וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמו צמח בר: הבשמים החדשים שהושקו לקראת קיץ 2022

עודכן לאחרונה: 15.5.2022 / 16:31

מאז ומתמיד משמש אותנו הבושם כחותם אישי המאפשר לנו לבוא לידי ביטוי באופן מבדל וייחודי בחברת אנשים. חלקנו בוחרים את הריח על בסיס יומי בהתאם למצב הרוח וחלקנו משתמתשים כבר שנים באותו הניחוח. לפני שתרכשו את הבושם הבא - אלו הבשמים שהושקו ל'קראת העונה החמה

בכוחם של ניחוחות להעצים רגשות: לעורר געגוע או תשוקה להעיר זיכרונות ישנים ואפילו להתאהב. ריחו של בושם טוב יצליח לרומם את מצב הרוח גם כשאתם לא במיטבכם, ואצל אנשים מסוימים הוא חזק אפילו יותר ממגע.

הבושם שלנו מלווה אותנו לכל מקום מבוקר ועד לילה ושובל ממנו יספר לסביבה ש"היינו פה". הוא משלים את ההופעה החיצונית ומאפשר לנו לבטא את אישיותנו כמו אומר לעולם: "זה אני".

לפני שאתם שתבחר את הריח הבא, כדאי שתכירו את הבשמים החדשים שהושקו לקראת קיץ 2022

קלואה nomade naturelle (6). יח"צ,
פרסום לבושם החדש של קלואה/יח"צ

אהבת קיץ קסומה בסרדיניה

מותג הבישום והלייפסטייל היוקרתי Jo Malone London, משיק ניחוחות חדשים בהשראת ימי הקיץ חסרי הדאגות של סרדיניה, האי שבו הזמן עוצר מלכת מול חופים שטופי שמש, חולות זהובים ונופים עוצרי נשימה.3 ניחוחות בקולקציית Blossoms החדשה כאשר הריחות השולטים בהם יהיו הווניל הארומטי, צמרות עצי ההדר ומשמש מטובל בפלפל לבן.

את הקולקציה משלימים הניחוחות הפירותיים Orange Blossom ודיפיוזר לבית בניחוח נקטרינה ודבש.

המחירים 200-560 שקל לתכולה של 30-165 מ"ל. להשיג בבוטיק קניון רמת אביב ובוטיק קניון גינדי TLV.

1. blossoms collection גו מלון לונדון. יח"צ חו"ל,
blossoms collection גו מלון לונדון/יח"צ חו"ל

מחווה גברית לג'ינס

מותג הבישום קלווין קליין משיק בושם חדש לגבר Calvin Klein Defy בהשראת רגעים של פגיעות, התבוננות פנימית, מרד ונכונות ליטול סיכונים. עם ניגוד נועז של רעננות שופעת מרץ ותווי עצים רבי עוצמה, הבושם קורא תגר על הציפיות.

הבושם נפתח עם תמהיל ממכר של הדרים המודגש על ידי ברגמוט חריף ולבנדר רענן. הניחוח הגברי מגיע בבקבוק זכוכית מודרני כאשר הפקק ואריזת הקרטון הם מחווה לג'ינס של קלווין קליין עם גימור מובלט בהשראת אריג דנים כחול עמום.

המחיר: 249 שקל. להשיג ברשתות הפארם והמובחרות.

calvin klein defy מחיר 249 שקל. יח"צ,
calvin klein defy מחיר 249 שקל/יח"צ

תשוקה ללא גבולות

הריח החדש לגבר שמשיקה GUESS לאביב 2022 מצטרף לקולקציית הגברים של המותג עם ניחוח ענבר, הדרים תוססים, פרחים טריים, תבלינים עזים ועצים כהים לעומק מתקתק. השילוב הנ"ל יוצר ריח קלאסי, ממכר וייחודי.

GUESS UOMO הוא בושם לגבר שבטוח בעצמו וביכולתו לחיות חיים מלאים בתשוקה וללא גבולות. עיצוב הבקבוק והאריזה מייצגים מורשת לצד מודרניות עם בקבוק זכוכית שקוף מעוטר בהבלטה שחורה בהשראה אדריכלית.

המחיר מומלץ לצרכן 249 שקל ל-100 מ"ל. להשיג ברשתות הפארם הנבחרות.

גס אומו אדט 100 מל מחיר 249 שקל. יח"צ חו"ל,
GUESS UOMO אדט 100 מל מחיר 249 שקל/יח"צ חו"ל

הפסקול של שנות ה-70

ההשראה לבושם החדש Magnolia Bliss של מותג בשמי הנישה היוקרתי Juliette has a gun, היא זיכרון של רגע קיצי דמיוני בשנת 69, בו ג'ולייט חופשית עם כתר פרחים, מסונוורת מפלאש של מצלמת הפולארואיד, לבושה בגווני פסטל, פוסעת ברגליים יחפות לאורה של השמש המלטפת.

הניחוח מורכב מתמצית מגנוליה ונופך של שזיף מיראבל מעורר החושים. הבקבוק השקוף חושף את צבעי השקיעה, חדור רומנטיקה ואור שמש סוחף.

המחיר 449 שקל ל-100 מ"ל. להשיג ברשת סופר פארם, בחנויות נבחרות ובאתר האונליין של לילית.

juliette has a gun magnolia bliss. יח"צ חו"ל,
juliette has a gun magnolia bliss/יח"צ חו"ל

יצירה אחראית למען העתיד

הבושם החדש לגבר מבית ג'ורג'יו ארמני ACQUA DI GIÒ מציג מהדורה מיוחדת בניחוח הצולל לעומקים של הים בניחוח ארומטי המורכב מרכיבים טבעיים, המופקים ונרכשים באופן בר-קיימא, והשולטים בהם: מנדרינה ירוקה, מרווה ותמצית פצ'ולי בשילוב לבנדין רענן וגרניום בורבון ממדגסקר, המעניקים לניחוח היבט גברי ופרחוני.

מהדורה זו מגלמת את המחויבות של ג'ורג'יו ארמני לקיימות באמצעות ניטרליות פחמנית ואפשרות למילוי חוזר של הבקבוק.

המחיר המומלץ לצרכן: 399 שקל לתכולה של 125 מ"ל. להשיג ברשתות סופר פארם, המשביר לצרכן, ניו פארם, אפריל ובפרפומריות מובחרות

5. acqua di giÒ eau de parfum הבושם החדש לגבר מבית ג'ורג'יו ארמני מחיר 289. יח"צ חו"ל,
acqua di giÒ eau de parfum הבושם החדש לגבר מבית ג'ורג'יו ארמני מחיר 289/יח"צ חו"ל

אותנטיות נשית ואופנתית

שנה לאחר השקת סדרת הבישום של בית האופנה פורלה בסופר-פארם, מתחדש המותג בהשקה אותנטית מיוחדת: פורלה אותנטיקה, עם ניחוח חדש המוקדש לאישה הנשית, המתוחכמת, האמיתית. הניחוח נפתח בתווים עסיסיים ותוססים של מנדרינה, פטל ואגס, עם חיזוק של אדמוניות ופריחת דובדבן וסיום של קשמיר ופצ'ולי.

עיצוב הבקבוק שואב השראה מצורת התיקים המזוהה עם פורלה ומייצר קשר בלתי נפרד בין בישום לעולמות האופנה.

המחיר: 299 שקל לתכולה של 100 מ"ל. להשיג ברשתות הפארם הנבחרות.

6. מחיר ל100 מל 299 שקל להשיג בסופר-פארם - furla. יח"צ,
furla - מחיר ל100 מל 299 שקל להשיג בסופר-פארם/יח"צ

קימורים, ניחוחות ופרסים

הזמרת הבינלאומית וזוכת פרסי הגראמי בילי אייליש, עושה קפיצה לעולם העסקי עם השקה של בושם יוניסקס חדש בניחוח האהוב עליה, המוגש בבקבוק מפוסל ברונזה המציג את החלקים האהובים עליה בגוף האישה עם עיטור חרוט של החתימה שלה.

הבושם בניחוח אמבר המורכב מעלי כותרת מסוכרים, וניל שמנת ומאסק חם. "לחבק את עצמך ואיך שאתה מרגיש, ואיך אתה מרגיש שאתה נראה".

מחיר השקה: 249 שקל ל-100 מ"ל ניתן להשיג ברשת חנויות BE.

eilish_30ml_group_wb1. יח"צ,
הבושם של בילי אייליש,/יח"צ

לכבוד חגיגות העשור

המותג לנקום חוגג עשור לבושם האיקוני שלו ומשיק מהדורה מוגבלת של בושם חדשOui, La Vie est Belle הנפתח בניחוח עסיסי של פטל ומתגבר על ידי הפרחים המעוררים וורד ויסמין שהם סמלי האהבה.

הניחוחות שיוצרו ועוצבו עבור לנקום, מעצימים את האיכויות האינהרנטיות של חומרי הגלם. תמצית פצ'ולי תעניק ניחוח עצי ואיריס פאלידה יוסיף אלגנטיות אבקתית.

מחיר מומלץ לצרכן: 359 שקל לתכולה של 100 מ"ל. להשיג בנקודות המכירה של לנקום ברשתות סופר פארם, המשביר לצרכן, BE, אפריל ובפרפומריות מובחרות.

8. לנקום OUI LA VIE EST BELLE בושם לאישה מחיר 359 שקל. יח"צ חו"ל,
לנקום OUI LA VIE EST BELLE בושם לאישה מחיר 359 שקל/יח"צ חו"ל

כשהשמש יורדת על רומא

בית האופנה היוקרתי VALENTINO משיק את בשמים חדשים לאישה ולגבר: BORN IN ROMA CORA FANTASY וההשראה הריחנית למהדורה זו היא שעת הזהב.

הבושם DONNA לאישה יוצר שובל ריח פרחוני פירותי עם השפעה מעצימה של קיווי ותווי התפוז העסיסי עולם המתמלא שמחה קורנת כשהערב יורד על רומא. גם הגרסה הגברית של הבושם UOMO לגבר, מציגה ניחוח פירותי אוריינטאלי, עם שובל ריח עצי ותווים דומים.

מחיר מומלץ לצרכן: 499 שקל לבושם לאישה או 450 שקל לבושם לגבר לתכולת 100 מ"ל. להשיג ברשתות סופר פארם, המשביר לצרכן, BE

BORN IN ROMA CORAL FANTASY ולנטינו בושם לאישה מחיר 499 שח לתכולת 100 מל. יח"צ חו"ל,
BORN IN ROMA CORAL FANTASY ולנטינו בושם לאישה מחיר 499 שח לתכולת 100 מל/יח"צ חו"ל

חותמת ריח עצית

הבושם החדש לגבר Y מבית איב סאן לורן, מציג ריח מרענן ועם זאת עוצמתי, מגיש תערובת חמה, אינטנסיבית ונחשקת של לבנדר טהור ומרווה מפרובנס המחוזקים על ידי ענבר אפור מינרלי קריר ועצים חושניים. הניחוח העצי מתחזק על ידי נגיעה של אקורד וניל.

מחיר מומלץ לצרכן: 399 שקל לתכולת 100 מ"ל ברשתות סופר פארם, המשביר לצרכן, BE, אפריל ובפרפומריות מובחרות.

10. YSL בושם לגבר Y EDT מחיר 399 שח לתכולת 100 מל. יח"צ חו"ל,
YSL בושם לגבר Y EDT מחיר 399 שח לתכולת 100 מל/יח"צ חו"ל

בושם טבעוני ומתחשב

הבושם החדש Nomade של CHLOE הוא בושם טבעוני המשלב יוקרה עם נכונות לתרום לסביבה. הוא עשוי מחומרי ריח, אלכוהול ומים ממקורות טבעיים בלבד ללא תוספות מלאכותיות.

המרכיב העיקרי הוא היסמין, שנקטף במצריים בשיטה ייחודית ומתחשבת. העיצוב החדש מכיל חומרים ממוחזרים, המהווים 15% מבקבוק הזכוכית ו-40% מקופסת הקרטון. תו התקן FSC מעיד כי העץ מיוצר על פי נהלים המבטיחים את שימור יערות העולם.

המחיר: 529 שקל ל-75מ"ל, ניתן להשיג ברשת אפריל, סופר פארם, משביר לצרכן.

chloe normad naturelle מחיר 529 שקל. יח"צ חו"ל,
chloe normad naturelle מחיר 529 שקל/יח"צ חו"ל

היו נועזים כל יום מחדש

מיזון מטין ((Maison Matine הוא מותג בשמי בוטיק צרפתי נועז ושיקי שנולד בשנת 2019 ופונה לדור חופשי וחצוף עם ניחוחות המעוררים את התשוקה לחופש, עצמאות ויצירתיות. אריזות המותג פותחו בטכנולוגיה ברת קיימא ומכילות עד 92% רכיבים טבעיים.

האתוס של המותג הוא להיות נועזים כל יום מחדש. קולקציית 'אוריג'ן' מציגה 6 ניחוחות יוניסקס המשקפות עולם פתוח, עשיר בתרבויות ורגעי קסם, המתאים לכל גיל ולכל זמן וקולקציית 'ריפרש' מגיעה ב-3 ניחוחות יוניסקס המדברים על מסע פנימי של רגשות המייצגים את העולם המשתנה.

המחיר: 235 שקל ל-50 מ"ל. ניתן להשיג ברשת אפריל.

maison matine. יח"צ אפריל,
maison matine/יח"צ אפריל

לבחור את הטוב ביותר?

אלכטימוס (Electimuss) מותג בוטיק שנולד בלונדון בשנת 2015 מציע ליין של ניחוחות נועזים המעוררים תשוקה וחושניות בהשראת העיר רומא המאופיינות באגדות מלאות אהבה וזוהר.

משמעות השם 'אלכטימוס' בלטינית, היא לבחור את הטוב ביותר. אחרי למידה מעמיקה על התרבות הרומאית, אספו הבשמים של אלכטימוס מרכיבים מרחבי האימפריה, ועל כן הם מיוצרים מהשמנים והשרפים המשובחים ביותר.

קולקציית 'אטרנל' משקפת את התרבות הרומית בהשראת תענוגות החיים וקולקציית 'נירו' משקפת ב-4 ניחוחות שונים, את העוצמה והאומנות בהשראת הקיסר נירו שהיה אומן, משורר, מוזיקאי ושחקן שחי בעולם של תענוגות והנאה.

המחיר: 820-1070 שקל ל-100 מ"ל. ניתן להשיג ברשת אפריל.

13. בשמי אלכטימוס. יח"צ אפריל,
בשמי אלכטימוס/יח"צ אפריל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully