וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השואב הזה כריש? אימצנו אותו לבדיקה מקיפה וחזרנו עם תשובות

עודכן לאחרונה: 1.1.2023 / 13:10

הסדרה החדשה של שואבי האבק האלחוטיים מבית המותג האמריקאי SHARK, מציגה פטנט ייחודי והבטחה לאפס תחזוקה. סדרת ZERO M משוויצה בזמן עבודה אינסופי, במברשת שמנקה את עצמה ובזרוע מתקפלת - אז גייסנו צוות לניקיון של פסח ובדקנו מה שוות ההבטחות

חברת שריג אלקטריק, היבואנית הרשמית של Shark בישראל, מותג שואבי האבק הנמכר ביותר בארה"ב, מציגה סדרת שואבי אבק אלחוטיים עם הפטנט שנחשב לבלעדי ZERO M - אפס תחזוקה - zero Maintenance.

הפטנט הייחודי נועד למנוע הסתבכות של שיער או פרווה על המברשת ולהפחית משמעותית את הצורך בתחזוקה שוטפת כי בניגוד לשואבים אחרים, המברשת בשואב האבק החדש של שארק, מנקה את עצמה וזאת בזכות מבנה מסרקים ייחודי במברשת המונעים את הסתבכות השערות ופרוות חיות המחמד, בין אם הן קצרות או ארוכות ובעזרת מנגנון השאיבה במברשת המכוון את השיער והלכלוך למרכז הגלגל ומשם היישר למיכל האשפה.

בעל פטנט zero m למניעת הסתבכות שיערות במברשת.. באדיבות יחצ שארק,
בעל פטנט zero m למניעת הסתבכות שיערות במברשת./באדיבות יחצ שארק

הבטחות היצרן

בנוסף לפטנט המונע הסתבכות של שערות ופרווה, שואבי האבק של שארק מסדרת ZERO M משווקים כבעלי מנוע דיגיטלי חסכוני Brushless המנצל ביעילות את הסוללה וממקסם את עוצמת היניקה וזמן השאיבה.

טכנולוגיות נוספות חדשנויות שמאפיינות את סדרה זו של שואבי האבק של שארק:

טכנולוגיית המברשת הכפולה (Dou clean) - ללא החלפת ראשים, השואב מורכב מ-2 מברשות משולבות, לשאיבה נוחה ורציפה, ללא החלפת אביזרים, תוך שמירה על עוצמת היניקה: מברשת ראש חובט לשאיבת לכלוך מעומק השטיח ומברשת רכה ללכידת לכלוך וחלקיקי אבק קטנים מהרצפה, ממש כמו העברת מטלית לחה. המברשת הייחודית של שארק מתאימה לכל סוגי המשטחים (רצפות, פרקטים, שטיחים וכיו"ב).

טכנולוגיית האטימה המלאה "Anti - Allergan complete seal technology" הכוללת פילטר HEPA אנטיבקטריאלי המסנן עד 99.9% מהאבק, באמצעות הטכנולוגיה, נלכדים האבק, החיידקים והאלרגנים בתוך השואב ונמנעת יציאת לכלוך חזרה לחלל החדר, דבר המאפשר אוויר נקי. האטימה המלאה של השואב היא לכל אורכו, מהמברשת ששואבת את הלכלוך, דרך המוט וכמובן באזור הפילטרים.

מנגנון FLEX - שואבי האבק של שארק מאופיינים במבנה ארגונומי המותאם לנוחות השאיבה והאחסון: המוט הגמיש והמתקפל מאפשר שאיבה נוחה מבלי להתכופף מתחת לרהיטים ובמקומות בעלי גישה מוגבלת וקיפול השואב לשניים מאפשר אחסון וטעינה מיטביים בחלל הבית שלא תופס מקום רב.
גם מנוע השואב ניתן לכיוון העלאתו והורדתו על המוט, בהתאם למצב השאיבה, על מנת למנוע לחץ וכובד על הזרוע.

התאמה לכל סוגי המשטחים: שואבי האבק של שארק מסדרה זו הם בעלי לחצן טורבו לשאיבה יסודית המותאם אישית לרצפות, פרקטים ושטיחים.

מוט גמיש - כדי שלא תצטרכו להתכופף צילום. באדיבות יח"צ שארק,
מוט גמיש - כדי שלא תצטרכו להתכופף, שארק M zero/באדיבות יח"צ שארק

הבדיקה

משקל הגוף: השמקל הכללי נחשב לקל באופן יחסי (4 ק"ג), אך הגוף העיקרי ללא המוט, זה שאוחזים בו בכל פעולה, גם עם המוט הקצר או האביזר הקל לשאיבה של ספות או מסילות, הוא כבר ומפעיל משקל רב על שורש כף היד, מה שמביא לעייפות המפרק בתוך זמן קצר.

הטכנולוגיה והאביזרים: לשואב נורית חיווי למצב טעינת הסוללה, מנגנון כיבוי אוטומטי לשמירה על המנוע במצב של עומס יתר, תאורת לד להארת אזור השאיבה המוכר גם משואבים ניידים אחרים, פאנל עליון נשלף לניקיון המברשת כמו שאנחנו מכירים מדגמים שונים ומגן סיליקון להגנה מפני פגיעה ברהיטים שמצאנו אותו כחשוב במיוחד כי מתאפשרת שאיבה באזורים שאינם נראים לעין כמו מתחת לשולחן.

עוצמת הרעש: השואבים בסדרה זו מתפארים בטכנולוגיית Noise dampening להפחת רעשים ואכן, הרעש שלו סביל ואף מופחת ביחס לשני שואבים אחרים שבדקנו.

ריקון הלכלוך: לשואב מיכל אשפה גדול במיוחד ובו מחיצת הפרדה בין הלכלוך ה"כבד" ללכלוך ה"קל", על פי הבטחת היצרן, עובדה זו מונעת ירידה בעוצמת השאיבה.

הבטרייה וזמן העבודה: הדגם שבדקנו, הגיע עם סוללת ליתיום נשלפת ומטען המספק זמן עבודה של עד 40 דקות שאיבה רציפה (בזמן הבדיקה הסוללה התרוקנה לאיחר 31 דק)., אך העובדה שהוא מגיע עם בסיס טעינה כפול המאפשר טעינה גם מחוץ לשואב, מאפשרת זמן עבודה אינסופי עם החלפה של בטריה ריקה באחרת מלאה וחוזר חלילה - בזמן שסוללה אחת עובדת, השנייה נטענת.

הגמישות: ניכולת של השואב להגיע לאזורים נמוכים כמו מתחת לשולחן, מזנון או מיטה, מאפשרת שאיבה נוחה ויסודית יותר.

סוללה כפולה - לעבודה ללא הפסקה. באדיבות יחצ שארק,
סוללה כפולה - לעבודה ללא הפסקה/באדיבות יחצ שארק

הדגמים והמחירים:

3 דגמים בקולקציית שואבי האבק הנטענים של שארק מקולקציית ZERO M:

דגם Zero M Double Pro IZ251 - מצויד ב-2 סוללות ליתיום ובסיס טעינה כפול. השואב מספק זמן עבודה של עד 80 דקות שאיבה רציפה ובעל מגן סיליקון בראש השואב להגנה מפני פגיעה ברהיטים. השואב מגיע עם אביזרים נוספים: מברשת טורבו ZERO M חשמלית, אביזר צר לפינות וחריצים, אביזר רב תכליתי לריפודים וללכידת שיער בע"ח ומברשת אבק אנטי אלרגנית. ניתן לטעון את הסוללה בתוך ומחוץ לשואב. המחיר 2,099 שקל

דגם IZ201 - Zero M Double - מצויד בסוללת ליתיום נשלפת ומטען. השואב מספק זמן עבודה של עד 40 דקות שאיבה רציפה ובעל מגן סיליקון בראש השואב להגנה מפני פגיעה ברהיטים. השואב מגיע עם אביזרים נוספים: אביזר צר לפינות וחריצים, אביזר רב ומברשת אבק אנטי אלרגנית. המחיר 1,390 שקל.

דגם IZ101 - Zero M Single - לדגם זה סוללת ליתיום נשלפת ומטען. השואב מספק זמן עבודה של עד 40 דקות שאיבה רציפה. השואב מגיע עם אביזר לפינות וחריצים, מברשת אבק ואביזר רב תכליתי לריפודים וללכידת שיער בע"ח. המחיר 1149 שקל.

שואב אבק שארק סדרת zero m דגם iz251 במחיר. יחסי ציבור,
מנגנון גמיש: שואב אבק שארק סדרת zero m דגם iz251 במחיר 2,099 שקל/יחסי ציבור

לסיכום הבדיקה

את השואב החדש של שארק מסדרת ZERO M ניסינו בהשוואה לדגמים מקבילים ניידים ואלחוטיים מהשנה האחרונה.

הפונקציות שהוא מאפשר, ברובן, דומות לשואבים של מותגים אחרים כמו: תאורת הלד לזיהוי לכלוך באזורים חשוכים, ריקון האשפה, מסך דיגיטלי, אביזרים נלווים ועוד) אך התרשמנו מבסיס הטעינה הכפול שאכן, מסייע בעת עבודה רצופה (כי מה יותר מעצבן מבטרייה שמסתיימת דווקא כשזיהית קורי עכביש חדשים באיזו פינה חשוכה של התקרה?) ומהמוט הגמיש שמתקפל ומאפשר אחסון נוח ויציב יותר וכן שאיבה גם באזורים כמו מתחת לשולחן או מיטה.

יש אבל - אל תבנו על שאיבה מתחת למיטה מבלי להתכופף וזו בשל 2 סיבות עיקריות: האחת כיוון שהמברשת לא מגיעה לעומק וכדי להגדיל את שטח השאיבה נצטרך לשלוח קדימה את הזרוע שלנו. הסיבה השניה נוסעת יותר מהצורך של רובנו בשליטה וידיעה כי שאבנו את כל הלכלוך, מה שרק הראייה מאפשרת לנו - וכדי לראות, תצטרכו להתכופף.

בשורה התחתונה: השואבים בסדרה החדשה של שארק עושים את העובדה בדומה לשואבים אחרים בשוק אך נחשבים לאיכותיים יותר. משהו בעוצמת השאיבה הרגיש חזק יותר וייתכן ומניעת הסתבכות השערות במברשת תיווכח לאורך זמן כיעילה וכזו שמונעת תקלות, מפחיתה את הצורך בתחזוקה ומורידה משמעותית את הבלאי - אך את זה נוכל לבחוון במרחק הזמן.

המחיר של השואבים בסדרה זו הוא נוח ונגיש יותר מאחרים בקטגורייה זו, ובשהשוואה מתחרים שנחשבים לאיכותיים, הפער במחיר משמעותי. עם זאת, קיימים דגמים דומים של מותגים מתחרים במחיר נגיש עוד יותר.

השואבים מגיעים עם שנת אחריות מלאה (כולל סוללה). לרוכשים ממשווקים מורשים בלבד: 4 שנות אחריות נוספות על השואב + שנה אחריות נוספת על הסוללה. להשיג ברשתות החשמל המובחרות ובאתר https://sarig.com/shark/

סדרת שואבי האבק האלחוטית zero m של המותג שארק. יחסי ציבור,
סדרת שואבי האבק האלחוטית zero m של המותג שארק/יחסי ציבור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully