וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

'אוטיזם 2022'- קמפיין חדש ששם במרכז צעירים ובוגרים

24.3.2022 / 17:57

בימים אלה, כמדי שנה, מתקיים מבצע ההתרמה והמודעות השנתי למען ילדים ובוגרים עם אוטיזם שמובילות המרכז לטיפול וחקר באוטיזם - עמותה לילדים בסיכון ואלו"ט. השנה מתקיים המבצע תחת הכותרת "אוטיזם 2022", למען תחום האוטיזם בישראל

בימים אלה, כמדי שנה, מתקיים מבצע ההתרמה והמודעות השנתי למען ילדים ובוגרים עם אוטיזם שמובילות המרכז לטיפול וחקר באוטיזם - עמותה לילדים בסיכון ואלו"ט. השנה מתקיים המבצע תחת הכותרת "אוטיזם 2022", למען תחום האוטיזם בישראל: למען טיפול, חינוך, דיור, תעסוקה וזכויות לילדים ובוגרים על הרצף האוטיסטי.

אחד מכל 78 תינוקות מאובחן עם אוטיזם, הגידול מביא לביקוש במעונות יום, גנים, תעסוקה, בתים לחיים, קייטנות, מועדוניות. ישנה מגמה קבועה ומתמשכת של גידול במספר המאובחנים על הרצף האוטיסטי, הן בישראל והן בעולם והשיח על קבלת השונה, על זכויות האנשים עם אוטיזם ששוות כמו של כולנו חשוב יותר מתמיד.

לצורך קידום מבצע ההתרמה מושק בימים אלה הקמפיין "אוטיזם 2022" במסגרתו פנו שתי העמותות הגדולות בישראל אל הפרסומאי רן לוצקי והצלמת יפעת פאר, אמא לילד על הרצף האוטיסטי, לצורך צילום משפחות, הורים, אחים וילדים עם אוטיזם שהפכו להיות הפנים של הקמפיין.

יום התרמה לאוטיסטים. יפעת פאר,
קמפיין ההתרמה. פתחו גם אתם את הלב/יפעת פאר

רן לוצקי, יוצר הקמפיין "אוטיזם 2022": "השנה החלטנו לצאת בקמפיין שמרים את הראש ומיישר את הגב של מי שנמצאים על הרצף האוטיסטי ושל המשפחות. בישראל, 1 מתוך 78 ילדים מאובחן על הרצף האוטיסטי. זה מספר עצום, שאומר למעשה שכולנו בישראל מכירים ילדים ואנשים שעל הרצף. לכן באסטרטגיה של הקמפיין, החלטנו בצוותי העמותות והמשפחות, שהשנה אנחנו שמים את הילדים והבוגרים שעל הרצף ובנות ובני משפחותיהם בחזית הקמפיין. בלי פילטרים ובלי רגשות עצובים: עם הרבה אהבה, ביטחון וחיוך, בדיוק כפי שמגיע לכולם."

יפעת פאר, צלמת "אוטיזם 2022": עבורי צילום הקמפיין הוא מסע אישי שבו פגשתי משפחות מיוחדות ובעצם גם אני אחת מהן, עילי בני הבכור נמצא על הרצף בתפקוד גבוה. רוצה לומר תודה מעומק הלב על שיתוף הפעולה הגדול שנעשה כאן ומזמינה אנשים לתרום".

הא.נשים האמיתיים ובני משפחותיהם, צולמו באור, בחוץ ובחיוך והם העומדים בחזית הקמפיין. על ההתמודדות והסיפור האישי של כל המשתתפים ניתן לקרוא בעמודי הרשתות החברתיות של העמותות. הקמפיין "אוטיזם 2022" עולה בתפוצה נרחבת ברחבי הארץ, תודות לתרומות, בעיתונים היומיים השונים, בשילוט חוצות, בבאנרים, על גבי אוטובוסים ובפלטפורמות שהעמידו רשויות מקומיות. המטרה היא להנגיש את האוטיזם ואת מי שעל הרצף לציבור ולהעלות למודעות את חשיבות האבחון, וכמובן להניע לפעולת התרומה על מנת שהעמותות יוכלו להמשיך לפעול למען הא.נשים שעל הרצף, בכל התחומים.

המרכז לטיפול וחקר באוטיזם - עמותה לילדים בסיכון מהווה כתובת מקצועית מקדמת ותומכת לאלפי ילדים, בני נוער, ובוגרים עם אוטיזם ולמשפחותיהם, ודואגת למימוש זכויותיהם .התפיסה שמובילה את פעילותנו היא קידומו של האדם עם אוטיזם ושילובו בחברה. אלו"ט, אגודה לאומית לילדים ובוגרים עם אוטיזם, היא עמותת הורים המובילה את הטיפול בילדים ובוגרים עם אוטיזם מרגע האבחון ולאורך כל חייהם, תומכת בבני משפחותיהם ודואגת לקידום זכויותיהם.

לתרומה לחצו כאן או בטלפון *2482

  • עוד באותו נושא:
  • התרמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully