וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביזרי המטבח הקטנים שיעזרו לכם להרכיב את צלחת פסח

עודכן לאחרונה: 27.3.2022 / 12:15

מרכיבים את צלחת הפסח עם אביזרי מטבח קטנים שאולי יש לכם בבית ושכחתם מקיומם. tupperware מציעים את העזרים החדשים של המותג ששווה להכיר גם לימות השנה שלאחר החג ובכלל

פסח בפתח, והמארחים כבר חושבים על עיצוב שולחן החג, הכלים, המאכלים, העיצוב והאווירה הכללית.

חוץ מהאפיקומן, המצות, ההגדות והיין, מתמקמת לה במרכז השולחן המסורתי גם צלחת הפסח, שמציגה את מאפייני החג. ברוב הבתים בהם מציינים את הסדר, היא נחשבת לפריט חובה שמשתלב גם בקריאת ההגדה.

לכבוד החג שמתקרב, ריכזה tupperware את האביזרים המשלימים הקטנים שיש לרובנו במטבח ויוכלו לסייע בהרכבת צלחת החג, ואם אין לכם, אולי כדאי שתכירו כי הם עשויים להיות לכם לעזר גם בימות השנה.

חזרת. ShutterStock
צלחת פסח/ShutterStock

למצה - קופסה לאחסון חכם

הקופסאות הפופולריות והקלות לפתיחה מושלמות לאחסון קמח, אורז וחטיפים. הקופסאות עשויות מפלסטיק איכותי, נטול BPA, ובטוחות לשימוש במדיח כלים. הגדלים הקטנים והבינוניים (1.2 ליטר ו -2.6 ליטר) הם קומפקטיים במיוחד ומספקים מענה עבור פסטה בגדלים שונים, ביסקוויטים או ממתקים גדולים.

הקופסה הקטנה בגובה 6 ס"מ היא אידיאלית גם בדרכים, מכיוון שהיא משתלבת בנוחות גם בתיקים קטנים. מדובר גם באפשרות אחסון נהדרת במקרר - המזון נשאר רענן, מסודר וברור! אופן הסגירה של הקופסאות מרחיק מזיקים ושאר אורחים לא רצויים. לכל הקופסאות בסדרה אורך ורוחב זהים, והן שונות רק בגובהן. כך תוכלו לערום אותן כרצונכם, ולסדר את המזווה שלכם בצורה אופטימלית.

המחיר: 79 שקל

אחסון חכם מרובע 1.1 ליטר. יחסי ציבור, tupperware,
אחסון חכם מרובע, Tupperware, המחיר: 79 שקל/יחסי ציבור, tupperware

לחרוסת - מנדו שף

מנדו שף מגיע עם שני להבים הניתנים להחלפה וכך מייצר שמונה צורות חיתוך שונות של פירות וירקות, כגון פרוסות, קוביות, רצועות, ג'וליינים, וופלים ועוד! הידיים והאצבעות נשמרות היטב בזכות התוסף המגן, והלהב הדו-כיווני משפר את יעילות החיתוך.

המחיר: 399 שקל

מנדו שף. יחסי ציבור, tupperware,
מנדו שף, tupperware המחיר: 399 שקל/יחסי ציבור, tupperware

למרור - ספינינג שף מייבש חסה

ה'ספינינג שף' החדש שלנו הוא מוצר שימושי ויעיל זה יאפשר לכם לייבש את כל סוגי הסלטים ועשבי התיבול בצורה מושלמת. קל מאוד לתפעל אותו - לחיצה קטנה מתחילה את הסיבוב, והוא גם חוסך לכם מקום הודות לגודלו הקומפקטי ופתרון האחסון החכם שלו.

לאנשים שאוהבים להתכונן מראש, תכונתו כאטום לנוזלים מאפשרת ל'ספינינג שף' לשמש גם כקערת סלט אופנתית - כל מה שצריך הוא להסיר את המסננת ולשפוך את תוכן הכלי אל בסיסו.

המחיר: 206 שקל

ספינינג שף מייבש חסה. יחסי ציבור, tupperware,
ספינינג שף מייבש חסה, tupperware , המחיר: 206 שקל/יחסי ציבור, tupperware

לביצה - מסחטה רב-שימושית

סט קומפקטי של מוצרים חיוניים להכנת אוכל יומיומית, להפרדת ביצים, הכנת מיצים, לגירוד פירות הדר, לסינון, למדידה, ולמזיגה. על הכלי מופיעים סימוני מדידה לנוזלים. למכסה שלושה מצבים- סגירה, סינון ומזיגה מדודה. מפריד הביצים מבטיח הפרדה קלה ונקייה של החלמון מהחלבון. ולמסחטת הפירות שוליים מודגשים המאפשרים סחיטה קלה ויעילה, והפומפיה נהדרת לגירוד קליפת לימון, שוקולד או תפוחים בשיא העדינות.

המחיר: 69 שקל

מסחטה רב-שימושית. יחסי ציבור, tupperware,
מסחטה רב שימושית, tupperware , המחיר: 69 שקל/יחסי ציבור, tupperware

לכרפס - קוצץ עשבי התיבול

קוצץ עשבי התיבול הופך את הכנת האוכל להרבה יותר מהנה ומהירה. הוא קל מאוד לשימוש ולניקוי, ומעשיר את האוכל שלכם בטעמים. עכשיו קל מתמיד לחתוך סוגים שונים של עשבי תיבול טריים, כגון בזיליקום, פטרוזיליה, שמיר, טרגון, מנטה וכוסברה. קוצץ עשבי התיבול מעודד בישול בריא יותר על ידי הוספת עשבי התיבול לבישולים והפחתת הצורך בהוספת מלח. צורתו הארגונומית של המכסה מספקת אחיזה מושלמת והוא מתאים גם ליד ימין וגם ליד שמאל.

המחיר: 185 שקל

קוצץ עשבי התיבול. יחסי ציבור, tupperware,
קוצץ עשבי תיבול, tupperware, המחיר: 185 שקל/יחסי ציבור, tupperware

לזרוע - מספריים לעופות

מספרי העופות שלנו הם מוצר חובה לכל מטבח! זהו הכלי הטוב ביותר לחיתוך העופות האהובים עליכם, עם או בלי עור. מספרי העופות האיכותיים והחדים של Tupperware נועדו לחיתוך עופות נאים ומבושלים במינימום מאמץ. הם מעוצבים בצורה ארגונומית והופכים את חיתוך העופות למהיר וקל עבור משתמשים שמאליים וימניים כאחד. המספריים עמידים במיוחד ומושלמים לחיתוך נקי של עוף, הודו, ברווז, אווז ועוד.
להבי המספריים חזקים מספיק כדי לחתוך את עצמות העופות, אך גם מושלמים למגוון משימות עדינות אחרות, כמו חיתוך עשבי תיבול או בצקים.

מנגנון הנעילה נועל את הלהבים יחדיו, ומאפשר לך לאחסן בבטחה את המספריים שלכם במגירת המטבח או בתוך מעמד הסכינים של Tupperware, ללא חשש מפציעות.

המחיר: 199 שקל

מספריים לעופות. יחסי ציבור, tupperware,
מספריים לעופות, Tupperware, המחיר: 199 שקל/יחסי ציבור, tupperware

לחזרת - פומפיה קטנה

הפומפיה הקטנה מושלמת לשימוש ישר מעל לאוכל. הפומפיה הקטנה עמידה בחום עד 200C° ומתאימה לשימוש עם כלים מפלדת אל-חלד, עם מחבתות עם ציפוי נון-סטיק, עם כלים למיקרוגל ועם כלים לתנור. כיוון שאינה מתכתית, היא מושלמת להגנה על כלי הבישול מפני שריטות וסימנים. ידית האחיזה עמידה בחום עד 80C°.

המחיר: 70 שקל

פומפיה קטנה. יחסי ציבור, tupperware,
פומפיה קטנה, Tupperware, המחיר: 70 שקל/יחסי ציבור, tupperware

המותג tupperware מוכר בזכות מוצריו האיכותיים והידידותיים לסביבה.

את כל המוצרים ניתן לרכוש בחנות האונליין של טאפרוור בלבד https://tupperware.co.il/

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully