וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כל מותג שמכבד את עצמו צריך ליצור הרבה תוכן וקהילה חזקה"

עודכן לאחרונה: 23.3.2022 / 14:45

עדי רונן, המייסדת המיתולוגית של אתר ADIKA ושל האתר IT MOMZ, התארחה בפודקאסט קומרסיישן של תימור גורדון וסיפרה על מודל המנויים הייחודי שפיתחה עבור קופסאות התפתחות לתינוקות

מיזם קופסאות ההתפתחות לתינוקות הוקם מתוך החוויה הפרטית של עדי רונן כאם צעירה, והתגלגל משם לעסק של אלפי מנויות חודשיות. "הקופסאות החודשיות מותאמות לגיל התינוק ומכילות תמיד גם מוצר אחד בשביל האמא", אומרת רונן, ומחדדת את המהות של העסק שלה "למצוא את החיבור בין האמא לתינוק, לשלב בין הדברים שאני אוהבת, לדברים שאני רוצה בשביל הילד שלי, לבין הדברים שהוא גם צריך".

איך יודעים מה דרוש לתינוקות? "בקופסאות מגיעים דברים שהתינוקות באמת צריכים לפי שלבי ההתפתחות, לפי יועצות ליווי ההתפתחות שמלוות את המיזם"

כשפתחה את IT MOMZ, העסק השני שלה, לקחה איתה רונן תובנות ונסיון רב מהשנים האינטנסיביות ב'עדיקה', בין היתר התובנה שעבור הקמה וניהול של מערכת יחסים הדוקה עם לקוחות, לא מספיק כבר רצון טוב או השקעה בפרסום, אלא פיתוח יחסים דו כיווניים עם הלקוחות המנויות, כשבראש "המעורבות של הלקוחות בתכני הקופסא, פרסונלית ומותאמת לצרכים שלהן".

ולגבי האתגר שבמודל, הרי "אם מישהי עושה מנוי, אין לה סיבה להיכנס לאתר שוב" מציגה רונן את הפתרון שלה, "הדרך לשמר אותן היא דרך התוכן שמותאם למוצרים וטיפים מיועצות, להכיר להן אמהות מעוררות השראה וגם דברים מצחיקים על אמהות, הרי כולנו חוות דברים מאוד דומים, קצת בדומה לצוות יחידה של גברים בצבא"

"מותג שמכבד את עצמו", היא טוענת, "צריך לדעת ליצור הרבה תכנים מגוונים ורלוונטיים ולנהל באופן רציני קהילה חזקה".

עדי רונן, עדיקה. קומרסיישן,
עדי רונן: "בכל דבר יש פאשן"/קומרסיישן

התכנים שהאמא תפגוש בכל קופסא

ומה בכל זאת נשאר לה מעולם האופנה בו צמחה?

"פאשן זה גם לייפסטייל. היום גם חשוב איך העגלה שלך נראית, תיק ההחתלה, הצידנית והקופסה לתינוק והמוצץ שלו... בכל דבר יש פאשן" - מחברת רונן את כל העולמות בהם היא פועלת ומספרת שאכן " ה-IT Girls , הלקוחות שקנו בעדיקה לפני עשר שנים הן הלקוחות הראשונות, של IT MOMZ. עדי עובדת ובוחרת עבור קופסאות ההתפתחות מוצרים של מותגי פרימיום מקומיים ובינלאומיים בתחומי הלייפסטייל, הקוסמטיקה והמשחקים, המתייחסים כולם ל"אותם עולמות תוכן שאני משתדלת שהאמא תפגוש בכל קופסא"

עוד מספרת רונן "יש גם מנויים גברים שהפכו לחלק מהקהילה". ביחסים כל כך אינטימיים עם לקוחות, מחיר הטעות עשוי להיות גבוה מאוד. מילת המפתח היא שירות לקוחות, זה בסדר לטעות, אבל צריך לדעת איך לטפל בלקוח. הלקוחות הן שותפות שלי ביצירה" כשבאמצעות קבוצה סגורה בפייסבוק של אלפי אמהות שממליצות, נערכות ונשלחות קופסאות המנוי והמתנה לאמהות ואבות לתינוקות עד גיל שנתיים.

בנוסף, התייחסה רונן בפודקאסט לכיצד היא תופסת את האיקומרס הישראלי, כמי שנחשבת לאחת "האמהות המייסדות" שלו וגם לאתגרי עלויות הפרסום המזנקות בגוגל ופייסבוק, לאהבה של ליצור ולייצר, כש-30% מהמגוון באיט מאמז היא כברר מייצרת ולאפשרות העתידית ל"אקזיט" נוסף בעולמות האיקומרס.

תימור גורדון 1. אלי אלון,
תימור גורדון, קומרסיישן/אלי אלון

ניתן להאזין לכל הפרקים של קומרסיישן באפליקציות הפודקאסטים וב- www.gordon.co.il
הקלטות ועריכות קומרסישן: אלי אלון, אולפן BIZI

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully