וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילדים עם אמירה: אלו הפרזנטורים המובילים בקמפיין למותג NOIZZ

עודכן לאחרונה: 24.3.2022 / 13:10

הבוקר צולם קמפיין אביב קיץ 2022 למותג אופנת הילדים NOIZZ בהשקעה של כמיליון וחצי שקלים ובהובלת הפרזנטורים הצעירים: רוי פרישר גוטמן שעבורו זו כבר שנה שלישית עם המותג והילדה שנבחרה ליפה בישראל, אנסטסיה אברבוך

הצילומים לקולקציית הקיץ של מותג האופנה לילדים NOIZZ, נערכו במתחם הבאולינג סיטי בול בראשון לציון באווירת משחקים ומקסימום FUN עם הפרזנטורים הצעירים רוי פרישר גוטמן והילדה שנבחרה לילדה היפה בישראל, אנסטסיה אברבוך.

עבור רוי פרישר גוטמן זו השנה השלישית בהובלת הקמפיין למותג וכעת הוא חוזר כפרזנטור בוגר ומנוסה יותר. עבור אנסטסיה אברבוך מדובר בשנה שנייה בצילומים לקמפיין המותג לצידו של רוי.

אברבוך בעלת ניסיון רב בתחום הדוגמנות והצילומים, וזאת על אף גילה הצעיר. מאחוריה קמפיינים גדולים בארץ ובעולם והיא אחת הילדות שנחשבות למבטיחות בתחום הדוגמנות, שכן צופים לה עתיד עשיר.

קולקציה נויז לקיץ 2022. iconzbymedio,
קולקציה נויז לקיץ 2022/iconzbymedio

הקשבה לילדים ויישום טרנדים

השניים צילמו את קולקציית הקיץ של החברה שכוללת מגוון רחב של פריטים בגזרות שונות ופרינטים מיוחדים ומציעה פריטים אטרקטיביים וייחודיים במיוחד עם תמהיל של פרטי בסיס ופריטי אופנה טרנדיים באיכות גבוהה ובצבעוניות רחבה

קולקציית הקיץ של NOIZZ מתאימה לילידם מגיל 3 ועד גיל 13 הקולקציה משדרת סטייל וטרנדיות לילדים שרוצים להיות אופנתיים כבר מגיל 3.

ברשת NOIZZ מאמינים שגם לילדים מגיע להביע את אמירתם האופנתית מבלי לפגוע בפרקטיות ובנוחות. העיקרון המוביל את הרשת הוא שילדים שלובשים נויז רוצים להיות אינדבידואליים ומכתיבי אופנה כבר מגיל צעיר, והם מביעים זאת לידי ביטוי בהקשבה לצרכים וביישום של הטרנדים הכי חמים כיום בעולם האופנה.

קולקציית הקיץ למותצג האופנה לילדים, NOIZZ. iconzbymedio,
הפרזנטורים למותג NOIZZ: רוי פרישר גוטמן ואנסטסיה אברבוך/iconzbymedio

קולקציה שהיא אמירה אופנתית

קולקציית הקיץ עשירה בפריטים ומתחלקת לשתי קטגוריות:

קולקציית ערב: רשת NOIZZ תשיק העונה קולקציית אירועים עם אדג' מטורף. במחלקת ערב האופנתית תוכלו למצוא שמלות ערב לכל אירוע , שמלות לשושבינות , חליפות במגוון צבעים לבנים ולבנות, חצאיות עם ג'קטים תואמים בצבעים קיציים, חולצות מכופתרות עם דיטיילים ודפוסים, דגמח"ים אופנתיים. טווח מחירים: 130-260 שקל.

קולקצית פול פאשן: קטגוריה נוספת לקולקציית הקיץ היא קולקציית הפול פאשן שמתכתבת עם הטרנדים המובילים בעולם האופנה - סטריט פאשן לבנות ולבנים - גזרות אוברסייז , פאצים , פרינטים גרפיטי. טווח מחירים: 99-199 שקל.

אליאור אסלן, מנהל שיווק קבוצת מאניה גרופ "קמפיין הקיץ מתכתב עם טרנדים מעולמות העתיד עם והגיימינג. למותג בועט כמו NOIZZ חשוב תמיד להוביל את קו האופנה עם שפה ייחודית המותאמת לקהל היעד".

מתוך צילומי הקמפיין לרשת האופנה noizz. אור גפן,
זו הפעם השנייה של השניים כזוג על סט הצילומים, noizz/אור גפן

מיליון וחצי שקל הושקעו בצילומי הקמפיין

את הקמפיין שעלותו מוערכת בכמיליון וחצי שקלים, מוביל משרד הפרסום ICONZ BY MEDIO
והוא צפוי לעלות בחודש הקרוב בפריסת מדיה רחבה שלטי חוצות, טלויזיה, דיגיטל ועיתונות כתובה.

NOIZZ היא רשת אופנה לילדים בגילאי 3-14. למותג יש אמירה אופנתית מובהקת הכוללת גזרות ועיצובים ייחודיים המעניקים לאאוטפיט מראה קול וטרנדי במיוחד. הרשת נפתחה במרץ 2017 ומונה כיום 36 חנויות ברחבי הארץ בקניונים ובמרכזי קניות מובילים. ביולי 2019 פתחה הרשת חנויות מותג בארה"ב.

רשת NOIZZ היא חלק מקבוצת "אור מאניה" המחזיקה במותגים "מאניה ג'ינס" ומותג בגדי הספורט האופנתיים לנשיםACTIVE WEAR -SIS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully