וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפיקומן לילדים? קבלו טעימה מהחידושים האחרונים

עודכן לאחרונה: 30.3.2022 / 17:07

אין ילד שלא חולם על מציאת האפיקומן בליל הסדר. לרוב הוא לא ישיב אותו אלא עבור מתנה שווה במיוחד. סקרנו את החידושים בתחום כדי להכין אתכם לחלק מהבקשות שתקבלו השנה בתמורה למצה עטופה שטמנתם באחד הארונות, ממתנות בעלות של עשרות שקלים ועד לכאלה שיעלו מאות

בחג הפסח, לצד סיפור היציאה מעבדות לחירות והבריחה ממצרים, הניסים, הנפלאות וההודיה, יוצאים הילדים למסע חיפוש אחר האוצר האבוד, הלא הוא האפיקומן, תחת מעטה של לגיטימציה "לגנוב" אותו.

המוטיבציה סביב החיפוש, מונעת מהציפיה למתנה שווה שיקבלו כשיחזירו אותו. רגע מציאת האפיקומן והחלפתו במתנה, יזכרו כנראה, כרגע השיא של ערב ליל הסדר.

כדי שלא תזכו פרצוף מאוכזב אם תגיעו לא מוכנים, הבאנו לכם טעימה קטנה מהחידושים בתחום המתנות לילדים:

מתנות עד 100 שקל

פאזל רצפה לצביעה ברבי (לגילאי 3+) - פאזל בצביעה אישית מבית המותג ברבי, צובעים בצבעי פסטל איכותיים, מקשטים כיד הדמיון ונהנים מיצירה עם נגיעה אישית. 24 חלקי הפאזל גדולים ועבים במיוחד, ויחד הם יוצרים ציור מקורי. הערכה מגיעה עם צבעי פסטל, גודל הפאזל המורכב: 48/68 ס"מ. המחיר: 50 שקל, ניתן להשיג באתר ישראטויס www.isratoys.co.il/shop/puzzle

פאזל ברבי לצביעה מבית ישראטויס גיל 3+ מחיר 50 שקל. סטודיו ישראטויס,
פאזל ברבי לצביעה מבית ישראטויס גיל 3+ מחיר 50 שקל/סטודיו ישראטויס

My Passport Friends בובות איסוף אנבוקסינג בטכנולוגיית VR לגילאי 3-10 - בובות אנבוקסינג חדשות MY PASSPORT FRIENDS מבית חברת ביזי טופ. מגוון דמויות בצורה של חיות מתוקות המגיעות אלינו מרחבי העולם.

כל בובה עם שם משלה, בגדים, ומקצוע המסמלים את המדינה ממנה הגיעו. המארז מגיע בצורה של מזוודה. לכל דמות תכונות משלה. היא מגיעה עם בגדים, נעליים, אביזר תואם, מזוודה קטנה ודרכון חותמת, המטרה לאסוף כמה שיותר חותמות ממדינות שונות בדרכון.

בנוסף, כל דמות יכולה להתעורר לחיים במציאות רבודה VR. מורידים את האפליקציה המותאמת לשפה העברית. סורקים את הברקוד של הבובה והיא מתעוררת לחיים. המחיר המומלץ לצרכן 60 שקל. להשיג ברשתות והחנויות הצעצועים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
בובות איסוף אנבוקסינג my passport friends מחיר 60 שקל. שני מעטוף,
בובות איסוף אנבוקסינג my passport friends מחיר 60 שקל/שני מעטוף

המעבדה הכימית שלי (גיל 6+) - מכירים מושגים שונים ביסודות הכימיה ומתנסים בניסויים כימיים מרתקים. על מנת להדגים את עקרונות הכימיה, תוכלו לערוך סדרת ניסויים מרתקים, תלמדו איזו ריאקציה נוצרת בין סודה לשתייה וחומצת לימון, תבנו מנורת לבה ותנפחו בלונים באמצעות שימוש בכוחות הכימיה.

תצרו תערובות נוזלים, תגלו את קסם המלח והפלפל, תכינו ג'קוזי חלבי ותחקרו את קסם הצימוקים המתנפחים והמתכווצים. תגלו כיצד השרוך שותה מים, תצרו נר מתפוז ושמן זית, תלמדו איך להגן על בלון מפני פיצוץ ותציתו להבה מתחת לפני המים. המחיר: 80 שקל. ניתן להשיג באתר ישראטויס www.isratoys.co.il

סדרת המעבדה שלי xlמבית ישראטויס גילאי 6 + מחיר 120 שקל. סטודיו ישראטויס,
סדרת המעבדה שלי מבית ישראטויס גילאי 6 +, המחיר: 80 שקל/סטודיו ישראטויס

פאזל פלוס פלוס - פאזל לפי מספרים המשלב משחק מהנה עם פלוס פלוס ולמידה.

יבואנית הצעצועים ומשחקי הקופסא "אלפיט טויס" משיקה בישראל משחקים חדשים וכיפיים לכבוד חג הפסח, אשר יהפכו את ימי החג לחווייתיים במיוחד. המשחקים מתאימים לילדים מגילאי 3-11 ומשלבים יצירה, דמיון ומשחק קבוצתי עם המשפחה או החברים.

הפאזל מאפשר התאמת צבעים ומספרים ובנייה של יצירת פסיפס משלכם וכך תוכלו לקשט את חדרכם וליצור משהו חדש ומיוחד. מגוון ערכות של 250, 500 ו-800 במגוון צורות מדליקות: חרב ולהבה, לבבות, כוכב לכת ומטאוריד, קשת בענן, כדור הארץ ופרפר. המחיר החל מ: 80 שקל. להשיג ברשתות והחנויות הצעצועים.

חרב בהרכבה. פלוס פלוס,
חרב בהרכבה פלוס פלוס - המחיר: החל מ-80 שקל/פלוס פלוס

בובת פרווה קיפוד - בובת הפרווה הקיפודית של פישר פרייס משמשת כתחנת כוח חושית עם 5 מרקמים לתינוק לחקירת 3 צלילים שכיף לחקור; בטן מקומטת, אף חורק וג'ינגל בתוך לולאה לקישור למשחק חושי תוך כדי תנועה. בובת פרווה קיפוד של פישר פרייס - מחיר מומלץ לצרכן 100 שקל. ניתן לרכוש בחנויות ורשתות צעצועים בפריסה ארצית.

בובת קיפוד של פישר פרייס. חברת מאטל,
בובת קיפוד של פישר פרייס, 100 שקל/חברת מאטל

מתנות עד 150 שקל

ברבי Color Reveal סדרת בת-הים - הסדרה מספקת חווית פירוק אריזה. המבנה הבסיסי הוא של ברבי עם זנב בת-ים צבעוני, אבל המראה של כל בובה נשאר בגדר תעלומה עד לגילויה. האריזה היא חלק מהכיף.

משכו את הרצועה להסרת השכבה החיצונית וחשפו שפופרת שקופה. בפנים יש בובת בת ים מסדרת Color Reveal שהמראה המלא שלה מוסתר מאחורי הציפוי הכחול המתכתי בגווני הקשת, ויש לה ארבעה תיקים עם הפתעות. הסירו את האריזות מהברבי, מלאו את הצינור במים חמים, ואז הכניסו את הבובה וסובבו אותה. המים מקבלים גוון כחול ים נוצץ, וכאשר הבובה נשלפת החוצה, מתגלים תווי פניה!

כל בובת בת-ים מייצגת צבע שונה של הקשת בענן עם שיער ארוך ודוגמה על זנבה, אבל ההפתעות ממשיכות. פתחו את התיקים כדי לגלות סנפיר, צמידי יד, כתר ומסרק ספוג. אפקט של שינוי צבע בזרועות הבובה וחולצתה מוסיף להפתעה ולכיף.

לכל סדרה יש נושא ייחודי - בובות אלו מסדרת Color Reveal עתירות בקשתות בענן ובנות-ים. השתמשו בשפופרת לאחסון בובות אלו ואחרות. המחיר המומלץ לצרכן: 110 שקל. ניתן להשיג בנקודות המכירה המובחרות.

ברבי color reveal סדרת בת-הים. חברת מאטל,
ברבי color reveal סדרת בת-הים, המחיר: 110 שקל/חברת מאטל

סדרת My Garden Baby - הסדרה נועדה לילדים אוהבי טבע: תינוקות מקסימים וחברי יער זעירים אשר מעודדים את הילדים לאהוב את הסביבה. "My Garden Baby" - התינוק הראשון שלי עם אזני ארנבון, כובע "סרוג" וריח פרחוני. גוף הבובה רך ומגיע בגודל מתאים לאחיזה והתכרבלות בזרועות קטנות (23 ס"מ)תינוק ארנבון "נרגע" עם המוצץ הקשור אליו בשרוך. אריזת הבובה הופכת לעריסה למשחק מפרה, והבובה קיימת בשני צבעים כחול או וורוד. המחיר המומלץ לצרכן: 120 שקל. בשיווק מאטל ניתן להשיג בחנויות בפריסה ארצית.

הבובות החדשות לפסח של my garden baby - בובות עם אזני ארנבון. יחצ מאטל,
הבובות החדשות לפסח של my garden baby - בובות עם אזני ארנבון, המחיר: 120 שקל./יחצ מאטל

משחק מבוך הקוביות - משחק חשיבה ותפיסה חזותית מאתגר המבוסס על עקרונות מתמטיים. הקוביות עם המסלולים וסימוני הצבעים, יוצרים מערכת כמעט אינסופית של חידות אתגר שיעניקו זמן איכות של חוויה והשראה לכל המשפחה.

המשחק הוא כלי מסייע בחיזוק מגוון רחב של מיומנויות, חשיבה הגיונית, מודעות מרחבית ותפיסה ויזואלית ובנוסף מסייע לפתרון בעיות וחיזוק הביטחון העצמי.

האתגר שלכם: הניחו את הקוביות בלוח המשחק על פי ההוראות שבחוברת וחברו את הקווים שעל הקוביות לפי הצבעים הנכונים! נראה פשוט? בואו נראה אתכם. הצלחתם לחבר את כל הקווים לפי הצבעים? כל הכבוד, אלופים! עברו לחידה הבאה.

בערכה 45 חידות אתגר ברמות קושי שונות, כולל 18 חידות אתגר לצעירים ומתחילים. המחיר: 120 שקל. ניתן להשיג באתר ישראטויס www.isratoys.co.il/shop

מבוך הקוביות מבית ישראטויס גילאי 5 + מחיר 120 שקל.. סטודיו ישראטויס,
מבוך הקוביות מבית ישראטויס גילאי 5 + מחיר 120 שקל/סטודיו ישראטויס

UNIQUE EYES: בובות אופנה ייחודיות שעוקבות אחר מבטך ומשחררות קסם ייחודי אחר המתבוננים בהן במתיקות ובאופנתיות.

מהצעצועים החדשים לילדים לכבוד פסח מבית אלפיט טויס מצאנו את הדמויות האלו. לכל דמות יש את הכישרון המיוחד שלה, ובזכות צורת ההסתכלות שלה על העולם, הן מסוגלות לשפר את עצמן כל יום ותמיד לומדות דברים חדשים. מוכנים לראות את העולם בעיניים חדשות? המחיר: החל מ-150 שקל. ניתן להשיג ברשתות ובחנויות הצעצועים.

unique eyes doll המחיר: החל מ-150 שקל. giochhi preziosi,
unique eyes doll המחיר: החל מ-150 שקל, אלפיט טויס/giochhi preziosi

מתנות עד 200 שקל

מנורת עכבר מדיטציה - מנורת העכבר של פישר פרייס עשויה קטיפה רכה לפעוטות עם פנים רקומות ואוזני סאטן. יש לה 2 מצבי מדיטציה לכל זמן, או לשעת שינה ומצב SFX בלבד. 20 דקות של מדיטציה מתאימה לפעוט מחולקת ל-3 חלקים; הנחיות/מתיחות מדיטטיביות, תרגילי נשימה והרגעה באמצעות רעש לבן, אור בטן זוהר לפעוטות לסנכרון נשימתם. מנורת עכבר מדיטציה של פישר פרייס. מחיר מומלץ לצרכן: 190 שקל. ניתן לרכוש בחנויות ורשתות צעצועים בפריסה ארצית.

מנורת עכבר מדיטציה של פישר פרייס. חברת מאטל,
מנורת עכבר מדיטציה של פישר פרייס, המחיר: 190 שקל/חברת מאטל

בריקבוקס לגילאי 5-12 - משלבים בנייה ומשחק עם תוכן מדעי מעשיר בכל שבוע, בהדרכת ילד האנימציה "בריקי"

המערכת מבוססת על בניית דגמים באבני "בריקובקס", היוצרת סקרנות בקרב הילדים וחושפת אותם לתחומי המדע, טכנולוגיה, רובוטיקה, תכנון ובנייה בצורה טבעית, בדרך חוויתית ומהנה. למידת מושגים מדעיים.

הרכבת הדגמים (ישנם 24 דגמים שונים) תסחוף את ילדיכם ותגרום להם לריכוז, תעורר יצירתיות, סקרנות, יכולת לעבוד בעבודה עצמאית, פיתוח מוטוריקה עדינה, מציאת פתרונות לבעיות מורכבות, חשיבה מרחבית, הבנת מתמטיקה, מדע, טכנולוגיה ורובוטיקה וכמובן פיתוח מיומנויות רבות ונוספות לצד זמן איכות עם ההורה.

בכל שבוע יוצע דגם חדש, שלבי בנייה בתלת מימד, סרטוני הדגמה כיפיים, עם אפשרות לשלוט במהירות הסרטון בהתאם לקצב הבנייה, לצד סרטוני אנימציה להעשרה ולמידה. הסרטונים חושפים את הילד לעולם תוכן עשיר, מושגים חדשים והיסטוריה סביב נושא ההרפתקה.

ערכת הבנייה הטכנולוגית של בריקבוקס, ששוויה 520 שקל, נשלחת ללא עלות נוספת, לכל נרשם. הערכה מכילה את כל החלקים הנדרשים לבניית עשרות הדגמים במועדון, כ-250 אבני בריקבוקס כולל מנוע להפעלת הדגמים ודמויות למשחק.

עלות מנוי חודשי : 189 שקל (עם התחייבות ל-3 חודשים). ניתן להשיג באתר brickbox

בריקבוקס. מירב פרץ פלברג,
בריקבוקס/מירב פרץ פלברג

מראת הקסמים מדברת עברית (גיל 4+) - מראה המספרת סיפורים, משמיעה מוזיקה ועונה על שאלות קסומות בעברית המראה יכולה לגלות לך איזו נסיכה את מבין 20 נסיכות שונות, ולספר לך 10 סיפורים קסומים ומעניינים בעברית ניתן לדבר עם המראה - היא מבינה אותך ותוכלו לשחק יחד מחיר: 190 שקל. ניתן להשיג באתר "הנסיך הקטן" ובחנויות הצעצועים www.littleprince.co.il

kid-photoמראת קסמים מדברת עברית מבית הנסיך הקטן גיל 4+ מחיר 189.90 שקל. סטודיו הנסיך הקטן,
מראת קסמים מדברת עברית מבית הנסיך הקטן גיל 4+ מחיר: 190 שקל/סטודיו הנסיך הקטן

ברבי מטפלת בכלבלב והגורים - הברבי חוקרת ומטפלת בגורים שזה עתה נולדו. סט משחק זה כולל כלבה שעומדת ללדת שלושה גורים מקסימים. אחרי לידתם, הילדים יכולים להניח את שלושת הגורים במנשא הלביש של בובת חיות המחמד של ברבי ולטפל בהם תוך כדי תנועה.

להפתעה מהנה, השתמשו במים קרים כדי לחשוף כתם לידה מיוחד על כל גור, ולאחר מכן השתמשו במים חמימים כדי להחזיר את הצבע בחזרה לכפי שהיה. בנוסף יש בערכה אביזרים הכוללים מברשות, פינוקים לכלבים, כלי טיפוח. ברבי מטפלת בכלבלב והגורים. מחיר מומלץ לצרכן 180 שקל. ניתן להשיג בנקודות המכירה המובחרות.

ברבי מטפלת בכלבלב והגורים. חברת מאטל,
ברבי מטפלת בכלבלב והגורים/חברת מאטל

מתנות עד 250 שקל

BATTLE OF GOG - משחק אסטרטגיה לכל המשפחה (לגילאי 9+)

הקרב של GOG הוא משחק לוח חדש לכל המשפחה, אינטרפרטציה של הסיפור המקראי בארץ כנען בתקופת יציאת מצרים בשילוב דמותו הבידיונית של גוג. המשחק מאתגר למצוא 5 מגילות קדושות כשהם נלחמים על ארץ כנען העתיקה.

חוזרים בזמן לתקופה מקראית עם משחק לוח חדש בשם BATTLE OF GOG. הקרב של גוג הוא משחק לוח אסטרטגיה ומזל לכל המשפחה. מאחורי המשחק עומד ויטלי מינין, אב לשישה, יזם, מאייר ספרי רב מכר וממציא משחקים, כאשר הרעיון למשחק נולד בתקופת הקורונה באחד הסגרים על מנת להעסיק את הילדים. סיפור הרקע של המשחק מתבסס על דמותו הבדיונית של גוג - עבד עברי במצרים העתיקה שהופך למלך העם היבוסי בהגיעו לארץ כנען העתיקה.

הקרב של GOG הוא משחק אסטרטגיה קל המשלב מזל במידה שווה, המתאים עבור 2-4 שחקנים, עם אינטראקציה גבוהה בין השחקנים ויכולת משחק חוזרת כמעט בלתי מוגבלת. המשחק מאתגר, ומאפשר ניצחון ב3 דרכים שונות- לכבוש את הערים של השחקנים האחרים, למצוא 5 מגילות או להציב 4 חיילים בארבעת פינות המפה. החלק התחתון של הקופסא משמש כלוח המשחק.

המחיר: 219 שקל. להשיג בסטימצקי/ חנויות הצעצועים.

הקרב של gog מחיר: 219 שקל. ענבל מינין,
הקרב של gog מחיר: 219 שקל/ענבל מינין

השריף מנוטינגהאם - משחק פופולארי, שמגיע לראשונה בגרסה עברית לישראל משחק אסטרטגי משעשע, המתרחש בעולם האגדי של גיבור העם האנגלי, רובין הוד. השחקנים מגלמים סוחרים נחושים, המנסים להציג את מרכולתם בשוק, בזמן שהשריף החמדן, שבוחן בחשדנות כל שק סחורה, מנסה להחרים את הסחורות ולהתעשר על חשבונם.

על הסוחרים להערים על השריף, שמצידו מערים עליהם קשיים. מי יתעשר, ובאיזה מחיר? מתאים ל- 3-6 שחקנים בגילאי 14 ומעלה, שישחקו את הדמויות השונות ברוטציה. המחיר: 230 שקל. ניתן להשיג בנקודות המכירה המובחרות.

השריף מנוטינגהאם של הקובייה משחקים. פזית מורי 2design,
השריף מנוטינגהאם, 230 שקל/פזית מורי 2design

מטוסי על: חליפת רובוט על ג'ט (לגילאי 3+) - חליפת הרובוט של ג'ט - הופך מרכב לרובוט ב-3 שלבים פשוטים עם גלגלים אמיתיים ומתאימים בקלות לתא הנהג של חליפת הרובוט מחיר: 230 שקל
להשיג באתר "הנסיך הקטן" ובחנויות הצעצועים www.littleprince.co.il

4524מטוסי על - חליפת רובוט על ג'ט מבית הנסיך הקטן גיל 3+מחיר 229.90 שקל. סטודיו הנסיך הקטן,
מטוסי על - חליפת רובוט על ג'ט מבית הנסיך הקטן גיל 3+מחיר: 230 שקל/סטודיו הנסיך הקטן

המותג "Hot Wheels" משיק את הצעצועים החדשים לגילאי 5-7:

הוט ווילס חנות צמיגים סופר טוויסט עם מסלול - ילדים מסובבים את השלט של חנות הצמיגים סופר טוויסט בעיר של הוט ווילס וצופים במכוניות שלהם נוסעות דרך ערימת צמיגים לפני שהן יורדות מהרמפה ויוצאות להרפתקאות חדשות. כולל רכב הוט ווילס אחד שמתחבר לערכות נוספות. המחיר: 220 שקל.

הוט ווילס Monster Truck תחנת פיצוץ - שמחה וצהלה במוסך של בון שייקר, שגרו את ה Monster Truck שלכם לעבר משאבות הדלק ולוח המודעות וצפו בערכה מתפוצצת עד להשמדה! מסופק עם דגם Monster Truck ו-6 מכוניות מתרסקות. המחיר: 230 שקל.

הוט ווילס monster truck תחנת פיצוץ. חברת מאטל,
הוט ווילס monster truck תחנת פיצוץ/חברת מאטל

הוט ווילס מסלול מרוצים מרובה לולאות - מירוץ הלולאות המרובות של הוט ווילס כולל חמש לולאות מדהימות לפעולת מירוץ מרגשת. ערכת המסלולים הממכרת יכולה להכיל משחק עם מכונית אחת או מספר מכוניות בהתאם לבנייתה ומגיעה עם מכונית הוט ווילס אחת. המחיר מומלץ לצרכן: 230 שקל. ניתן לרכוש בחנויות ורשתות צעצועים בפריסה ארצית.

הוט ווילס מסלול מרוצים מרובה לולאות. יחצ מאטל,
הוט ווילס מסלול מרוצים מרובה לולאות, המחיר: 230 שקל/יחצ מאטל

גלובוס ספארי מאיר עם כיתוב בעברית - הגלובוס מציג תמונות של חיות טיפוסיות לפי אזורים על פני כדור הארץ. הוא מגיע עם תאורת לד. מלמד על המדינות ומשמש גם כמנורת אווירה לעיצוב חדר הילדים. היצרן: Tecnodidacttica, הקוטר: 25 ס"מ. המחיר: 230 שקל. ניתן להשיג באתר הילדים www.kidsbest.co.il

גלובוס-ספארי,  230 שקל. יחסי ציבור,
גלובוס-ספארי, 230 שקל, www.kidsbest.co.il/יחסי ציבור

משקיעים למעלה מ-250 שקל?

בית הבובות המתקפל של ברבי - הדמיון מוזמן להכנס היישר לבית הבובות הזה של ברבי שכולל משחק ב-360 מעלות, שני סיפורים, ארבעה אזורי משחק והמון קטעי סיפור! בית ברבי המרוהט במלואו, כולל עיצוב מודרני עם סגנון ברבי ייחודי וכל מה שילדים צריכים כדי לשחק את הסיפורים שלהם, כולל גור חיות מחמד.

קבלו חברים בדלת הכניסה, בשלו בכיף במטבח והגישו אוכל לשולחן שכולל 2 מקומות ישיבה. אחרי יום של משחק, הילדים יכולים להכניס את בובת ברבי (נמכרת בנפרד) למיטת הלופט לשינה נעימה. ריהוט ואביזרים מהנים מעניקים השראה לספר אינספור סיפורים, וכשזמן המשחק נגמר, הערכה כולה מתקפלת לניקוי קל וכיף תוך כדי תנועה. עם כל כך הרבה פריטים והזדמנויות לספר סיפורים, לילדים בני 3 עד 7. המחיר המומלץ לצרכן: 270 שקל. ניתן לרכוש בחנויות ורשתות צעצועים בפריסה ארצית.

בית הבובות המתקפל של ברבי. חברת מאטל,
בית הבובות המתקפל של ברבי. המחיר: 270 שקל/חברת מאטל

מג'יק מיקסיס קלחת הקסמים לילדים מגיל 5 ומעלה - זוכה צעצוע השנה בתערוכת הצעצועים בלונדון בינואר 2022, בניו יורק בפברואר 2022, ובמלבורן, אוסטרליה במרץ 2022.

זוהי קלחת קסמים, עוקבים אחר ההוראות בחוברת הקסמים , מוסיפים את המרכיבים השונים לכישוף (למשל אבקת קסמים כדי לתת למקסי שלכם את הקול שלו, נוצת הקסם כדי לתת כנפיים למיקסי, פרח כדי להוסיף לו צבע ושם על ידי כתיבה על מגילת השמות והוספתו לשיקוי).

הקסם קורה ממש מול העיניים שלכם כשתסיימו את הכישוף שלכם, ערפל אמיתי יעלה מן הקלחת הקסומה. ברגע שהמיקסי מתקלה באופן קסום, מתגלה בובה אינטראקטיבית שעושה 50 צלילים ותגובות, הילדים מתקשרים איתה באמצעות מטה הקסם.

בזמן שמבצעים כל צעד של הכישוף, הקלחת הקסומה מנחה באמצעות אורות וצלילים. עם כל הוספה של מרכיב בקסם לתוך השיקוי, ממתינים לשמוע 'הקש! הקש! הקש!' מגיע מהקלחת, ואז משתמשים במטה הקסמים שלך כדי להקיש 3 פעמים על שולי הקלחת. אז עוברים לשלב הבא של הכישוף. ניתן לחזור על התהליך שוב ושוב. המחיר: 500 שקל. להשיג בחנויות הצעצועים.

מג'יק מיקסיס מבית טויריפיק להשיג בחנויות צעצועים מחיר 500 שקל. יח"צ חו"ל,
מג'יק מיקסיס מבית טויריפיק להשיג בחנויות צעצועים מחיר 500 שקל/יח"צ חו"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully