וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפזרים אבקת פיות: מותג חדש להלבשת השולחן The Table Fairy

עודכן לאחרונה: 24.3.2022 / 14:37

תכירו את The Table Fairy , מותג הלבשת השולחן החדש של המעצבת לי גרבנאו וסיון שבת: "כל אחד יכול לבדו לעצב את השולחן ולהפוך כל ארוחה לחוויה בלתי נשכחת".

לי גרבנאו ממעצבות שמלות הכלה הבולטות בישראל ובעולם מתפנה לתשוקה חדשה ונוספת בתחום אומנות האירוח.

המעצבת עושה לראשונה, דריסת רגל גם בתחום ההום סטיילינג והלבשת השולחן ומשיקה יחד עם שותפה סיון שבת, את The Table Fairy מותג עיצוב שולחן שנותן מענה ופתרונות יצירתיים לעיצוב דקורטיבי.

המותג עליו עבדו השתיים במשך כ-8 חודשים, נולד מאהבה גדולה של השתיים לעיצוב השולחן הפרטי שלהן ואירוח מלא בסטייל אותה הן החליטו להפוך לעסק ולהפיץ את הבשורה.

לי גרבנאו וסיון שבת the table fairy. תומר סיגמה,
לי גרבנאו וסיון שבת the table fairy/תומר סיגמה

חווית אירוח מלאה תחת קורה אחת

החיפוש אחר חווית האירוח המושלמת, החידוש והמקוריות היא אבן היסוד של המותג. השתיים יצאו למסע אחר פריטים ייחודיים ומקוריים אצרו קולקציות ייחודיות מרחבי העולם ופריטים שעיצבו השתיים.

The Table Fairy (פיית השולחן) מעניקה פתרון של "חווית אירוח" מלאה ללקוחותיה, כשהכל למעשה נמצא תחת קורת גג אחת. המוצרים ברמת הגימור והאיכות הגבוהה ביותר אשר נאספו בקפידה ע"י שבת וגרבנאו מכל העולם (פוזיטנו, הולנד, קולומביה, הודו ומקומות נוספים) וחלקם אף מעוצבים ומיוצרים על ידם.

האסתטיקה של השתיים כבר מזוהה עם המותג, הן החלוצות בתחום הזה בישראל עם מטרה ברורה להפיץ את הבשורה הלאה.

the table fairy סט של שישה חבקים 250-450 שקל. תומר סיגמה,
the table fairy סט של שישה חבקים 250-450 שקל/תומר סיגמה

פריטים וייעוץ לעיצוב השולחן

המותג The Table Fairy מציע רעיונות לסטיילינג של שולחנות לפי נושאים ולרכוש את המוצרים לפי אירועים שונים: חגים, ימי הולדת, ערבי שישי, או סתם סיבה למסיבה ונותן מענה וייעוץ לעיצוב שולחן לקהל הלקוחות עד לקבלת עיצוב שולחן שחלמתן עליו.

המותג מציע: חבקים, מפות, כוסות, מפיות מפשתן, צלחות, מוצרי קרמיקה, פלייסמנטים, מגשי אירוח ואקססוריז נוספים. במחירים של החל מ-120 שקל. מחירים לדוגמא: סט של 6 פליסמנטיים ו-6מפיות במחיר של 625 שקל, מפות לפי גדלים: 359-550 שקל

the table fairy. תומר סיגמה,
the table fairy/תומר סיגמה

המותג יצא להשקה דרך הרשת החברתית עם עמוד אינסטגרם מלא השראה, דרכו ניתן לרכוש את הפריטים במשלוח עד הבית לצד אתר אונליין עם מגוון מוצרים מעוצבים. לינק לאתר https://thetablefairy.com/

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully