וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה קונים למארחים בחג? הצעות למתנות שהן לא מארזים

עודכן לאחרונה: 10.4.2022 / 13:44

בעוד שבוע נציין את ליל הסדר סביב שולחן חגיגי. אם אתם מתארחים ומחפשים מתנה קצת אחרת, יש לנו כמה הצעות מעניינות: מפריטים לשדרוג האווירה בבית, למתנות מקוריות וגם כאלו שעושות טוב על הלב על ידי שיפור חייהם של מי שזקוקים לכך באמת

עד 100 שקל

משלוה למארחים: מוצרים ייחודיים לעיצוב שולחן ליל הסדר

לקראת חג הפסח ארגון 'שלוה' לטיפול ושילוב ילדים ואנשים עם מוגבלויות השיק קטלוג עבור סדרת מוצרים חדשה ומיוחדת לעיצוב שולחן ליל הסדר כאשר כל המוצרים מיוצרים במרכז התעסוקה על ידי בוגרים עם מוגבלויות ונמכרים בחנות המקוונת "שלוה-שופ".

קטלוג המוצרים של פסח מורכב ממוצרים הנמכרים בחנות במהלך כל השנה וקיבלו תפקיד מיוחד בשולחן החג כמו לבבות הקרמיקה שהפכו למחזיקי מפיות. אליהם נוספו מגוון אביזרים חדשים ללחג כמו תחתיות לסירים עם משפטי השראה, כריות להסבה ועוד.

בנוסף, ניתן למצוא בקטלוג 3 השראות לעיצוב שולחן ליל הסדר בסגנונות שונים. המוצרים בחנות נבחרו בתשומת לב רבה. מלווים במסרים מעוררי השראה של שילוב בחברה, כאלו שיאירו ויפתחו את הלב בכל יום. מלבד הרצון להפיץ מסרים של תקווה והגשמה, כל הרווחים מהמכירות שלנו מושקעים בפעילות השוטפת ובטיפול בילדים עם מוגבלויות ובני משפחותיהם.

טווח המחירים: 15-80 שקל. לרכישה https://shop.shalva.org/product-category/פסח/

קטלוג הפריטים לפסח, שלוה. יחסי ציבור,
קטלוג הפריטים לפסח, שלוה. טווח המחירים: 15-80 שקל/יחסי ציבור

הגדה שכולה חן (ותרומה)

המרכז לטיפול וחקר באוטיזם - העמותה לילדים בסיכון, הוא הגוף הוותיק, המקצועי והמוביל בישראל בתחום הטיפול באוטיזם. במהלך 30 שנות פעילותו, המרכז מעניק מענה אבחוני וטיפולי בקהילה לילדים ולבוגרים עם אוטיזם ולבני משפחותיהם.

כמדי שנה, העמותה מציעה הגדות לפסח שכל הכנסותיהן מועברות לעמותה כתרומה. השנה, יצרו בעמותה "הגדה שכולה חן" - הגדה לפסח שאיירה חן אבלו, צעירה בת 19 על הרצף התקשורתי.

רכישת ההגדות תומכת ומסייעת לילדים, לנוער ולבוגרים עם אוטיזם ולמשפחותיהם. והופכת את הקוראים בהגדה לשותפים במסע לחברה המקבלת את האחר, אשר ערבות הדדית הינה ערך מרכזי בהווייתה. כל ההכנסות ממכירת ההגדות – תרומה למרכז לטיפול וחקר באוטיזם – עמותה לילדים בסיכון.

מחיר ההגדה בכריכה רכה: 55 שקל. לרכישה ופרטים נוספים בטלפון: 03-5100297 או באתר העמותה https://www.childrenatrisk.org.il/

הגדה של פסח_המרכז לטיפול וחקר באוטיזם. שני הלוי,
הגדה של פס, המרכז לטיפול וחקר באוטיזם, 55 שקל/שני הלוי

NEXT אתר האופנה הבריטי משיק ליין פריטי עיצוב ומתנות

האתר מציע מגוון רחב של מתנות חג במחירים נגישים בהם פריטי טקסטיל, מצעים, כלי מיטה, כריות נוי מעוצבות, מפות בגדלים שונים, שטיחים מעוצבים, כלי בית , אווירה ואירוח.

האתר מציע שילוח חינם בתוך 4-7 ימים ושירות לקוחות פעיל 24 שעות ביממה. אתר האונליין בישראל: https://www.next.co.il/he

אתר NEXT  כלי הגשה בדוגמת לב עם תבליט 85 שקל. יחסי ציבור,
אתר NEXT כלי הגשה בדוגמת לב עם תבליט. המחיר: 85 שקל/יחסי ציבור

עד 150 שקל

ארבע כוסות היין - הן רק ההתחלה

רשת ג'נטלמן מציעה עשרות מארזי חג שונים מעולם היין והאלכוהול, שיהפכו את הרמת הכוסית המשותפת למפתיעה ומלאת סטייל, כמו הפותחן לבקבוקי יין שמגיע עם מפצח אגוזים במיוחד לכבוד החג.

המחירים למארזים ומתנות: החל מ-89 שקל. מחיר הפותחן עם מפצח האגוזים: 129 שקל. להשיג באתר ובסניפי רשת ג'נטלמן, משלוחים בפריסה ארצית. www.gentleman.co.il

ג׳נטלמן_פותחן ליין ומפצח אגוזים_מחיר 129 שקל. יחסי ציבור,
פותחן ליין ומפצח אגוזים. המחיר: 129 שקל, רשת ג׳נטלמן/יחסי ציבור

הופכים את הבית לאופטימי - מדריך רגשי ומעשי לטיפול בבית

הספר "הבית האופטימי" מציע נקודת מבט חדשה על הבתים שלנו. הוא ממליץ לנו לשחרר את השאיפה לבית מושלם כמו במגזינים, ולהציב לעצמנו יעד שפוי: לחיות בבית טוב, לפעמים טוב דיו, מטופח, תומך ואהוב כמיטב יכולתנו.

מחברת הספר היא שירלי אבנון קרייזל, מעצבת פנים ומסדרת בתים. אחרי שנים של עבודה בתחום בריאות הנפש כמרפאה בעיסוק ומנחת קבוצות פסיכודרמה, ובעקבות צורך בשינוי שבער בה, התחילה שירלי לסדר עם אנשים את הבתים שלהם. היא ליוותה אותם בתהליכים עמוקים בתוך בתיהם. עם הזמן הבינה שהניסיון והרקע שלה כמטפלת, מגיעים איתה לתוך הבתים. היא החלה גם להלביש בתים, למדה עיצוב פנים וקראה למה שהיא עושה: בתים בטיפול.

"הבית האופטימי" / שירלי אבנון קרייזל - מכיל צילומים שיעשו לכם חשק להתקרב לבתים שלכם, לאהוב אותם יותר.

המחיר: 128 שקל. ניתן לרכוש באתר של שירלי אבנון קרייזל

הבית האופטימי - ספר ארגון הבית. יח"צ,
הבית האופטימי - מדריך רגשי ומעשי לטיפול בבית, 128 שקל/יח"צ

בוטיק של פרלינים לחג מתוק

בוטיק השוקולד הירושלמי 'גוסטל' מציג מארזי חג מודלוריים מפנקים ומרשימים, המשלבים פרלינים איכותיים בעבודת יד ישירות משוק מחנה יהודה עם תוספות של פירות או עשבי תיבול טריים הנמצאים בשוק באותו היום. ה

פרלינים מוצעים במגוון טעמים ייחודיים ביניהם: קרמל מלוח, קראנץ' שקדים, פירות אדומים בשוקולד לבן ושמן זית, ערמונים ושמן זית, פיסטוק, דבש קוניאק ותבלינים, טחינה שומשום שחור, תפוז צ'ילי ועוד. כל אחד יוכל לבחור את הפרלינים לפי טעמו האישי וכן את גודל המארז המתאים עבורו. הפרלינים מגיעים במארזים מהודרים בשלושה גדלים לבחירה: 9, 18, 27 פרלינים.

מחירים: 80-240 שקל. כל המוצרים במארזי הפסח הינם כשרים לפסח לאוכלי קטניות בהשגחת "צהר".
את המארזים ניתן להרכיב ולהזמין באת האונליין: https://gustelchocolate.com/ ובבוטיק השוקולד גוסטל בית יעקב 2, ירושלים סמוך לשוק מחנה יהודה

גוסטל, שוקולד בוטיק ממחנה יהודה. אנטולי מיכאלו,
בוטיק שוקולד ממחנה יהודה/אנטולי מיכאלו

האריזה לא משכרת

וודקה אולטרה פרימיום ללא גלוטן עטורת פרסים המגיעה בבקבוק בעיצוב מהודר ומקורי אשר עוצב בהשראת מטילי הזהב אשר עזרו להציל את ארה"ב מהשפל הכלכלי בשנות ה-30 ונרשם כפטנט בלעדי לוודקה.

האריזה היוקרתית מרמזת על הייחודיות והאיכות הגבוהה של הוודקה המעודנת מקנה סוכר, מזוקקת 5 פעמים וזיקוק נוסף בפחם, חלקה ובניחוח עדין ומיוצרת בהולנד. 40% אלכוהול.

המחיר: 150 שקל. ניתן להשיג ברשת בנא משקאות. כשר פרווה לפסח בהשגחת OU ובאישור הרבנות הראשית לישראל

בנא משקאות בלעדי ברשת vodka 3 kilos silver ללא גלוטן 150 שקל. יחסי ציבור,
vodka 3 kilos silver ללא גלוטן 150 שקל. בלעדי ברשת בנא משקאות/יחסי ציבור

מפזרים את הבשורה "לאכול טוב יותר"

זהו מדריך בישול בריא, טעים ושמח שכל אחד יכול ליישם. בספר תמצאו 120 מתכונים קלים להכנה של אוכל חושני צבעוני ומלא טעם שיאפשרו לכם לאמץ אורח חיים בריא יותר בצורה קלה ונוחה.

לצד המתכונים, תמצאו פרקים מעשיים עשירים בטיפים עצות וטכניקות שיעזרו לכם לגלות ולהתרגש מחדש מאוכל בריא. מאופציות מגוונות לארוחות בוקר, דרך מתכונים בריאים למשפחה ומתכונים לאמצע שבוע ועד מתכונים עתירי רושם.

"לאכול טוב יותר" נחלק לעשרה פרקים, הכוללים 120 מתכונים צמחוניים (מרביתם אף טבעוניים) ומגוון רחב של אופציות ללא גלוטן. לצד המתכונים, שזרה לוסטיגר-בשן ידע מעשי בארבעה פרקים עיוניים עם טיפים שמטרתם להנגיש ולהקליל את המטבח הבריא - מבחירת חומרי הגלם וקריאת תוויות ועד טכניקות עבודה במטבח וארגון מזווה עשיר ושופע שיחזירו את הההנאה מאכילה בריאה ויקנו לקורא כלים וטכניקות שיקלו על עבודת המטבח.

זהר לוסטיגר בשן היא מנחת סדנאות בישול בריא צמחוני וטבעוני, מטפלת ברפואה סינית, כתבת אוכל והיא בעלת תואר שני ברפואה סינית ומוסמכת כשפית טבעית. "לאכול טוב יותר" הינו ספרה השלישי, פרי עבודה של חמש שנים בהן העמיקה עוד את הידע שצברה ובהן חיפשה דרכים חדשות ומקוריות לבשל ולהנגיש אוכל בריא שכיף להכין.

המחיר: 148 שקל. כריכה קשה, 288 עמודים, כשר, הוצאה עצמית ניתן לרכוש את הספר באתר https://www.zoharlustiger.com/

לאכול טוב יותר. דניאל לילה, סגנון: עמית פרבר,
לאכול טוב יותר, 148 שקל, 120 מתכונים בריאים וקלים להכנה/דניאל לילה, סגנון: עמית פרבר

כפיות לשעת התה - מארז כפיות מעוצבות להגשה עם הקינוח

מותג היוקרה בוגאטי מציע מבחר מוצרים שכל מארח ומארחת ישמחו לקבל. הקונספט של המותג היוקרתי של "בוגאטי", הוא להעניק פרשנות חדשה למוצרי המטבח שכולנו מכירים ולהגדירם מחדש, הן מבחינת העיצוב המתוחכם המשלב קשת של צבעים ססגוניים והן מבחינת הפונקציות הטכנולוגיות המתקדמות הקיימות בכל אחד מהמוצרים.

מארז 6 כפיות LUCKYCHARM נירוסטה בעיצובו של: Teseo Berghella ל"בוגאטי" המעצב שעבורו הטקס היומיומי של שתיית הקפה או אכילת הקינוח הפך לאומנות. הסט מגיע במארז שי מהודר.

המחיר: 150 שקל לסט. להשיג בחנות היבואן "בירמן דיזיין", בקניון "דן דיזיין סנטר" , הלח"י 2 בני ברק
לבירורים: 1-800-600-150 ובאתר: www.casabugatti.co.il

מארז 6 כפיות של המותג האטלקי בוגאטי בלעדי לבירמן דיזיין מחיר הסט 150 שקל. יח"צ חו"ל,
מארז 6 כפיות של המותג האטלקי בוגאטי. המחיר הסט 150 שקל, בלעדי לבירמן דיזיין/יח"צ חו"ל

אופים עם חברים

בייקרי 365 וחברים הוא ספר אפייה מקורי, הנחלק ל- 14 פרקים בנושאים שונים ומגוונים, המביאים מתכונים מתוקים ומלוחים מכל עולמות האפייה, בטכניקות מגוונות ובדרגות קושי שונות.

בכל פרק מתארחים אצל כהן חבר, טובי האופים, הקונדיטורים והשוקולטיירים בארץ - כדוגמת ישראל אהרוני, אסטלה, מיקי שמו, קרן קדוש, ערן שוורצברד ואיקה כהן, יחד עימם, מנגיש כהן מתכונים וטכניקות לאנשים בבית בכל הרמות וגם מספק הצצה קטנה אל מאחורי הקלעים של סצנת הקונדיטוריה בארץ.

על פני 70 מתכונים, ניתן למצוא: טארטים ועוגות פאי, עוגות ומאפי שמרים, שוקולד וגבינה, עוגיות, ממתקים ארטיזנליים, פחזניות, לחמים, קינוחים מצולחתים, מאפים טבעוניים, ללא גלוטן ועוד. צילומיו של רונן מנגן בשידוך הסטיילינג של עמית פרבר משלימים מסע מתוק-מלוח שכל כולו חיבור של צבעים, טעמים, ריחות ומרקמים, שמטרתם לחדור היישר לליבם של הקוראים.

המחיר לספר: 149 שקל, הספר מכיל: 216 עמודים בכריכה קשה, ניתן לרכוש את הספר ב: https://bakery365.co.il/shop/

bakery-book-cover-mockup. יח"צ,
בייקרי 365 וחברים, ספר האפייה עם מיטב האופים, הקונדיטורים והשוקולטיירים בארץ, 149 שקל/יח"צ

ככה תורידו את המצות והקניידלך

מתנה ספורטיבית ומקורית לפסח: מנוי ל-freefit המאפשר כניסה ללמעלה מ-800 מרכזי כושר וספורט בפריסה ארצית: מועדוני כושר, קאנטרי קלאבים, סטודיו לחוגים כמו יוגה ופילאטיס מכשירים, בריכות חורף וקיץ, וכן להיטי ספורט כגון crossfit או Trx,

המנוי מאפשר גמישות מלאה בבחירת מקום האימונים. ניתן לרכוש מנוי או כרטיסיה ל-freefit באופן פרטי או דרך מקום העבודה, והמחיר החל מ-199 שקל (פחות ממנוי חודשי למכון כושר פרימיום או כניסה לשני שיעורי TRX). הרכישה דרך האתר בכתובת freefit.co.il או בטלפון 03-3730300

מנוי freefit לכניסה גמישה לכ-800 מועדוני ספורט בפריסה ארצית. יחסי ציבור,
מנוי freefit לכניסה גמישה לכ-800 מועדוני ספורט בפריסה ארצית/יחסי ציבור

עד 250 שקל

בורא פרי הגפן - גביע קידוש ופקק מעוצב לבקבוק יין

לקראת חג הפסח אתר האון ליין דנון הום משיק מארז מתנה: 'בורא פרי הגפן', הכולל גביע קידוש עשוי זכוכית ומצופה כסף טהור ופקק לבקבוק יין מצופה כסף טהור.

גביע הקידוש מעוטר במתכת בדוגמת אבני הכותל המערבי ועליו הכיתוב: "לחיים" והוא מגיע עם תחתית מצופה בכסף טהור ומעוטרת בנופי ירושלים העתיקה. בנוסף, כולל המארז גם פקק שעם בדוגמת ענבים בעיצוב ישראלי מקורי ובציפוי כסף טהור. פריטים במארז עשויים בעבודת יד ובעיצוב ישראלי מקורי.

המחיר לצרכן: 208 שקל. ניתן להשיג באתר החברה https://danonhome.co.il/pages/about-danon

דנון הום מארז בורא פרי הגפן מחיר 208 שח עבודת יד. רני לוריא,
מארז בורא פרי הגפן מחיר 208 שקל, עבודת יד, אתר דנון הום/רני לוריא

ריח של חג באוויר - מפיצי ריח מעוצבים מבית האופנה GOLBARY

קולקציית מפיצי הריח של גולברי ל-2022 הם מעוצבים ומגיעים בשלושה ניחוחות שונים, חדשים ומרעננים הומיועדים לבישום חללי הבית לאורך זמן ובו בזמן לתת מראה נקי ויוקרתי לחלל עם בבקבוק במראה מהודר.

המחיר לצרכן: 250 שקל, מכיל: 500 מ"ל, ניתן לרכוש באתר ובחנויות, לינק https://www.golbary.co.il/

מפיץ ריח גולברי מחיר 250 שקל. אבי וולדמן,
מפיץ ריח מעוצבים במקראה יוקרתי, המחיר: 250 שקל, גולברי/אבי וולדמן

הדיסקאונט מפתיעים

רשת הסטוק מציגים קטלוג חג מיוחד לכבוד הפסח בין המתנות תוכלו למצוא כלי הגשה חגיגיים למקרה ותרצו לשלוח את המתנה למארחים לפני ערב החג. הכלים שמציעה הרשת מגוונים בסגנונות שונים: ממראה קלאסי, לבוהמייני, בוטני ועוד.

טווח המחירים נע בין 60-250 שקל לסט אוכל וניתן להשיג אותם בסניפי רשת הסטוק ברחבי הארץ.

סט אוכל 18 חלקים 250 שקל rose gold iris רוז גולד. סטודיו הסטוק,
סט אוכל 18 חלקים rose gold iris רוז גולד, 250 שקל, הסטוק/סטודיו הסטוק

לשינה נעימה ומקלחת רעננה

רשת "ערד טקסטיל" מציגה קולקציה ייחודית. הקולקציה מציעה מבחר מתנות טקסטיל ממצעים מפנקים למגבות מחבקות וחלוקים רכים.

סט מצעי פרקל 100% כותנה מדגם "SPRING", איכותיים ומעוצבים בסגנון נקי וחלק בצבעים אביביים עם מסגרת לבנה המעניקה מראה יוקרתי. בד המצעים אוורירי במיוחד, מותאם למזג האוויר הישראלי ומאפשר חווית שינה נעימה. המצעים מוצעים במספר צבעים הניתנים לבחירה: ירוק בהיר, צהוב, סגול לילך, ורוד בהיר ובז'. הסט מגיע במידות: 90/200, 160/200, 180/200, 220/200.

טווח מחירים: 230-440 שקל (בהתאם למידה) לסט עוצבו במיוחד מגבות בצבעוניות תואמת, להשלמת המראה. את כל הפריטים ניתן להשיג בסניפי הרשת בפריסה ארצית ובאתר האונליין

מצעי כותנה ספרינג. צבע ורוד. ערד טקסטיל. מחיר 459-879. מחיר לאחר הנחה 230-440 שקל. עדי גלעד,
מצעי כותנה ספרינג. צבע ורוד. ערד טקסטיל. מחיר 459-879. מחיר לאחר הנחה 230-440 שקל/עדי גלעד

מעל 400 שקל

קופסת אומנות מתחשבת -הפתעה מבית המכון הטכנולוגי חולון HIT

הקופסה כוללת חותכני עוגיות ישראליות הנארזות על ידי עמותת שקל של המעצב אריאל אלטלף, קערה המיוצרת בשיטה ייחודית של פיסול בפלסטיק ממוחזר של ירון אליאסי, פרינט ייחודי שנוצר בשיטת סטנסיל פרי יצירה של טליה סולומו, שקית רב פעמית העשויה מעמילן תירס של נועה ברדה ועבודת אומנות אוריגמי למסגור פרי יצירתו של אילן גריבי.

טלי מלאך, ראש מרכז היזמות FUTURE ב-HIT מכון טכנולוגי חולון: "פריטי העיצוב והאמנות בקופסא הן פרי יצירה של סטודנטים, בוגרים וסגל של הפקולטה לעיצוב. כאשר רוכשים את הקופסא מקבלים יצירות ייחודית שנעשו תוך התחשבות בסביבה ובקיימות ובנוסף תומכים ומעודדים יצירה ישראלית מקומית".

המחיר: 420 שקל. לינק לרכישה: https://www.peekabox.shop/

peekabox - hit - 420 שקל. FUTUR,
peekabox - hit, קופסת אומנות מתחשבת. המחיר: 420 שקל/FUTUR

מעל 500 שקל

יודאיקה יוקתית

מותג היודאיקה וכלי הכסף הבינלאומי "הצורפים", מציג קולקציית אירוח מעודכנת ואלגנטית מבית Merdinger studio, כוללת מגוון רחב של כלי אירוח בעיצוב מקורי בציפוי כסף, ושילובי עץ טרנדיים ואחרים כגון פורצלן וקריסטלים.

הליין החדש מציג פריטים מעוצבים בקווים מודרניים כגון כלי ההגשה המסורתיים של החג. מגשי מצות, צלחות פסח בעיצוב נקי ומינימליסטי, הגדות פסח, כלי הגשה, כלים למזיגת יין ועוד בחותמת איכות הצורפים.


צלחת מאכלי החג - צלחת פסח מודרנית וחגיגית הייעודית להגשת מאכלי החג המסורתיים. הצלחת מעוצבת בסגנון קלאסי מעודן ומעוטרת בחריטות שמות המאכלים. פריט יוקרתי ומרשים שיבלוט בכל שולחן ערב חג. ה מחיר: 590 שקל

מרדינג סטודיו הצורפים מחיר 590 שקל. ירון ונייברג,
מרדינג סטודיו הצורפים, המחיר: 590 שקל/ירון ונייברג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully