וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפסח הזה מתיישנים: יקב הרי גליל בקמפיין מרגש

עודכן לאחרונה: 28.3.2022 / 11:58

לקראת חג הפסח יצא יקב הרי גליל בקמפיין מפתיע ומרגש עם המסר: "אל תתחדשו - תתיישנו!", הקורא לנו לרכוש מתנות מתוך מחשבה על הסביבה ורצון לתרום לקהילה

כולנו מכירים את מארזי החג הרגילים לפסח, שכוללים לרוב יין, חרוסת ושוקולד, כולם כשרים לפסח כמובן. במקרים רבים, גורלם של המארזים הוא לעבוד מיד ליד או להיפתח בחוסר תשומת לב לפיזור המצרכים כל אחד למקומו, במקרה הטוב לשימוש עתידי, במקרה השכיח יותר - עד שיפוג תוקפם והם יושלכו, בדרך כלל לקראת פסח הבא...

כפתרון אידיאלי למתנת חג שתהייה גם ערכית (שימור זכרון מהסבים והסבתות שלנו) וגם מוסרית (כלפי הסביבה) - יוצא יקב הרי גליל, שדוגל בערכי הקיימות, בקמפיין משותף עם משרד הפרסום ליאו ברנט וקורא לכולנו לרכוש השנה מארזים ממוחזרים.

בפסח הזה לא מתחדשים, מתיישנים!. סטודיו קפל,
בפסח הזה לא מתחדשים, מתיישנים!/סטודיו קפל

שיטות הייצור של יקב הרי גליל אינן עושות שימוש בריסוס כימי, ומתבססות על דישון אורגני באמצעות קומפוס קפה המופק מקפסולות אספרסו משומשות, ועל קיום הכרמים מתוך הרמוניה מלאה עם בעלי החיים והסביבה.

הקמפיין קורא לאנשים להימנע מקניית מתנות חדשות שמצריכות תוספת ייצור, אריזה, שינוע ו/או הטסה ובסופו של דבר מזהמות את הסביבה, ובמקום זה "להתיישן" במארזים ממוחזרים.

בפסח הזה לא מתחדשים, מתיישנים!. סטודיו קפל,
פריטי הוויטנג' במארזים לוקטו מחנויות יד שנייה ברחבי הגליל והגולן/סטודיו קפל

כל מארז שמציע היקב הוא יחיד מסוגו, וכולל יין בר קיימא, פריטי וינטג' ייחודיים שלוקטו מחנויות וינטג' ברחבי הגליל והגולן וגיפט קארד לביגודית (רשת חנויות יד שניה מבית ויצו), אותו הקונים יוכלו לממש עבור עצמם או לתרום למען נשים, נערות וילדים המטופלים ברשויות הרווחה בעקבות מקרי אלימות במשפחה.

בפסח הזה לא מתחדשים, מתיישנים!. סטודיו קפל,
מארזי חג ממוחזרים של יקב הרי גליל: המחיר: 150-300 שקל/סטודיו קפל

המארזים עצמם מוקדשים בהערכה וגעגוע לסבים והסבתות של עובדי היקב, וכל מארז קיבל את שמו מאחד מהם.

מחיר המארזים נע בין 150-300 שקל. ניתן לרכוש אותם באתר האינטרנט של יקב הרי גליל: https://www.gallilmountainshop.com/shop/sets/vintage ובחנויות היין: "פרידלנד" בכפר סבא, "ליקר מרקט XO" בקריות ו"יינות אילת" באילת.

בפסח הזה לא מתחדשים, מתיישנים!. סטודיו קפל,
בפסח הזה לא מתחדשים: מארזי חג ממוחזרים עם ערך סביבתי וקהילתי/סטודיו קפל

"שותים טוב ועושים טוב"

דנה שרון, מנהלת השיווק של היקב, מסבירה: "בפסח אנחנו בדרך כלל קונים אחד לשני מתנות חדשות. אבל כדי ליצור את הפריטים החדשים הללו התעשייה נאלצת לזהם את הסביבה. כיקב בר קיימא אנחנו רוצים ליצור עולם שמתחשב בסביבה ובחברה שלנו.

חשוב לנו לייצר מודעות לקניה נבונה והפחתה של זיהום. לכן בחג הזה אנחנו 'מתיישנים' וקונים פריטי יד שניה - דברים ישנים וייחודיים שמתיישנים כמו יין טוב. החיבור לביגודיות של ויצו חשוב לנו מאוד כי באמצעותו אנחנו למדים מהי צריכה נכונה וגם תורמים למי שצריך באמת - ילדים, נערות ונשים הנמצאים במעגל האלימות. המארז הוא מתנה מיוחדת מאוד ורכישה שעושה טוב לסביבה - 'שותים טוב עושים טוב' - זה מה שאנחנו מאמינים בו ביקב הרי גליל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully