושם מבוסס על פרח הגרנדיה בעל ניחוח פרחוני לבן ונגיעות של מנדרינה עסיסית; TOBACCO&TONKA BEAN הוא ניחוח גורמה אוריינטלי המשלב אגס עסיסי ושזיף מירבאל כשההשראה למתיקות הקרמית היא וניל וטבק, הבושם מכיל קוקוס וניל ועלי טבק, עם תווי בסיס של פולי וניל ופולי טונקה.

המותג מושק בישראל בהשקעה של כ-1 מיליון דולר, וישווק בלעדית על-ידי חברת סאנשיין פרפיום בחנויות הפארם הפרטיות, פרפומריות, אתרי סחר מובילים ובאתר הרשמי של היבואן בארץ, בהמשך צפוי להיכנס לרשתות הפארם הגדולות.

בננה אייקונית מותג הבישום בננה רפבליק חוזר לישראל. יחסי ציבור,
בננה אייקונית מותג הבישום בננה רפבליק חוזר לישראל/יחסי ציבור

לחיות את החיים

למשפחת בשמי ALIVE של המותג BOSS, מצטרף ניחוח חדש- BOSS ALIVE Intense EDP העוצמתי, המעלה על נס את תעוזת הנשים בעולם, ומזמין אותן להיזכר ברגעים בהם הן חשות מלאות חיים, ולהתחיל כל יום ברוח הרפתקנות.

הניחוח BOSS ALIVE Intense, שופע שמחת חיים ומיועד למי שמעיזות לחיות את החיים במלוא התשוקה ונותן תזכורת כי אמון באינסטינקטים ופתיחות לבלתי צפוי הם הדרך ליהנות מהחיים במלואם. הפנים של BOSS ALIVE הן השחקנית אמה רוברטס שמביאה כריזמה והילה חיוביות והשחקנית-דוגמנית וכוכבת הרשת ברונה מרקוזין, השתיים מייצגות את האישה הנועזת של BOSS ההולכת בעקבות חלומותיה לאן שיובילו אותה. הבושם מעצים את התשוקה לחיים ומכיל תווי פטל ווטיבר.

לבקבוק הזכוכית צללית גיאומטרית ומסגרת זהב בהשראת עולם התכשיטים. להשיג ברשתות סופר פארם, בי, משביר לצרכן ואפריל.

לחיות את החיים ניחוח חדש - BOSS ALIVE Intense. יחסי ציבור,
לחיות את החיים ניחוח חדש - BOSS ALIVE Intense/יחסי ציבור

עיניים שלי

מותג הדרמו-ביוטי SeboCalm משיק BB קוניסילר המצטרף לBB קרם מייקאפ מסדרת Innovation-סדרת מוצרים אנטי אייג'ינג לטיפול וטיפוח עור רגיש. BB קונסילר מעניק כיסוי בגימור מאט, מטשטש ומסייע בהסוואת כהויות תחת העיניים, הבדלי גוון, פיגמנטציה וקמטי הבעה, ומותיר מראה עור חלק ואחיד ללא חריצים.

המוצר מכיל רכיב אנטי אייג'ינג המשלב חומצת אמינו פרולין עם נגזרת שמן דקלים לצמצום מראה הקמטוטים, מינרלים מים המלח להענקת לחות לעור ולמניעת תחושת יובש וויטמין E לצמצום נזקי הרדיקלים חופשיים, אינו מכיל פראבנים. הקונסילר עמיד לאורך זמן, מתאים לכל סוגי עור ואינו מכתים ונבדק לעור רגיש.

מוצע בגוני Natural ו-Beige. עוד בסבוקלם, ערכה מפנקת לחג במהדורה מוגבלת הכוללת מגוון מוצרים מסדרת קלאסיק של המותג לטיפוח עור הפנים והגוף הנותנים מענה לניקוי, התחדשות העור, לחות עשירה ותחושת רעננות מענגת. להשיג בסופר-פארם, BE, בתי מרקחת פרטיים נבחרים, בית מרקחת קופת חולים מכבי ובאתר סבוקלם.

עיניים שלי חידושים בסבוקלם. חן ברקוביץ',
עיניים שלי חידושים בסבוקלם/חן ברקוביץ'

משפרים את הפנים

מותג הטיפוח הבינלאומי SR COSMETICS משיק מארז טיפוח מקצועי הכולל את מוצרי הדגל של הסדרה הטבעית ONE המכילה מרכיבים מהפכנים, ומתבססת על מחקרים ומסורות של צמחי מרפא יפניים מוכחים.

המארז מכיל סרום מרכיבים נוגדי דלקת המטפלים באטופיק דרמטיטיס, להבהרת פיגמנטציה לאחר אקנה\נזקי שמש; ליפט יו אפ קרם-תכשיר טיפולי המכיל מרכיבים עוצמתיים, מרכיבי פילר וליפטינג, למיצוק ולמתיחת עור הפנים; מזורולר לשימוש אישי, מסייע בהחדרת המרכיבים הייעודיים לעור, מצמצם קמטים\קמטוטים, משפר נראות צלקות אקנה וסימני מתיחה, והבהרת כתמי עור. התכשירים הדרמו-קוסמטיים חודרים לעומק העור, ומשפיעים בסינרגיה ברמה רפואית, המרכיבים הבוטניים מופקים תוך הקפדה ואיזון דינאמי תחת הגדרת "קוסמטיקה נקייה".

להשיג אצל קוסמטיקאיות מורשות החברה - בכל רחבי הארץ ובאתר "SR COSMETUCS"

משפרים את הפנים המארז של sr cosmetics. יחסי ציבור,
משפרים את הפנים המארז של sr cosmetics/יחסי ציבור

מרימים גבה

בבובי בראון מרימים גבה ומשיקים MICRO-Brow Pencil עיפרון גבות חדש ואולטרה מדויק עם צבע התואם לצבע הגבות הטבעי. העיפרון מאפשר עיצוב גבות מקצועי ומדויק ללא מאמץ תוך הקפדה על פרטים ומילוי מקומי של אזורים דלילים. הקצה המדויק דמוי עט, מאפשר ליצור קווים עדינים ביותר המחקים את מראה שערות הגבה והגדרתם, אפשר למלא, להצליל ולעצב מחדש את הגבות למראה הרצוי.

התוצאה-מראה גבות מלא ומוגדר בצורה מושלמת וטבעית. הפורמולה העשירה והקרמית עמידה במים, לחות וזיעה, ומכילה תערובת שמנים מרככים ושעווה המעניקים משיחה חלקה ללא מאמץ הצובעת את הגבה בגימור צבע חד, ברור ואחיד למשך 24 שעות.

הפילוסופיה של בובי בראון דוגלת בשיפור היופי הטבעי. להשיג ב-10 גוונים המתאימה לקשת הצבעים הטבעית של הגבות: חום בהיר, חום בהיר חמים, חום אפור בינוני, חום אפור ממרכז הסקלה, חום כהה וחם, חום עשיר, חום שחור, חום טבעי חום בלונדיני ושחור רך וקריר. להשיג בחנויות המותג ובאתר.

MICRO-Brow Pencil מרימים גבה בובי בראון משיקים. יחסי ציבור,
MICRO-Brow Pencil מרימים גבה בובי בראון משיקים/יחסי ציבור

פלטינום בבקבוק

ב'יקב ברקן' חושפים לראשונה את היינות אותם תשתו בפסח הקרוב ביניהם קברנה סוביניון פלטינום בציר 2019 -יין ממהדורה מיוחדת שיוצר בחביות מצטיינות ויוצאות דופן, מדובר ביין המורכב ממהדורה מיוחדת של חביות קברנה סוביניון מצטיינות מכרמים שונים בגליל העליון, חביות שהתגלו בעלות תכונות יוצאות דופן בעת הטעימה השנתית בה היינן הראשי, עידו לוינסון, וצוות הייננים, קובע לאיזה יין מיועדת כל חבית.

בטעימה נבחרו חביות מצטיינות בטעם, בארומה ובכל מאפיין שגרם להן להתבלט מול השאר ולהראות אופי ואיכות ייחודי. לאחר שנבחרו והופרדו משאר החביות, היין המשיך להתיישן בחביות ובהמשך הופק יין קברנה סוביניון בציר 2019-יין עוצמתי ועשיר בטעמים ובניחוחות המשתלבים בהרמוניה מושלמת, ליין צבע אדום עמוק בוהק וטעמי פרי שחור עם תבלינים, וניל ועץ קלוי שמקורם בחביות עץ האלון הצרפתי, היין מרוכז ועשיר במיוחד, בעל גוף מלא וסמיך וסיומת עוצמתית, ארוכה ומתובלת. להשיג בחנויות האלכוהול והיין המובחרות.

פלטינום לחג יקב ברקן חושף. יחסי ציבור,
פלטינום לחג יקב ברקן חושף/יחסי ציבור

מלך הטאבונים

חברת ניין מוצרי צריכה בע"מ-היבואנית הרשמית של מותגי בישול חוץ מובילים ביניהם Coleman, everdure, Bradley smoker, משיקה את הטאבון החדש והמתקדם של Ooni-מותג פופולארי שנמצא בצמיחה אדירה וחולל מהפיכה בעולם בישול החוץ, כשהשיק את טאבון הפיצה הנייד הראשון בעולם.

הטאבון הביתי החדש: OONI KARU 16, הינו טאבון היברידי, הפועל על מגוון סוגי אנרגיה לחוויית בישול מגוונת, הטאבון פועל על עצים/פחמים/מבער גז ייעודי, והינו טאבון הפיצה הביתי הראשון והיחידי שמומלץ לשימוש ביתי על-ידי האגודה הבינלאומית לשימור הפיצה הנפוליטנית.

המבנה שלו מאפשר זרימת אוויר מיטבית-דרך ארובה גבוהה, ויש לו משטח אפייה רחב של 16 אינץ. לטאבון דלת זכוכית שקופה עם מסגרת אלומיניום לאגירת חום מקסימלית, ותרמומטר דיגיטלי מובנה המציג את הטמפרטורה הפנימית. OONI, זכה לביקורות אוהדות בתחרויות בינלאומיות ותפס בזמן קצר מקום של כבוד בקרב משתמשים חובבים ושפים מובילים בארץ ובעולם, שהפכו אותו למותג הטאבונים המוביל באירופה עם סדרת טאבונים ביתיים, המשלבים בישול על מגוון סוגי אנרגיה, עיצוב מהודר, קומפקטיות ונוחות הפעלה ובישול.

הטאבונים מתחממים לחום גבוה מאד-עד 500 מעלות צלזיוס בזמן קצר, ומאפשרים הכנת פיצות מקצועיות, מאפים, ירקות, דגים, בשרים ועוד. להשיג בחנויות המתמחות ברחבי הארץ ובאתר החברה.

מלך הטאבונים השקת מותג טאבוני OONI. יחסי ציבור,
מלך הטאבונים השקת מותג טאבוני OONI/יחסי ציבור

מוזס מתרחבת

רעבים? רשת MOSES SHOP מרחיבה את התפריט, מהדקת את קטגוריית הקינוחים, ומצרפת מנות וקינוחים חדשים ושווים ביניהם: chicken sunrise-קריספי צ'יקן בלחמניה, חסה אייסברג, בצל סגול, מלפפון חמוץ, עגבנייה, מיונז ורוטב סודי; selek salad-מיקס עלים ירוקים, סלקים, פתיתי פרמז'ן, ג'עלה ורוטב ויניגרט בלסמי (בסניפים הכשרים עם פרמז'ן טבעוני); לקטגוריית הקינוחים הצטרפה סדרת lama lo-עוגות חדשות בטעמים מרגשים ומפתיעים.

בסניפים הלא כשרים תתענגו על שוקולד ברולה ותות מסקרפונה, בסניפים הכשרים תיהנו משוקו חלבה ולימונענע קראמבל. רשת moses shop נוסדה לפני כשנה ומונה 9 סניפים ברחבי הארץ: הוד השרון, הרצליה, טבריה, חולון, ראש העין, מידטאון תל-אביב, אשקלון, ראשון-לציון, קדימה צורן. הרשת מציעה המבורגרים מעולים מבשר טרי 100% הנטחן במקום בכל בוקר, שירותי משלוחים ו-TA מהירים, מארזים לאירועים, תוספות צד מיוחדות וקולקציית קינוחים עשירה.

מוזס מרחיבה חידושים במוזס שופ. גיל אבירם,
מוזס מרחיבה חידושים במוזס שופ/גיל אבירם

הילדים של פאפא

פאפא ג'ונס-רשת הפיצריות השלישית בגודלה ומהצומחות בעולם, משיקה בפעם הראשונה בענף הפיצה: "הילדים של פאפא"-מארז ארוחת ילדים מיוחד הכולל פיצה אישית, מנה נלוות לבחירה, רוטב לבחירה, הפתעה בכל מארז-הכל באריזה מיוחדת עם פעילות לילדים.

השקת ארוחת "הילדים של פאפא" נולדה במטרה לתת מענה לילדים ליהנות כמו גדולים ולא כנגזרת בהזמנה של ההורים. ארוחת הילדים מבוססת על חומרי גלם טריים ואיכותיים שמשמשים את הרשת בכל העולם: רוטב עגבניות המיובא מארצות הברית לכל סניפי הרשת בעולם המבוסס על תערובת עגבניות איכותיות בתיבול סודי; בצק טרי המיוצר מדי יום במפעל לפי מתכון בינלאומי של פאפא; 100% מוצרלה משובחת וגבינות איכותיות כמו: פרמז'ן, רומנה, אסיאגו, פונטינה ופרובולונה; מבחר רטבים איכותיים ללא חומרים משמרים מקוריים ומיובאים מפאפא ג'ונס ארה"ב: רוטב ברביקיו מעושן, רוטב שום אגדי, רוטב צ'יפוטלה דבש, רוטב שום-פרמזן, רוטב באפאלו, רוטב צ'ילי מתוק ועוד.

לכבוד ההשקה, כל מי שיזמין את ארוחת "הילדים של פאפא" בחודש מרץ ייהנה מחודש מתנה בערוץ BIGI, ויוכל להשתתף בפעילות ולזכות בכרטיס כניסה לגמר של ששטוס 2022.להשיג ב-17 סניפים בפריסה ארצית, משלוחים חינם

הילדים של פאפא ארוחת ילדים בפאפא ג'ונס. אמיר מנחם,
הילדים של פאפא ארוחת ילדים בפאפא ג'ונס/אמיר מנחם

מושלשים מושלמים

המותג Free מציע לחג הפסח חטיפים טבעוניים (ויגן פרנדלי) כשרים לפסח, באריזות אישיות תחת השם: "מושלשים" ב-3 טעמים: תפוח אדמה וירקות-סלק, גזר ותרד; תירס וכורכום; אורז שחור. מושלשים מכילים 100% רכיבים טבעיים, ללא תוספת סוכר, ללא גלוטן וללא חומרים משמרים. מוצע באריזות אישיות של כ- 100 קלוריות בכל אריזה. חטיפי מושלשים מיוצרים באיטליה. להשיג ברשתות המזון והשיווק ובחנויות המובחרות.

מושלשים מושלמים לחג של מותג  free. אפרת אשל,
מושלשים מושלמים לחג של מותג free/אפרת אשל

מסיבת ניקיון

לא שאנחנו מעודדים לנקות רק לקראת פסח אבל כשב"סיף"- מותג הניקיון האהוב משיקים מוצרים חדשים, אנחנו שמחים לשתף, ערכת הניקיון לבית כוללת: קרם ניקוי בניחוח לימון בנוסחה משופרת עם מיקרו קריסטלים, ללא צבע מלאכותי; מסיר כתמים מבוסס צמחים ומינרלים 100 אחוז טבעיים לניקוי המנקה ביעילות ובקלות ברזים, כיריים, אמבטיות וכיורים; מטליות לחות לניקוי כללי המכילות 5 יתרונות במוצר 1 בניחוח עוצמתי של מרכך כביסה ומאסק, המטליות אנטי בקטריאליות, הן מבריקות משטחים, מסירות אבק ומתאימות למגוון משטחים: שיש, קרמיקה, חרסינה, עץ, מתכת, פלסטיק, למינט, עור ועוד.

מסיבת הניקיון של sif. יחסי ציבור,
מסיבת הניקיון של sif/יחסי ציבור

נעליים קונים מהר

קבוצת "בן דרור" יבואנית מותגי האופנה והספורט SPEEDO, WILSON, ELLESSE, HUNTER ונעלי ילדים POLO RALPH LAUREN ו-MICHAEL KORS ועוד, קיבלה זיכיון בלעדי ל-4 מותגי הנעלה לילדים: Native מקנדה- ממותגי הנעליים הפופולריים בעולם המשתמש בשיטות ייצור מיוחדות הכוללות שילוב חומרים ידידותיים לסביבה כמו אצות, קני סוכר ועוד; Kickers-מותג נעליים צרפתי שהפך בשנותיו הראשונות למסורת של איכות ונוחות ומתמחה בנעלי צעד ראשון ונעלי ילדים קלאסיות; Heelys-מותג נעלי ילדים אמריקאי פורץ דרך המציע קולקציית נעלי סניקרס לילדים ונוער הכוללים גלגל בסוליה הניתן להסרה ולהוספה בקלות; World Color-מותג נעלי ילדות ברזילאי צבעוני שהולך וצובר תאוצה בעולם ושם דגש על עולם החדשנות והאיכות.

המותגים יימכרו ב-פפאיה, רשת נעלי Shoester שעוברת בימים אלה מתיחת פנים ותהפוך לרשת נעלי ילדים של מותגים בינלאומיים, רשת MEGA KIDS ומגוון רשתות ובחנויות הפרטיות.

נעליים קונים מהר קבוצת בן'דרור מייבאת. יחסי ציבור,
נעליים קונים מהר קבוצת בן'דרור מייבאת/יחסי ציבור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully