וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסטארטאפ הישראלי לייצור מדרסים מתרחב ומגיע לנוואדה

27.3.2022 / 12:40

חברת הסטארט אפ UPSTEP שבבעלות האחים לימור כץ, אביעד רז, ואורן רז הקימה מרכז לוגיסטי שני בנבדה בארה"ב בהשקעה של כחצי מיליון דולר. יפעל לצד המרכז הלוגיסטי של החברה בניו ג'רזי. בשנת 2021 הגדילה UPSTEP ב-98% את היקף המכירות בארה"ב

חברת הסטארט אפ UPSTEP שבבעלות האחים לימור כץ, אביעד רז, ואורן רז, הקימה מרכז לוגיסטי שני בנבדה בארה"ב בהשקעה של כחצי מיליון דולר, שיפעל לצד המרכז הלוגיסטי של החברה בניו ג'רזי.בהקמת המרכז הלוגיסטי בניו ג'רזי שהוקם לפני כ-4 שנים השקיעה החברה כ-600 אלף דולר.

בשנת 2021 הגדילה UPSTEP ב-98% את היקף המכירות בארה"ב. בשנת 2022 נכנסה החב' לתחום ייצור ושיווק מוצרים נוספים בנושא בריאות הרגל, ביניהם סדרת קרמים לטיפול בריאותי וטיפוח כפות הרגליים.

מימין: אביעד רז, לימור כץ ואורן רז. יחצ,
מימין: אביעד רז, לימור כץ ואורן רז/יחצ

UPSTEP הוקמה בשנת 2017 לאחר שנתיים וחצי של מחקר פיתוח, במהלך 3 שנות הפעילות בשוק האמריקאי הפכה החברה "Upstep" לאוטוריטה רפואית אונליין מס' 1 בארה"ב לטיפול בכאבי רגליים. הזמנת המדרסים נעשית דרך ממשק אינטרנטי ידידותי, מבלי לצאת מהבית לאורך כל התהליך. הלקוח עונה על מספר שאלות באתר החברה, על סגנון חייו בעיות רפואיות והתחום אליו הוא נזקק למדרסים ומקבל אליו הביתה קופסת דריכה, מטביע את כפות רגליו ושולח למרכז הלוגיסטי של החברה. צוות פודיאטרים מומחים מתכנן עבור כל לקוח מדרס מותאם אישית, בהילקח כל הפרטים הנדרשים, ובמטרה לפתור את כאבי הרגליים ולהעצים את איכות החיים של הלקוחות. לאחר כחודש מקבל הלקוח לביתו את המדרסים, שנמכרים עם אחריות מלאה.

לימור כץ מנכ"לית Upstep: "ברבעון הראשון שנת 2022, בעקבות תפעול שני מרכזיים לוגיסטיים בארה"ב, קיצרה החברה ב-25% את זמני הספקת המוצרים ללקוחות".

  • עוד באותו נושא:
  • מדרסים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully