וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עולה רק 649 שקלים: בדקנו את השואב האלחוטי SL- 400W של פוג'יקום

28.3.2022 / 12:51

בשוק שמוצף בשואבי אבק אלחוטיים, בדקנו את המוצר החדש מבית פוג'יקום - מכשיר עם עוצמת יניקה חזקה במיוחד ותאורת לד שמאפשרת להשלים את הניקיון, וחזרנו עם רשמים

בשנתיים האחרונות דובר רבות על עליית המחירים במשק. הזעקה הגדולה שנשמעה הייתה בגזרת הפירות והירקות או מוצרי היסוד, אבל בקטגוריה אחת נסיקת המחירים עברה די בשקט - מוצרי החשמל. אולי זה קורה משום שהתדירות שבהם אנו רוכשים מכשירים חשמליים לא גבוהה במיוחד ואנחנו אף פעם "לא מתפנקים", ואולי פשוט שכחנו את מחירם לפני כן, אבל הימים של "ב-1,500 שקל אתה מעמיד אחלה מכונת כביסה" חלפו ועברו להם. למעשה, המגזר הזה היה אחד המבשרים הראשונים על עליית המחירים שאנו חווים ממש עכשיו ושעדיין לא נאמרה בה המילה האחרונה.

מוצרי חשמל. ShutterStock
היום כבר לא תמצאו מוצרי חשמל במחירים של פעם/ShutterStock

במציאות הזאת כל צרכן חייב לנהל את המלחמות שלו. קחו את שואבי האבק כדוגמה. אין היום משק בית שמכבד את עצמו שאין לו שואב אבק אלחוטי נטען. הטרנד הזה פרץ לחיינו לפני מספר שנים, ועל אף שנראה היה תחילה שהשואבים הרובוטיים ישאירו לו אבק (ראיתם מה עשיתי פה?) הוא השתלט יפה על העסק. קלות התפעול והנוחות הפכה את המכשירים הללו לפופולריים במיוחד.

השאלה היא באיזה מחיר. השואבים בקבוצת העילית עולים היום קרוב ל-3,000 שקל, לעיתים יותר. האם הם שווים את זה? לטעמי כן, אבל לא כל אחד ירוץ להוציא מכיסו את הסכום הזה. לצידם קמו קבוצות ביניים ולואו-קוסט, שהמכשירים שלהן יעלו לכם החל מכמה מאות ועד 1,500 שקלים. אחד מהמוצרים בקטגוריית המחיר הנמוכה יותר הוא ה SL- 400W- של פוג'יקום.

לפני הסקירה, חשוב להבהיר: לא מדובר פה בהשוואה למכשירים ה"גדולים" דוגמת סדרות העילית של דייסון, בוש, מילה ודומיהן, שמייצרות מכשירים מאובזרים יותר, המשמשים לצרכים רחבים יותר ומעניקים תוצאות מעולות. בסופו של דבר, ה SL- 400W-עולה 649 שקלים והשאלה המרכזית היא האם הוא מספק את התמורה ביחס למחיר.

שואב אבק פוג'יקום. יחצ,
עוצמת שאיבה גבוהה בהרבה מהקטגוריה. SL- 400W של פוג'יקום/יחצ

מדובר במכשיר עם גוף קל במיוחד ומנוע של 350-400 ואט, ההספק הממוצע ביחס לקטגוריה. היתרון הגדול שלו הוא בעוצמת היניקה. הממוצע לשואבים בקבוצה הזאת עומד על 18-22 אלף יחידות פסקל (PA), אבל השואב הזה מייצר עוצמה גבוהה מאוד של 26 אלף PA במצב הטורבו שלו. נתון זה מאפשר לו למשוך קווצות אבק ברדיוס רחב היקף יחסית. יש לו שני מצבי הפעלה - סטנדרט וטורבו, סוללת ליתיום לשימוש רציף של 40 דקות, תאורת לד (מה לעזאזל עשינו לפני שהתוספת הקטנה והמשמעותית הזאת הפכה למציאות של רוב השואבים?) מסך דיגיטלי לתצוגת טעינה וערכה של מברשות חובטות.

השימוש מאוד פשוט. אם יש לכם ניסיון עם שואבי אבק מסוג זה, וסביר להניח שיש לכם, תוכלו להרכיב אותו בתוך שניות וליהנות ממנו מיד. עם זאת, כמי שיש לו כלבה וחתולה, הרגשתי שהוא מתקשה לעיתים להתמודד עם קיבולות גבוהות מדי של שיער ופרווה, כך שאיני סבור שהוא מתאים לבית עם בעלי חיים שמנשירים בתדירות גבוהה.

הגענו לשורה התחתונה: האם הוא שווה את הכסף?

כאמור, אין פה השוואה לדרגים הגבוהים אלא לקבוצה מסוגו, וכאן הוא בהחלט נותן פייט על הבכורה. 649 שקלים הם כבר סכום שגם סטודנטים או שוכרים צעירים יכולים להתמודד איתו והמוצר יכול להירכש גם כמתנה יפה לפסח. זה לא המכשיר היחיד שעולה כך, אבל במשוואה של מחיר מול נתונים תקבלו ערך גבוה מאוד ותוכלו לקבל מוצר שבדירה ממוצעת ללא בעלי חיים יעשה את העבודה. ניתן להשיגו דרך אתר החברה, עם משלוח תוך 7 ימי עסקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully