וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קצביה ONLINE: "חוות הבוקרים" נפתחה בהשקעה של כ-5 מיליון שקל

עודכן לאחרונה: 24.3.2022 / 11:56

לקראת פסח, מרחיבה קבוצת תדמיר, אינטגרציה חקלאית מהמובילות בישראל, את פעילותה בתחום הבשר ומשיקה אתר סחר ראשון מסוגו: "חוות הבוקרים" לממכר בשר פרימיום. חנות האונליין תציע מלבד הנתחים גם מתכונים של השף מאיר אדוני, מידע על הנתחים וטיפים להכנהתם

חוות הבוקרים, בבעלות קבוצת תדמיר, משיקה את חנות האונליין לשיווק מוצרי בשר המותג עד לבית הצרכן, בהשקעה של למעלה מ-5 מיליון שקלים. מדובר בפיתוח מודל ייחודי המבטיח לצרכן הישראלי חווית קנייה וצריכה מותאמת, מוקפדת ובסטנדרטים שעד עכשיו היו מוכרים רק בחו"ל.

רון ארצי יו"ר קבוצת תדמיר: "מדובר בפיתוח מודל ייחודי המבטיח לצרכן הישראלי חווית קנייה וצריכה מותאמת, מוקפדת ובסטנדרטים שעד עכשיו היו מוכרים רק בחו"ל"

מקבוצת תדמיר הוסבר כי איכות של בשר וטעם משובח מתחילים ממש בהתחלה, עוד בשלב בחירת זני העדרים, כל פרט ולו הקטן ביותר, כמו תנאי המחיה, רווחה, בריאות ותזונה מותאמת, קובע.

אבל זה לא מה שחדש בהודעה שלהם, אלא העובדה כי מעכשיו אפשר להשיג בשר כזה בישראל, באתר למכירת בשר, שגם מקנה חוויית קניה באמצעות שיתוף של ידע ומידע על הבשר, דרכים להכנתו, מתכונים של השף מאיר אדוני ואף שירות של קצב אונליין להתייעצות, או להעברת דגשים ובקשות על דרך חיתוך והכנת הבשר, ע"פ דרישות הלקוח.

חוות הבוקרים, טומהוק. דן פרץ,
חוות הבוקרים, טומהוק/דן פרץ

מבחירת הזנים לגידול ועד לשיווק ישיר לצרכן

"חוות הבוקרים", יצרן הבשר הישראלי היחיד שאחראי על כל שרשרת הערך - מבחירת הזנים לגידול ועד לשיווק ישירות לצרכן. בשר פרימיום בשיווק עד הבית, כי לצרכן הישראלי מגיע בשר מקומי איכותי לחוויה מדויקת.

חן רזיאל, מנכ"ל 'חוות הבוקרים': "האתר החדש מעניק את חוויית הבשר האיכותית של חוות הבוקרים, שמי שמכיר יודע שעושה טעם של עוד, בשיווק ישיר לצרכן הפרטי. הקצביה שלנו, מהמתקדמות והגדולות בישראל, מציעה את הנתחים המתאימים לכל לקוח על פי דרישותיו. השאיפה שלנו היא לתת לצרכן הישראלי, שעבורו "בשר טוב" אינו סיסמא אלא עניין של איכות וטעם, את החוויה שהוא מצפה לה ובצדק, כשהוא קונה בשר".

"חוות הבוקרים מציעה בשר ישראלי איכותי, טרי ומוקפד, שמטופל בידי מקצוענים בהתאם לסיווג הנתח ומגיע ללקוח כמו שהוא צריך להיות, בנוסף להיותו כשר ובאריזה המאפשרת חיי המדף של עד 14 יום. לקחנו על עצמנו להפוך את החלום הזה למציאות", מסכם רזיאל.

חוות הבוקרים. דן פרץ,
חוות הבוקרים: חנות אונליין לבשר פרימיום/דן פרץ

עולמות תוכן קרניבורים וייעוץ קצב אונליין

חוות הבוקרים מכוונת לחוויית שירות אישית ולכן ניתן להתייעץ בשעות העבודה עם הקצב גם באתר וגם בצ'אט ווטסאפ.

האתר, שמיועד להעצים את החוויה וממשיך להתעדכן, מכיל בין היתר, הסברים, עצות מהקצב, כתבות להרחבת הידע של הצרכן בכל הקשור לעולמות התוכן של בשר, מתכונים ומדריכים של השף המוביל מאיר אדוני, היועץ הקולינרי שמלווה את חוות הבוקרים וטיפים מותאמי נתחים וכמובן אפשרות לבחור בדיוק את מה שהצרכן רוצה, גם ברמת ההכנה.

באתר, מעבר לנתחי בשק הבקר, תמצאו גם מוצרי עוף של משק ארצי: מוצרי העוף הצמחוני היחיד בישראל, עוף שניזון בתזונה צמחית בלבד (ללא קמחים מהחי), שגדל בתנאי רווחה וללא אנטיביוטיקה.

בנוסף, נתחי פרימיום ייחודיים וכשרים. לקוחות יוכלו להזמין באתר החדש מגוון מוצרי הבשר והעוף, ביניהם נתחים מיוחדים בזמינות גבוהה, בקיצוב מיוחד וביישון רטוב או יבש, כמו: סטייק דנבר קאט, שניצל עגל איירון, פיקניה, ראמפ סטייק, טומהוק, נתחים למעשנה ועוד.

חוות הבוקרים. דן פרץ,
נתחי פרימיום מיוחדים בקיצוב מיוחד וביישון רטוב או יבש/דן פרץ

השלבים מהחווה ועד לצלחת

גידול: חוות הבוקרים מגדלת זני עגלים ועגלות מובחרים כמו אנגוס שרולה ולימוזין, שגדלו בתנאי מיטיבים, ברווחה ובתזונה בריאה ומוקפדת, המותאמת למין ולגיל כדי להגיע לתוצאה מיטבית.

סיווג: הבשר מסווג ומטופל בהתאם למדדים כמו רמת השיוש, מלאות השריר ורמת ה-PH ועובר תהליך יישון אופטימלי. רק אז מתחיל תהליך הקיצוב והטיפול, כל נתח והקיצוב שלו.

קיצוב: קיצוב בשר הוא אומנות בפני עצמה שגם לו חשיבות מבחינת טעם וחווית ההכנה והאכילה. כל נתח מטופל ונחתך בדיוק מקסימלי

אריזה: כל שלב בתהליך נבחן בקפידה וגם האריזה של חוות הבוקרים מאפשרת הנאה לטווח ארוך יותר מבשר טרי ואיכותי. אריזת הבשר נעשית בהתאם להזמנה ונשלחת באריזת וואקום שמאפשרת ליהנות מאורך חיי מדף ארוך משמעותית – לא עוד מקסימום 48 שעות במקרר בטמפרטורה של 0-2 מעלות, אלא עשרה עד 14 יום, בהתאם למצוין על האריזה ובלבד שהאריזה בשלמותה ולא נפגמה.

הנחות מיוחדות לרגל ההשקה, ניתן להשיג באתר: https://www.havat-habokrim.co.il/

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully