וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבי Ninja החדשים: הם הגיעו לקראת פסח וישתלטו על המטבח שלכם

עודכן לאחרונה: 24.3.2022 / 15:53

רגע לפני ניקיון פסח והסדר שנעשה במטבח, שריג אלקטריק, היבואנית הרשמית של מותג Ninja בישראל, השיקה את קולקציית המכשירים החדשה לשנת 2022. מאז חדירתו של המותג לישראל ב-2016, הוא מצא את דרכו כמעט לכל מטבח מקומי, בעיקר בגלל האג'נדה שהוא מקדם: בריאות וחסכון בזמן

המותג Ninja שעשה עלייה בשנת 2016 לישראל, הצליח מאז לחדור כמעט לכל בית ישראלי ולשנות את כל מה שחשבנו על מוצרי חשמל למטבח.

מאז השייקר המפורסם של המותג, נינג'ה הרחיבו את אפשרויות השימוש, ומליין מוצרי חשמל קטנים למטבח הם מספקים ליין רחב של מכשירים שמאגדים תחת מכשיר אחד אינסוף אפשרויות בישול, צלייה וטיגון, כשהקו המוביל הוא לאפשר בישול בריא, מהיר וטוב יותר.

כיום, רגע לפני חג הפסח והניקיון, הסדר והארגון שמקדימים לו, מציגה החברה את המוצרים החדשים מבית Ninja ששווה להכיר, במיוחד אם האג'נדה שלכם במטבח היא: מקסימום תוצאות במינימום זמן ולכלוך, כמונו!

אחרי טירוף הנינג'ה גריל שממשיך להיות המכשיר החשמלי המבוקש בארץ, נחשפו אתמול שלושה מכשירים חדשים: תנור אובן טורבו MAX, נינג'ה סמארט-ליד ומכונת גלידה ביתית.

תנור אובן דיגיטלי גדול של המותג נינג'ה. יחסי ציבור,
המוצרים החדשים של נינג'ה בישראל/יחסי ציבור

מינימום זמן ומינימום לכלוך

תנור אובן טורבו MAX (דגם DT203) עם מסך תצוגה בעברית - המכשיר החשמלי שמיודע להקל עלינו את העבודה בעולמות האפייה והבישול ועשוי לשנות את כל מה שידענו על יכולות התנור.

מדובר בתנור אובן טורבו עם דיוק טמפרטורה של תנור מקצועי, הודות לטכנולוגיית פיזור האוויר המשולשת (Tri element convection), המאפשרת חימום מהיר תוך 90 שניות, צלייה מהירה יותר ב-40% וטיגון באוויר חם - עד 75% פחות שומן ללא צורך לסובב או להפוך את התבנית והמזון.

תנור האובן החדש מאפשר בישול משולב ב 2 קומות בו זמנית להכנת ארוחה שלמה לכל המשפחה, כשגובה התבניות האידיאלי עבורכם יוצג על מסך התצוגה על פי התכנית שבחרתם.

התנור אובן החדש של נינג'ה כולל 10 תוכניות בישול מגוונות המעניקות מענה לשלל צרכים ולתפריט משפחתי עשיר. תנור האובן חזק ועוצמתי (2400 וואט), בעל ביצועים מקצועיים ואופציות מרובות, כך שהוא מאגד תחת מכשיר אחד שימושים שונים של מספר מכשירי חשמל ובכך חוסך מקום רב במטבח.

מחיר השקה: 1,390 שקל , כולל חוברת מתכוני שף בעברית, 1+1 שנות אחריות של שריג היבואן הרשמי.

תנור אובן דיגיטלי גדול של המותג נינג'ה. יחסי ציבור,
תנור אובן דיגיטלי גדול של המותג נינג'ה, 1,390 שקל/יחסי ציבור

מבשל לכם חכם

נינג'ה סמארט ליד (דגם OL553) עם מסך תצוגה בעברית - מדובר במכשיר חשמלי חכם שבאמצעותו ניתן להכין ארוחה שלמה במכשיר אחד ולבחור בין 3 מצבי בישול: בישול בסיר לחץ, בישול בשילוב אדים, טיגון באוויר חם/בישול המאגדים 11 תוכניות מתקדמות תחת מכסה חכם אחד לתוצאות מהירות, עסיסיות וקריספיות במיוחד.

בישול בשילוב אדים היא שיטת בישול ייחודית המשלבת אדים וגוף חימום בעוצמות משתנות, כך שהאדים מבטיחים עסיסיות ושמירת הטעמים ואילו גוף החימום ידאג לאקסטרה קריספיות מבחוץ.

מעבר לזה, המצב של בישול בשילוב אדים מאפשר לשפר את תוצאות האפייה, למאפים מיוחדים, עוגות אווריריות יותר ואפילו לחמים עם קראסט, ממש כמו במאפייה. הנינג'ה סמארט-ליד החדש מעניק למשתמש חווית בישול מהירה יותר, בריאה יותר ושלמה יותר.

מצב בישול בסיר לחץ: בישול בלחץ מפחית את זמן הבישול ב 70% בהשוואה לבישול המסורתי ושומר על הערכים התזונתיים ועסיסיות המזון, סיר הלחץ מאובטח ב- 14 מנגנוני הגנה. במצב החדש, בישול בשילוב אדים, ניתן להכין ארוחה שלמה בפעולה אחת, במכשיר אחד, כפי שמפורט לעיל.

במצב השלישי, טיגון באוויר חם/בישול, ניתן ליהנות ממנות עם 75% פחות שומן, בהשוואה לשיטות הטיגון המסורתיות. בנוסף הסמארט-ליד מאפשר אפילו להשתמש בו כגריל ביתי להכנת נתחי בשר, עוף ודגים. הנינג'ה סמארט ליד החדש, עם המכסה החכם המזהה את מצב הבישול ומציג על הצג את תוכניות הבישול הרלוונטיות, מתאים להכנת מגוון סוגי מאכלים ולהרחבת התפריט המשפחתי, כגון בשר, עוף, דגים, ירקות, קטניות, באנים, אורז, פסטה, מרק, פשטידות, מאפים ועוגות, צ'יפס, שניצל ועוד.

מחיר השקה: 1,590 שקל.

מכשיר נינג'ה סמארט ליד החדש.. יחסי ציבור,
מכשיר נינג'ה סמארט ליד החדש, המחיר: 1,590 שקל/יחסי ציבור

אתם בוחרים את המרקם

מכונת גלידה NC303 - במיוחד לחום הישראלי, מכונת גלידה ביתית עם יכולות מקצועיות, המציעה מגוון אפשרויות להכנת גלידה, סורבה, מילקשייק, סמודי בול, גלידת ג'לאטו בסגנון איטלקי - עם מגוון מרקמים לבחירה. מכונת הגלידה צפויה להיכנס בסוף חודש מאי לארץ.

מכונת גלידה חדשה של המותג ninja. תיכנס לארץ רק בעוד חודשיים. יחסי ציבור,
מכונת גלידה חדשה של המותג ninja. תיכנס לארץ רק בחודש מאי 2022/יחסי ציבור

את מכשירי נינג'ה החדשים ניתן להשיג אצל המשווקים המורשים ובאתר "שריג אלקטריק" היבואן הרשמי https://sarig.com/ninja/

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully