וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בין הצ'אקרה ליהלום: Lali by barbi - אנרגיה חיובית בתכשיט

עודכן לאחרונה: 24.3.2022 / 11:28

תכשיטים הם אמצעי ביטוי מהחזקים ביותר, בין אם זו הצהרת אהבה מאדם אהוב או מתנה שהענקת לעצמך. התכשיט הנכון הופך לחפץ שנותן לך משמעות, עוצמה ותחושת ביטחון. אריאל ברבי, היא מעצבת חדשה שנכנסת לתחום במטרה להעניק ערך מוסף באמצעות התכשיטים - אנרגיות טובות

מותג התכשיטים החדש Lali by barbi של המעצבת אריאל ברבי, משלב אבני צ'אקרות ושואף לעטוף אותך בזהב, יהלומים ואנרגיות חיוביות.

אריאל (27), בת ליהלומנים ממקימי הענף בישראל, בוגרת לימודי עיצוב גרפי במכללת שנקר, היא המעצבת הראשית. לדבריה, היום הלקוחות מבקשות ערך מוסף ליהלומים גם ברובד הרוחני והנפשי: "בעולם ובמציאות מלאים בלחצים, קשיים ומועקות, יותר ויותר נשים מחפשות שהתכשיטים שלהם יהיו יותר מ"רק" נוי אלא בעלי תוספת רוחנית או אנרגטית", היא מספרת.

"החיבור האידיאלי בין גשמי - לרוחני, בין יהלומים - לרוחניות וצ'אקרות, הפך להיות פתרון מושלם בדיוק לצרכים האלה".

lali by barbi - תכשיטים עם אנרגיה חיובית. יחסי ציבור,
lali by barbi - תכשיטים עם אנרגיה חיובית/יחסי ציבור

נוף ילדותה: מציורים לתכשיטים

ברבי קיבלה את ההשראה לעצב תכשיטים מהבית, כאשר העיסוק ביהלומים היה חלק מנוף ילדותה, אבל רק לאחר שהעמיקה את עיסוקה בתחום היוגה והרוחניות היא מצאה את האני מאמין שלה בעיצוב אנרגטי: "כשהייתי יושבת ומציירת תכשיטים, הייתי מתחילה מלצייר צורות אנרגטיות, ורק אחר כך את עיצוב סוג התכשיט, בין אם טבעת, שרשרת, עגיל או צמיד, ואז בהתאם לאנרגיה, הייתי בוחרת את המיקום של שיבוץ היהלומים".

lali by barbi - תכשיטים עם אנרגיה חיובית. יחסי ציבור,
"כאשר הצ'אקרות פתוחות, הגוף אנרגטי וחיוני", lali by barbi/יחסי ציבור

ההשראה מהודו

אריאל מסבירה על האג'נדה שהיא מביאה לידי ביטוי אך מקורה בהודו: "ההודים הגדירו שבעה מרכזי אנרגיה לאורך עמוד השדרה, הסופגים את אנרגיית החיים ומפזרים אותה בגוף. הם קראו להם צ'אקרות - מעגלי אנרגיה. כאשר הצ'אקרות פתוחות, הגוף אנרגטי וחיוני. כשהם חסומים, אנו חווים מכאוב או מרגישים תקיעות".

בדיוק לשם כך תוכננה הקולקציה החדשה. כל תכשיט מעוצב ותוכנן בהשראת הצ'אקרות שהן כמו מפה לשיפור איכות החיים בכל הרבדים בה כל אחד יכול להשתמש.

lali by barbi - תכשיטים עם אנרגיה חיובית. יחסי ציבור,
אנרגיה חיובית בתכשיט, lali by barbi, המחירים: 1,500-11,000 שקל/יחסי ציבור

צ'אקרות לצד יהלומים

קולקציית התכשיטים בהשראת הצ'אקרות של Lali by barbi מתאפיינת במראה ייחודי בקולקציה כ- 10 פריטים ייחודים וכל תכשיט תוכנן בעיצוב מינימליסטי בהשראת הצ'אקרה כולם עשויים מזהב 14 קראט ויהלומים.

בין הפריטים שניתן למצוא בקולקציה: צ'אקרת הכתר, צ'אקרת העין השלישית, צ'אקרת הגרון, צ'אקרת הלב, צ'אקרת מקלעת השמש, צ'אקרת מין, צ'אקרת הבסיס

את כל התכשיטים ניתן להשיג בצבע זהב לבן ,צהוב,ורוד. טווח המחירים של קולקציית התכשיטים של 1,500-11,000 שקל. ניתן להשיג באתר https://www.lalibybarbi.com/

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully