וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טעימות מהמדף: מגוון מוצרים חדשים בקטגוריית הכשל"פ

עודכן לאחרונה: 31.3.2022 / 17:58

מגוון המוצרים למאכל, המושקים לקראת חג הפסח (בגרסה כשרה) הולך וגדל. מגמת העלייה במספר הנמנעים מצריכת גלוטן סייעה אף היא להרחבת ההיצע בתחום ובכל זאת, חג הפסח מהווה עיתוי לא רע לחדש לצרכנים עם מאכלים אהובים. הבאנו טעימות

גלידת "מצה קראנץ" של בן& ג'ריס - גלידת וניל בשילוב חתיכות מצה מצופות שוקולד. המחיר: 26 שקל לאריזת 500 מ"ל. ניתן להשיג ברשתתות השיווק והחנויות המשווקות את מוצרי המותג.

מנה אישית של הגלידה ניתן במחיר: 15 שקל למנה בחנויות המפעל של בן & ג'ריס ישראל, ביבנה ובאר טוביה.

גלידה מצות של בן אנד ג'ריס לפסח 2022. יח"צ בן אנד ג'ריס ישראל,
גלידה מצות של בן אנד ג'ריס לפסח 2022/יח"צ בן אנד ג'ריס ישראל

קליק בגרסה כשרה - אחד המותגים האהובים בתחום המתוקים - המוצר החדש מכיל דגנים פריכים בטעם שוקולד, מצופים בשוקולד חלב ושוקולד לבן והוא כשר לפסח לאוכלי קטניות. ניתן להשיג בכל רשתות השיווק.

קליק כשלפ. תלמה יח"צ,
קליק בגרסה הכשרה לפסח/תלמה יח"צ

הבראוניז ללא גלוטן שהגיעו לישראל, עשירים בשוקולד בלגי, ללא גלוטן וכשרים לפסח

יבואנית המזון NeoBrand משיקה בארץ את הבראוניז המעולים של חברת פופיס (Popis) הבלגית. הבראוניז של פופיס עשויים משוקולד בלגי אמיתי, עשירים במרקם פאדג', הם לחים מבפנים וקריספיים מבחוץ. הם מכילים שברי שוקולד מריר והם בעלי מרקם שוקולדי עשיר ונימוח.

המחיר המומלץ לצרכן: 15 שקל לתכולה של 200 גרם. ניתן להשיג ברשתות השיווק, חנויות הנוחות, סופרמרקטים, חנויות שוק פרטי, ועוד.

נאוברנד - בראוניז ללא גלוטן כשלפ. יח"צ,
נאוברנד - בראוניז ללא גלוטן כשלפ/יח"צ

אסם מחזירה למדפים את "במבה בומבה" - הטעם המוכר בצורה ענקית

הרעיון ליצירת במבה גדולה עלה באסם כבר לפני מספר שנים והגרסה הזו זכתה להצלחה בקרב הצרכן הישראלי. בהמשך לפניות צרכנים בבקשה להחזיר את המוצר למדפים, החליטו באסם להשיקו מחדש לקראת חג הפסח במהדורה כשרה לפסח. התכולה: 60 גרם

במבה בומבה אסם. סטודיו אסם,
במבה בומבה אסם חוזרת למדפים/סטודיו אסם

"פתית", מותג תחליפי הלחם בקטגוריית ה better for you - משיק לקראת פסח מאגדת חדשה של פריכיות פתית כשל"פ - פריכיות תירס דקות עם תירס מלא.

המאגדת החדשה כוללת 6 אריזות אישיות נוחות לדרך, הכוללות 5 פריכיות בכל אריזה ומהוות פתרון לארוחה קלילה ומאוזנת בתוך הבית ומחוצה לו. ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מובחרות

מאגדת פתית תירס כשלפ. תלמה יח"צ,
מאגדת פתית תירס כשל"פ/תלמה יח"צ

תלמה משיקה את 'דליפקאן' ללא גלוטן כשר לפסח לאוכלי קטניות - המוצר החדש שומר על הערכים התזונתיים של דליפקאן המוכר והאהוב, מבלי להתפשר על הטעם והתוספות המפנקות. כמו דליפקאן המקורי, המוצר מכיל דגנים מלאים ומהווה מקור טוב לסיבים.

דליפקאן כשלפ. תלמה יח"צ,
דליפקאן כשל"פ/תלמה יח"צ

מוצר נוסף שמשיקה תלמה - חטיפי הדגנים המוכרים של שוגי בשני טעמים גם הם בגרסה כשרה לפסח: שוקולד חלב ושוקולד לבן. החטיפים מכילים שוקולד חלב/לבן, לנשנוש בכל זמן ובכל מקום (5 יחידות באריזה). ניתן להשיג ברשתות השיווק.

חטיף דגנים שוגי כשל"פ, תלמה. יח"צ,
חטיף דגנים שוגי כשל"פ, תלמה/יח"צ

Full Wrap - טורטייה שתגוון לכם את החג ותהווה תחליף בריא, טעים, עשיר ומזין למצה

הטורטיות עתירות חלבון, ללא גלוטן, ללא תוספת סוכר ובעיקר, הן גמישות והופכות לארוחה של ממש בכמה רגעים: לזניה עם גבינות, לאפה עם בשר, פיצה עם תוספות, טאקוס, קסאדיה, פשטידות, ראפים, קינוחים למיניהם, וגם סנדוויצ'ים לעבודה, לפיקניקים או לכל מטרה

Full Wrap מהווה בסיס לארוחה מלאה ומצטיינת בערכים תזונתיים, נטול צבעי מאכל וחומרים משמרים, ללא תוספת סוכר וטבעוני.

רק לאחרונה, Full Wrap, שנחשב למוצר פוד-טק ישראלי בתחום החלבון האלטרנטיבי מן הצומח, זכה במקום הראשון בתחרות עולמית של תאגיד הענק "היינץ" בקטגוריית החדשנות.

המחיר המומלץ לצרכן 20 שקל. ניתן להשיג: ברשתות הנבחרות: שופרסל, יוחננוף, ויקטורי, חנויות טבע: ניצת הדובדבן, טבע קאסטל, אניס ועוד

טורטיות full wrap מחומוס מונבט כשר לפסח מחיר 19.90 שח להשיג ברשתות המובילות. יחסי ציבור,
טורטיות full wrap מחומוס מונבט כשר לפסח מחיר 19.90 שקל להשיג ברשתות המובילות/יחסי ציבור

פיצות ללא גלוטן באפייה איטלקית לפי מתכון מסורתי

יבואנית המזון Neo Brand, מביאה לישראל את הפיצות של המותג Crisp - סדרה של פיצות ללא גלוטן שחלקן נותנות מענה גם לטבעוניים ולאלה המקפידים על תזונה קטוגנית.

הפיצות של Crisp מיוצרות באיטליה, במפעל PIZZAME שבעיר פארמה, על פי מתכון מסורתי. הסדרה כוללת שני סוגים של פיצה איטלקית ובסיס פיצה, כולם ללא גלוטן ועשויים חומרי גלם איכותיים.

להכנת הפיצות נדרשת רק אפיה קלה בתנור לקבלת חוויה איטלקית קולינרית טעימה במיוחד.
הפיצות כשרות לפסח ולימות השנה.

סדרת הפיצות החדשה של Crisp כוללת שלושה סוגי פיצות ללא גלוטן:
פיצה מרגריטה ללא גלוטן - פיצה איטלקית דקה וקראנצ'ית עם רוטב עגבניות עשיר ומוצרלה אמיתית 100%.

פיצה ירקות קלויים, טבעונית, ללא גלוטן - פיצה איטלקית קריספית, מכילה 100% רכיבים טבעיים, ירקות קלויים - זוקיני, פלפלים וחציל על רוטב עגבניות עשיר.

בסיס פיצה מכרובית, ללא גלוטן - עשוי לפי עקרונות התזונה הקטוגנית ומאפשר לכל אחד להכין את הפיצה שלו עם רטבים ותוספות על פי טעמו.

המחיר מומלץ לצרכן: כ-28 שקל, המחיר הסופי נקבע ע"י הקמעונאים בלבד. הפיצות ללא גלוטן שחברת NeoBrand משיקה בימים אלה בישראל מגיעות קפואות, באריזת קרטון מעוצבת ובמשקל של כ- 300 גרם. הפיצות בכשרות בד"צ בית יוסף כשל"פ, משווקות בכל רשתות השיווק והחנויות הפרטיות.

נאוברנד - קומפוזיציה פיצות ללא גלוטן כשלפ. יח"צ,
נאוברנד - סדרת פיצות ללא גלוטן כשל"פ/יח"צ

אסם-נסטלה משיקה מנה חמה רייס נודלס בטעם עוף כשרה לפסח

לראשונה' מנה חמה רייס נודלס כשרה לפסח בטעם עוף במרקם חדש וייחודי, מדובר במוצר פרימיום המעניק חווית אכילה ביתית וטעימה ללא מאמץ.

הסדרה החדשה של מנה חמה רייס נודלס מציעה מגוון מוצרים המבוססים לראשונה על אטריות אורז, בעלי מרקם חדש ואיכותי שלא קיים בשוק התבשילים האישיים. מוצר חדשני vפונה לקהל הצרכנים הקבוע של שוק התבשילים האישיים (בעיקר צעירים ובני נוער), אך גם לקהל צרכנים חדש שמחפש פתרון לארוחה אישית מהירה יותר מגוונת ומשודרגת. ניתן להשיג ברשתות השיווק.

מנה חמה רייס נודלס בטעם עוף כשר לפסח. סטודיו אסם,
מנה חמה רייס נודלס בטעם עוף כשר לפסח/סטודיו אסם

המותג "מאסטר שף" משיק סויה מסורתית כשרה לפסח

המוצר מכיל 46% פולי סויה מיפן - ריכוז הפולים הגבוה ביותר בשוק. פולי הסויה המשמשים לייצור הסויה המסורתית, מגיעים היישר מהאי הוקאידו שביפן וגדלים בחוות גידול משפחתיות הממוקמים ברחבי האי.

מגדלי הסויה באי, משמרים מסורת ארוכת שנים בעת גידול הפולים, אשר שומר על טעם ואיכות מהטובים בעולם. הסויה עוברת תהליך תסיסה טבעי ולאחר מכן מיושנת בחבית עץ. ריכוז גבוה זה של פולי סויה ותהליך ההתססה המסורתי יוצרים רוטב בעל גוון עמוק ועשיר בהתאם למיטב המסורת היפנית.

המחיר המוערך לצרכן: 16 שקל. ניתן להשיג בחנויות המובחרות וברשתות השיווק והמזון ברחבי הארץ.

מאסטר שף רוטב סויה כשר לפסח מחיר 16 שקל. יחסי ציבור,
מאסטר שף רוטב סויה כשר לפסח מחיר 16 שקל/יחסי ציבור

מוצר נוסף של המותג מאסטר שף - פירורים מוזהבים כשרים לפסח לטיגון ואפייה ללא חומרים משמרים

הפירורים המוזהבים לפסח מתאימים למגוון רחב של מאכלים, כמו: שניצל ביתי, ציפוי מיני ירקות, קציצות, פשטידות לפסח ועוד. הפירורים מבוססים על קמח מצה.

מחיר מוערך לצרכן: 10 שקל. תכולה: 350 גרם. ניתן להשיג ברשתות השיווק והמזון ברחבי הארץ

מאסטר שף פירורים מוזהבים מקמח מצה כשר לפסח מחיר 10 שקל. יח"צ,
מאסטר שף פירורים מוזהבים מקמח מצה כשר לפסח מחיר 10 שקל/יח"צ

מיי באנדלס: סטארטאפ ישראלי מציע באנדל תבליני פרג שיוסיף לכם ניחוחות וטעמים למטבח.

המתנה המושלמת למארחים, חברת מיי באנדלס מציעה מתנה נהדרת לאמא, לחברה, לחובבי הבישול ולאלו המחדשים את המלאי לפני חג הפסח - באנדל תבלינים מלא בניחוחות וטעמים.

קופסה מהודרת וכשרה של תבליני פרג הכוללת: שמן זית 250 גר', מגוון תבלינים באריזת 150 גר': פלפל שחור טחון, כורכום, שום גבישי, פפריקה מתוקה, פפריקה חריפה, תבלין לקציצות, ראס אל חנות ותבלין לשווארמה (120 גרם) והמחיר: 149 שקל , ללא דמי משלוח, עד הבית בתוך שעה. ניתן להשיג באתר מיי באנדלס https://mybundles.co.il/

באנדל תבליני פרג הדמייה סטודיו מיי באנדלס 149 שקל. יחסי ציבור,
באנדל תבליני פרג הדמייה סטודיו מיי באנדלס 149 שקל/יחסי ציבור

חמאת הבוטנים הטבעית של קליית גת - עשויה 100% בוטנים, ללא תוספת סוכר ומלח, היא מהווה מקור טוב לסיבים תזונתיים, עשירה בחלבון, מכילה וויטמינים ודלת פחמימות. מתאים לבישול, אפיה וכמובן למריחה על מצה. חמאת הבוטנים של קליית גת מתאימה לטבעוניים, בעלת סימון VEGAN FRIENDLY ובעלת תו סימון ירוק. המוצר מגיע בצנצנת המכילה 300 גרם ובמחיר מומלץ: 15 שקל.

קליית גת - חמאת בוטנים טבעית. עמית שטראוס,
קליית גת - חמאת בוטנים טבעית/עמית שטראוס

ממרח ההתמרים הטבעי של קליית גת - עשוי 100% תמרים ונושא את הסימון הירוק. ממרח התמרים עשוי מתמרים טבעיים מזן מג'הול הנחשב לאחד מסוגי התמרים המעולים והאהובים ביותר, עשוי מרכיבים טבעיים בלבד, ללא תוספת סוכר, ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל ולכן הארומה וטעם הפרי הטבעי נשמרים בהם באופן מקסימלי. המוצר מגיע בצנצנת המכילה 440 גרם ובמחיר מומלץ של 16 שקל. את הממרחים של קליית גת ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המזון.

מותג קליית גת נמצא בבעלות מלאה של חברת ליימן שליסל אשר הוקמה בשנת 1955 וכיום נחשבת למובילה ביבוא שיווק והפצה של ממתקים ומזון.

קליית גת - ממרח תמרים טבעי. עמית שטראוס,
קליית גת - ממרח תמרים טבעי/עמית שטראוס

קבוצת פיצה פורטו משיקה Pizza Box בגרסה ללא גלוטן המתאימה לפסח - ערכת פיצה משובחת להכנה ביתית

קבוצת המסעדות האיטלקיות פיצה פורטו ממשיכה את הצלחת ערכת הפיצה DIY להכנה ביתית, עם ערכה חדשה להכנת פיצה ללא גלוטן לפסח. הערכה מכילה את כל חומרי הגלם האיכותיים להכנת פיצה ביתית והיא אידיאלית לאפייה בטאבון הביתי או התנור. זו לא ערכת משחק בהכנת פיצה, מדובר בערכה מקצועית וחומרים ברמה גבוהה להכנת פיצה פורטו משובחת בבית.

הערכה לפסח זהה לערכה הרגילה כאשר כאן בצק הפיצה הוכן על בסיס קמח שקדים וטפיוקה והוא טבעוני (מתאים גם לפלאו) ונטול גלוטן.

כל ערכת Pizza Box ללא גלוטן מכילה: 2 בצקים ללא גלוטן מקמח שקדים וטפיוקה, רוטב, עגבניות/רוטב ביאנקה, תערובת גבינות, עלי תבלין, 2 תוספות לבחירה מתוך רשימת תוספות מגוונת, ברושור אופן הכנה ולכל ערכה בסיסית ניתן להוסיף תוספות כיד הדמיון.

ערכות הפיצה בוקס עם ובלי גלוטן נמכרות לאורך כל השנה באתר האונליין של פיצה פורטו, לפי אזורי החלוקה הרגילים, ובכל סניפי הרשת.

המחיר: 98 שקל, עלות לכל תוספת נוספת 12 שקל. סניפים: איירפורט סיטי, רמת השרון, גבעתיים, בני דרור. שעות פעילות: 12-23:00 בימי שישי מתקיים בראנץ' איטלקי בין השעות 8:30-13:00

פיצה בוקס להכנה בבית גם בפסח. ניצן רובין,
פיצה בוקס להכנה בבית גם בפסח, 98 שקל/ניצן רובין

רשת קפה גרג משיקה תפריט שלם כשר לפסח לאירוח עם תפריט מגוון ועשיר הכולל: ארוחות בוקר, מאפים, כריכים, טוסטים, סלטים, פיצות, פסטות, דגים, עוגות, פנקייקים, ועוד.

רשת קפה גרג משיקה תפריט כשר לפסח המותאם לקהל הישראלי, ברמות כשרות שונות: כשר לאוכלי קטניות, כשר למהדרין לאוכלי קטניות וכשר למהדרין ללא חשש קטניות.

תפריט הפסח של קפה גרג נכתב בניצוחם של השפים הבכירים של הרשת ומתמקד בחומרי גלם, טעמים, ומנות בהשראת הקולינרייה הבינלאומית ושומר על החוויה הקולונירית גם בימי הפסח.

בין המנות המוצעות בתפריט הכשר לפסח: ארוחות בוקר ליחיד או זוגי כולל מאפים, ממרחים, סלטים ביצים לבחירה ולחמים כשרים לפסח, במחיר יחיד 75 שקל, זוגי 136 שקל. כריך חביתה 46 שקל, כריך בלקני 53 שקל, כריך טונה 49 שקל. סלטים: סלט ישראלי 54 שקל, סלט בטטה 64 שקל, סלט טוסט כשר לפסח 64 שקל.

למנות העיקריות הרשת מציעה: פיצה כשרה לפסח 54 שקל, תפוח אדמה מוקרם 52 שקל, פאד תאי ירקות 58 שקל, ניוקי עגבניות מיובשות 58 שקל, פילה דניס 93 שקל, סלמון בלימון 89 שקל.

כמו כן, התפריט הכשר מציע קינוחים: פנקייק שחיתות 52 שקל, וופל בלגי 49 שקל, עוגה בלגית חמה 44 שקל ועוד.

תפריט פסח בקפה גרג. מולי נעים,
תפריט פסח בקפה גרג/מולי נעים

בדרך לטיול עוצרים ב- KFC רשת KFC משיקה ארוחה משפחתית מיוחדת לימי החג ופעילות לחול המועד פסח בה יוצעו מסלולי טיול לכל המשפחה בקרבת מסעדות הרשת וארוחה משפחתית מיוחדת לימי החג, שתוגש לאורך כל חודש אפריל.

המנה המשפחתית לחג כוללת 6 יחידות עוף על העצם, 14 סטריפס, 6 כנפיים, 4 מנות ציפס, 4 לחמניות ביס, בקבוק שתיה 1.5 ליטר (קוקה- קולה, קולה זירו, תמר הינדי) ו- 2 קינוחים מתנה: וופל בלגי או דונאטס!. עלות המנה המשפחתית 240 שקל והיא תהיה זמינה בין התאריכים 3.4-3.5

בנוסף, במהלך חול המועד, תקופה פופולרית לטיולים בארץ, תזמין הרשת את קהל הלקוחות לתכנן טיול ולשלב ארוחה במסעדת KFC בדרך. לשם כך, הופקו ב-KFC מפות טיול ייעודיות שמציעות מסלול קליל ומעניין סביב כל אחד מהסניפים. הלקוחות מוזמנים לפתוח בארוחה לפני הטיול, להגיע לסניף בסיום המסלול או סתם לקפוץ לאכול גם בלי לעבוד קשה.

מסעדות KFC יישארו פתוחות לאורך כל ימי חול המועד ויגישו את העוף האהוב במתכון המקורי של קולונל סנדרס. למידע נוסף: www.kfc.co.il

ארוחה משפחתית פסח kfc. יחסי ציבור,
ארוחה משפחתית פסח kfc/יחסי ציבור

בריזר, משקה אלכוהולי מרענן, המורכב מהרום הקלאסי של בקרדי עם מיצי פירות אקזוטיים יוצע עם כשרות לפסח בהשגחת הרבנות הראשית לישראל ב-2 טעמים: אננס ולימון עם 4% אלכוהול.


בריזר מיוצר על ידי חברת בקרדי העולמית במגוון טעמים ונמכר בכל העולם. בריזר נחשב לאחת מההצלחות השיווקיות הלוהטות בעולם בעשור האחרון וכך גם בישראל. המשקה שולט בקטגוריית המשקאות אלכוהוליים המוכנים לשתייה (Ready To Drink) בארץ עם נתח שוק של 72%.

מחיר של בקרדי בריזר אננס ולימון כשר לפסח: 10-12 שקל לבקבוק 275 מ"ל. ניתן להשיג בכל רשתות השיווק וחנויות האלכוהול.

בקרדי בריזר כשרים לפסח אננס ולימון. יח"צ,
בקרדי בריזר כשרים לפסח אננס ולימון/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully