וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספא עד הבית: אשת העסקים נעמי הורוביץ משיקה את המיזם Home spa

עודכן לאחרונה: 23.3.2022 / 11:10

אשת העסקים נעמי הורוביץ, בעלת ספא שבע, ממתחמי הספא המוכרים בישראל, משיקה מיזם חדש 'ספא עד הבית'. הורוביץ, שזיהתה בשנתיים האחרונות צורך של לקוחות בטיפולי גוף מקצועיים שלא היו זמינים להם בשל השלכות הקורונה, פיתחה את המיזם home spa כמענה

בשנתיים האחרונות ועד לאחרונה, בילינו יותר בבית מאשר בחוץ. הקורונה שינתה את הרגלי הצריכה במגוון תחומים. ההתנהלות בצלה של המגיפה הביאה לישיבות ממושכות יותר מול מפגשי זום במחשב, לצמצום פעילות הגופנית, לחששות מהעתיד ומתחים נפשיים וכל אלו יחד יצרו תגובות פיזיות כמו גב תפוס ושרירים מקוווצים.

בעקבות פניות רבות של לקוחות, וכמענה לצורך בטיפולי גוף משחררים בבית הלקוח, אשת העסקים נעמי הורוביץ, בעלת ספא שבע, הולידה את המיזם העסקי החדש שלה "ספא עד הבית" (Home spa), להזמנת עיסוי זוגי, או יחיד עד הבית עם מעסים מקצועיים שהוכשרו באופן קפדני לספק את הטיפול והשירות הטובים שניצן לצפות.

ספא עד הבית של נעמי הורוביץ. יחסי ציבור,
ספא עד הבית: מזמינים טיפול יחדי או זוגי ומקבל עיסוי מקצועי בבית/יחסי ציבור

ספא עד הבית נולד במטרה לספק חוויה מפנקת אך יחד עם זאת ייחודית ומקצועית. התארגנות קצרה של הצוות שיגיע עד אליכם, תעניק לביתכם מראה של חלל עיסויים יוקרתי בשילוב מוסיקה מרגיעה, תאורת נרות מעומעומת ומותאמת ושימוש בשמנים ארומתרפיים ריחניים להשלמת החוויה המרגיעה והעצמת האנרגיה.

נעמי הורוביץ: "אני גאה להשיק את המיזם העסקי החדש שלי, home spa, שנולד מתוך רצון להעניק לאנשים חוויית ספא ברמה הכי גבוהה בבית שלהם, השקעתי המון זמן בפיתוח של הנוסחה המושלמת של איך להעביר את חווית הספא והשחרור ולגרום ללקוח לשכוח שהוא בבית, חוויה מושלמת אצל הלקוח בסלון".

נעמי הורוביץ. פרטי,
נעמי הורוביץ/פרטי

כל טיפולי הספא ניתנים על ידי צוות מטפלים ומעסים מוסמך ומקצועי הנבחר בקפידה אשר מעניקים שירות אישי ואדיב. הספא מציע מגוון טיפולים, ליחיד או לזוג:

הום מסאז' - עיסוי מרגיע המסייע לחידוש זרימת הדם בגוף, שחרור שרירים והפגת המתחים , העיסוי מתבצע עם שמנים ארומתטרפיים .

עיסוי רקמות עמוק - עיסוי רקמות עמוק שמשחרר מכאב, עוזר למנוע פציעות וגורם לתחושה של קלילות ועוצמות חדשות. עיסוי הרקמות העמוקות ביותר של הגוף מאזן את זרימת הדם, מביא את אנרגיות הגוף לתנועה ועוזר לשחרר את הלחץ והסטרס.

פילינג גוף - טיפול חווייתי,לניקוי וחידוש העור הנעשה בעזרת רסיסי מלח ושמנים או קרם פילינג עדין, מחליק את העור ממריץ את הדם להרגשה של רעננות מתמשכת.

ספא עד הבית - המיזם החדש של נעמי הורוביץ. יחסי ציבור,
ספא מקצועי ומרגיע אצלכם בבית, מיזם חדש של נעמי הורוביץ/יחסי ציבור

עיסוי לנשים בהריון - החל מחודש רביעי ועד החודש התשיעי בהריון אפשר ליהנות מעיסוי שמטרתו לעזור לגוף האם והעובר כאחד. אין סיבה לוותר על מסאז' בהריון, ההפך הוא הנכון - בתקופה קשה ותובענית כשהגוף עושה הכל בשביל שניים מגיע לו ליהנות משלווה וליהנות משחרור, איזון ורוגע
ועוד מגוון רחב של טיפולים וחבילות לבחירה.

משך הטיפולים ניתן לבחירה: 60 דקות | 75 דקות| 90 דקות. המחירים: החל מ-350 שקל אתר החברה: https://home-spa.co.il/

ספא עד הבית - המיזם החדש של נעמי הורוביץ. יחסי ציבור,
ספא עד הבית, מחיר למגוון הטיפולים: החל מ-350 שקל/יחסי ציבור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully