וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיר הסירים: מתכוננים לחג? הכירו את החידושים בתחום הבישול

עודכן לאחרונה: 11.4.2022 / 12:40

פסח הוא חג של אביב, של חירות, של ניקיון, אבל בעיקר של ארוחות חג. מטעמי התחדשות או מטעמי כשרות, נוהגים רבים מאתנו להתחדש לקראת החג בקטגוריית כלי הבישול וההגשה. יצאנו למסע בין הסירים וחזרנו עם כל החידושים שכדאי להכיר

יש מי שעבורם פסח הוא חג החירות, יש מי שחוגגים את האביב, אבל אלה גם אלה, חילונים כדתיים, לא יפסחו על ארוחות החג, מזו שעל שולחן הסדר ועד לאלה שמאפיינות גם את ימי חול המועד. יתרה מזאת, בבתים רבים שבהם שומרים על כשרות לקראת פסח, נוהגים לחדש את כלי המטבח דווקא בעונה זו, כדי להמנע מהצורך להסיר מהם כל זכר לחמץ.

אז תהא הסיבה אשר תהא, פסח הוא ללא ספק לא רק בין הטעימים שבחגי ישראל, אלא גם מנוע להתחדשות במטבח. כאשר מביאים בחשבון את העובדה שגם אזרחי ישראל המוסלמים חוגגים במקביל את הרמדאן, הרי שגם בקרבם ניכרת עלייה ברכישה של כלי מטבח בעונה זו שלה השנה.

יצאנו לבדוק - ומצאנו עבורכם את החידושים המלהיבים ביותר בתחום:


מותג הסירים וכלי המטבח מארה"ב - AMERCOOK מציע כלי מטבח וסירים בעיצוב עכשווי, עם טכנולוגיות חדשניות וממרכיבים הנותנים מענה לחוויה קולינרית איכותית ובריאה, עם הבטחה לעמידות רבת שנים.

העיצוב המוקפד של המותג הוא נר לרגליו ומגיע עד הפרט האחרון תוך הקפדה על חווית הבישול, נוחות השימוש ותהליכי ייצור בטכנולוגיה חדשנית ובקרת איכות. המותג מתחדש מדי שנה בקולקציות מעודכנות ובפריטים חדשים.

למותג AMERCOOK מעל 13 סדרות של סירים וכלי מטבח איכותיים ומעוצבים שמיוצרים בארה"ה, בין הסדרות מצאנו את:

סדרת Aristo - נירוסטה: כלי הבישול מסדרת ARISTO שילוב בין תכונות הבישול של הנירוסטה העמיד בפני שריטות ושפשופים, ביחד עם ציפוי ה NON-STICK המאפשר ניקוי קל לאחר השימוש והעיצוב המודרני, יוצר את הכלים האולטימטיביים ביותר למטבח. מוצרים נבחרים בסדרה: מחבת 24" 223 שקל, ווק 30" במחיר: 384 שקל וקדרה 24" במחיר: 396 שקל.

סדרת Alfetta - מציעה עיצוב חדיש, הטכנולוגיה החדישה ביותר, ציפוי גרניט חזק במיוחד, תחתית סיר עבה לחימום מהיר ואפקטיבי, שילובי צבעים נועזים, עמידות הכלים מפני שריטות ובלאי ואפקט NON-STICK. מוצרים נבחרים בסדרה: סיר לרטבים 18" במחיר: 215 שקל, קדרה 24" במחיר: 289 שקל, מחבת 26" במחיר: 216 שקל; ווק 32" במחיר: 413 שקל, מחבת 24" במחיר: 237 שקל, טאג'ין 26" במחיר: 473 שקל.

אמרקוק amercook מותג סירים וכלי בית חדשים בישראל בתמונה סדרת alfetta. יחסי ציבור,
אמרקוק amercook מותג סירים וכלי בית חדשים בישראל בתמונה סדרת alfetta/יחסי ציבור

סדרת LA PLURIEL - סדרת הכלים העשויה ברזל יצוק בציפוי אמייל, מתאימה בדיוק עבור כל סגנונות הבישול: בישול ארוך, הקפצה, צליית סטייק ואפילו אפיית עוגה. הברזל בשילוב האימייל יוצרים את הכלים השימושיים ביותר במטבח. הכלים בסדרה מגיעים בגוון סגול מאט. מוצרים נבחרים בסדרה: קדירה עגולה 28" במחיר: 547 שקל, קדרה מרובעת 28" במחיר: 554 שקל, מחבת טיגון 28" במחיר: 459 שקל, מחבת גריל 27" במחיר: 249 שקל.

את הסירים של המותג האמריקאי AMERCOOK ניתן להשיג בהזמנה דרך אתר חברת קריסטלינו המשווקת הבלעדית https://www.amercook.co.il

מותג חדש בישראל amercook. יח"צ,
מותג חדש בישראל amercook/יח"צ

חברת 'סולתם' שחוגגת מעל 70 שנות ייצור ופעילות, יוצאת לקראת חג הפסח בקמפיין פרסומי רחב היקף.

בין הסדרות המשווקות מצאנו את סלקט (SELECT) סדרת סירים ומחבתות חדשה המיועדת למטבח הביתי והמקצועי עם חידושים באופן השימוש וגם בתוצאות המתקבלות.

סדרת סלקט כוללת סירים ומחבתות לרבות מחבת צלייה העשויים אלומיניום בתהליך Forged דבר המאריך את חייהם למשך שנות שימוש רבות, מבטיח חלוקת חום שווה ויעילה, ציפוי Non stick איכותי בגימור דמוי שיש, המונע את הדבקות המזון ומעודד שימוש מופחת בשמן.

היתרונות של הסדרה: תחתית אינדוקציה מלאה, חלוקת חום שווה ויעילה לקבלת תוצאת בישול מיטבית ולחסכון בזמן ובאנרגיה, מכסה חסין, ידיות ארגונומיות, הם קלים לניקוי ומתאימים לכל סוגי הכיריים.

בסדרה מגוון כלים ומידות בטווח מחירים: 110-1000 שקל. להשיג ברשת חנויות 'סולתם' ובחנויות כלי בית ומטבח המובחרות ובאינטרנט: https://soltam.co.il/

סדרת סלקט של סולתם 110-1000 שקל. גל בן זאב,
סדרת סלקט של סולתם 110-1000 שקל/גל בן זאב

עוד חדש מ'סולתם': פלנצ'ת פסים עגולה וחדשנית מסדרת Culinary

הפלנצ'ה העגולה בקוטר 26 ס"מ, של סולתם כלי בישול מסדרת קולינרי הינה פלטת צלייה איכותית, עשויה מיציקת אלומיניום, בתהליך יציקה רב שכבתי, עם ציפוי Non stick איכותי בגימור שיש, עם פסי צריבה, לשימוש מופחת בשמן וניקוי קל ומהיר.

הפלנצ'ה מתאימה לכל סוגי הבישול : צלייה, אפיה ובישול ושמירה על חום וטריות המזון בכל עת על ידי כיסוי המשטח ובנוסף מתבלטת ככלי נוח ויפה המאפשר את כל צורות ההגשה למרכז שולחן לארוחת ערב משפחתית. המחיר: 180 שקל.

את מוצרי סולתם ניתן להשיג ברשת חנויות 'סולתם' ובחנויות כלי בית ומטבח המובחרות ובאתר האינטרנט: https://soltam.co.il/

11433560-פלנצה עגולה של סולתם 180 שקל. גל בן זאב,
פלנצה עגולה של סולתם: המחיר: 180 שקל/גל בן זאב

תחום נוסף שמקבל את תשומת הלב של סולתם הוא הכלים להגשה אישית, כשהמסר הוא: הדברים הכי טובים באים במנות קטנות.

סדרת PICCOLO של סולתם כוללת כלים אישיים וזוגיים, בהגשה אישית למרכז השולחן. סדרת כלי בישול הכוללת סיר ומחבתות בגדלים מיני - מאפשרת ליהנות מאותה האיכות גם בבישולים קטנים ועם יתרון ענק של אחסון קומפקטי בכל ארון.

הכלים בסדרה זו מתאימים לשימוש בכל סוגי הכיריים כולל אינדוקציה לשימוש בתנור עד 150 מעלות, ציפוי Non Stick איכותי בגימור שיש למניעת הידבקות המזון, עשויים אלומיניום איכותי המאפשרים עמידות וחוזק לשנים רבות,

המכסה מזכוכית מחוסמת עם חריר לשחרור אדים. הכלים מעוצבים בצורה אסתטית וקיימים בשני צבעים: כסף ואדום, כוללים מגוון רחב ביותר: סירים, מחבתות, מחבת סטייק, קלחת, סוטז' ועוד.

המחיר למארז בישול הכולל: סיר 16 ס"מ, מחבת 16 ס"מ ותרווד כף בישול של סדרת פיקולו: 164 שקל במקום 409 שקל. להשיג ברשת חנויות 'סולתם' ובאתר https://soltam.co.il/

מארז מיני כלי בישול סיר מחבת ותרווד ב-164 שקל של סולתם. גל בן זאב,
מארז מיני כלי בישול סיר מחבת ותרווד ב-164 שקל של סולתם/גל בן זאב

גם נעמן מבית אקסטרה ריטייל פותחת את האביב עם קולקציה חדשה המעניקה חוויית בישול מקצועי ואיכותי.

קולקציית אביב-קיץ 2022 של נעמן, המותג המוביל את עולם הבישול והאירוח בישראל, מציעה איכות לצד פרקטיות מיטבית הבאה לידי ביטוי במגוון רחב של כלים המשמשים בו זמנית לבישול, לחימום, להגשה ולאחסון במקרר ובמקפיא.

עניין הפרקטיות והנוחות הוא המוטו שמוביל את מעצבות סטודיו הבית Tutto Arte בחשיבה ובפיתוח קולקציות חדשות, ועל כן מרבית כלי ההגשה והאירוח של נעמן ניתן לרכוש בתפזורת, מה שמעניק ללקוח הזדמנות להרכיב סט בשיטת Mix & Match - בהתאמה אישית על פי בחירתו והעדפותיו מבחינת סגנון העיצוב, צבעים, כמויות, צורות וגודל ועוד.

להשיג בחנויות הרשת ברחבי הארץ ובאתר.30% הנחה לכלל הלקוחות בקניית 2 פריטים ומעלה. המבצע בתוקף עד 30.4.22 ו/או עד גמר המלאי.

נעמן סירי נירוסטה_טומבי_צבע זהב_טכנולוגיית צביעה ייחודית_PVD. ערן לוי,
נעמן סירי נירוסטה, טומבי זהב/ערן לוי

רשת MAX STOCK בין מחלקות הרשת השונות תמצאו את כל הפריטים שאתם צריכים

הרשת מזמינה את החוגגים להתחדש במגוון מחלקות הרשת, עם אלפי פריטים לכל הגילאים ולכל השימושים והמטרות.

בין המחלקות מצאנו מחלקה שהיא חגיגה למטבח ובה מגוון עצום של כלים, סירים ואביזרים לבישול ואפיה, בהם גם סדרת הסירים גולדסילבר. טווח המחירים בסדרה: 30-100 שקל.

בנוסף, מצאנו מגש אובלי להגשה וחימום בקוטר 16 ס"מ מסדרת miniatures מחיר 16 שקל.

ניתן להשיג ב-55 סניפי הרשת בפריסה ארצית.

סיר מסדרת גולדסילבר. טווח מחירים: 30-100 שקל. max stock,
סיר מסדרת גולדסילבר. טווח מחירים: 30-100 שקל/max stock
מגש אובלי להגשה קוטר 16 סמ מסדרת miniatures מחיר 16 שקל. max stock,
מגש אובלי להגשה קוטר 16 סמ מסדרת miniatures מחיר 16 שקל/max stock

סדרת הכלים הצבעונית מבית 'סולתם' משלבת איכות יוצאת דופן ועיצוב כייפי ומרשים באחד.

הכלים בסדרה, הזמינים בצבעים מונוכרומטיים של צהוב, כחול, קרם או וורוד לבחירה, מיוצרים כולם מאלומיניום יצוק רב שכבתי, המאפשר חלוקת חום שווה ויעילה שחוסכת זמן ואנרגיה, ובעלי ציפוי NON STICK המונע הידבקות ומאפשר שימוש מופחת בשמן.

רוסטר מלבני, בעל מכסה ארומה, חסין חום העשוי זכוכית שקופה, עם חריר בחלקו העליון המיועד לשחרור אדים ולהוספת רטבים. בנוסף מאובזר בזוג כיסויי ידיות סיליקון מבודדות חום לאחיזה והעברה בטוחה של הכלי ממקום למקום וידיות ארגונומיות יצוקות המתוכננות, המוסיפות גם הן לנוחות השימוש.

המחיר: 259 שקל. להשיג בחנויות הרשת ובאתר www.Soltam.co.il

רוסטר יציקה של סולתם עם כפתור ארומה non stick, רוסטר במארז 259 שקל. יחסי ציבור,
רוסטר יציקה של סולתם עם כפתור ארומה non stick, רוסטר במארז 259 שקל/יחסי ציבור

מותג כלי הבישול והאפיה roso מותג הבית של רשת cook and bake משיק את סדרת הסירים החדשה Black Rock סדרת פרימיום של סירים פונקציונאליים בעיצוב אורבני.

סדרת Black Rock מתאפיינת בכלי בישול איכותיים, המתאפיינים בפונקציונאליות גבוהה לצד עיצוב אורבני ומודרני, עם גימור אדג'י מחוספס והיא כוללת סירים, מחבתות וסוטאז'ים בציפוי שיש שחור בשילוב מתכת חזקה במיוחד, סירים ומחבתות מיציקת אלומיניום מחושלת עם תחתית אינדוקציה וציפוי נונסטיק בעל שלוש שכבות בעיצוב שיש שחור המונע את הידבקות המזון.

ידיות המחבת, הסירים והסוטאז'ים עשויות מפלדת אל חלד יצוקה מעוצבת בגימור מט. הסדרה מתאימה לבשלנים המחפשים כלים חזקים המתאימים גם לבישול ארוך בתנור. הסדרה כוללת מחבתות /24/28, סוטאז' 24/28 ס"מ, סירים 20/24/28 ס"מ.

טווח המחירים: 249-639 שקל. ניתן להשיג בסניפי הרשת ובאתר האונליין https://www.cook-bake.co.il/

סדרת black rock roso להשיג ברשת cook and bake. cook and bake,
סדרת black rock roso להשיג ברשת cook and bake. טווח מחירים: 249-639 שקל/cook and bake

Arcostil מציגים את סדרת הדיימונד סקיי, סדרת סירים המיוצרים בטכנולוגיה חדשנית מחומר טהור וללא חומרים מזיקים, עם הבטחה לעמידות גבוהה ופיזור חום אחיד, ציפוי DIAMOND SKY הנחשב לטוב מסוגו בעולם.

סדרת ארקוסטיל דיימונד סקיי הינה סדרת כלי בישול המיוצרים בטכנולוגיית יציקת פלדה מותכת של חומר טהור, ללא נקודות קרות או שרופות בדפנות הכלי, חיסכון וניצול מרבי ויעיל של צריכת האנרגיה המופקת מהכיריים.

הסדרה מאפשרת שימוש מופחת בשמן לבישול בריא יותר וכמו כן מאפשר ניקוי קל ומהיר של הכלים (ללא צורך לשפשף ולקרצף). חלקם החיצוני של כלי הבישול מצופה בציפוי ייחודי עם PTFE שהינו חומר המגן על הציפוי החיצוני ומאפשר ניקוי קל, מהיר ונוח.

הידיות בכלי הבישול מיוחדות וניתנות לפירוק, הן אינן מתחממות בבישול על כיריים מכל סוג, וניתנות לפירוק לצורך בישול בתנור ושטיפה נוחה במדיח כלים, הידיות המתפרקות מאפשרות חיסכון במקום אחסון הכלים במטבח. ידיות כלי הבישול בעלות מבנה ארגונומי ותוכננו בהתאמה למבנה האנטומי של כף היד לשם נוחות מושלמת וקלות לתפעול נוח ובטוח.

מכסה הסירים עשוי מזכוכית מחוסמת וניתן להכנסה לתנור, היקף המכסה עטוף בחבק סילקון איכותי ומיוחד, התורם לאטימות הסיר בזמן הבישול, ולניצול יעיל של האנרגיה הנצרכת ושמירה על מרכיבי חומרי הגלם בתוך התבשיל.

טווח מחירים : 199-549 שקל. ניתן להשיג ב: רשת חנויות ארקוסטיל קיצ'ן רשת חנויות דומו ועוד מגוון חנויות כל בית

מחבת עם ידית נשלפת של ארקוסטיל מסדרת דיימונד סקיי טווח מחירים 199-549 שח. ARCOSTEEL,
מחבת עם ידית נשלפת של ארקוסטיל מסדרת דיימונד סקיי טווח מחירים 199-549 שקל/ARCOSTEEL

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully