וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעמה אור מונתה למנכ"לית Spark IL

27.3.2022 / 12:57

Spark IL היא פלטפורמת ההלוואות החברתית -P2P של קבוצת עוגן עם הסוכנות היהודית: "הפלטפורמה הדיגיטלית הזו יכולה לשמש גשר נחוץ המחבר בין מלווים מהעולם לבעלי עסקים ישראליים"

נעמה אור מונתה למנכ"לית חברת Spark IL- פלטפורמת P2Pהחברתית של קבוצת עוגן בבעלות משותפת עם הסוכנות היהודית. מדובר בחברה לתועלת הציבור שהוקמה במטרה לאפשר לישראלים ולצעירים מרחבי העולם היהודי - שמבקשים להתחבר לישראל באמצעות מתן הלוואות למטרות חברתיות, לחזק את הפריפריה הישראלית ולתמוך כלכלית באופן ישיר בבעלי עסקים קטנים החיים בה.

לנעמה אור למעלה מ-20 שנות ניסיון ניהולי בישראל ובארצות הברית בארגונים גדולים ובארגונים חברתיים שהקימה וניהלה. במסגרת תפקידה החדש, היא תקדם את Spark IL משלב ההשקה ועד להפעלה המלאה, תוך הנגשת הפלטפורמה לעסקים קטנים בישראל כדי שיוכלו לפנות לקבל הלוואות, ובגיוס מלווים מהארץ ומהעולם לתמוך במתן הלוואות אלו.

בעברה, שימשה אור בין יתר במשך 17 שנה במגוון תפקידי ניהול בשירותי בריאות כללית בהם גם כראש אגף תכנון משאבי אנוש בארגון. בין שלל התפקידים ברזומה של אור ניתן למצוא: מייסדת ומנהלת ארגון של הקהילה הישראלית אמריקאית בבוסטון ארה"ב (בשנים 2014 - 2017); ייעוץ אסטרטגי לבכירים בהובלת שינויים חברתיים (בשנים 2017 - 2022); מייסדת משותפת ומנכ"לית Belong מיזם המחבר ישראלים עם יהדות העולם (בשנים 2017 - 2021). היא בוגרת תואר שני במינהל ציבורי בתוכנית למנהלים - מאוניברסיטת הרווארד, בוסטון; תואר ראשון ושני מאוניברסיטת בר אילן.

נעמה אור. יחצ,
נעמה אור/יחצ

נעמה אור: "SparkIL מאפשרת הזדמנות ייחודית הן לייצר סולידריות בחברה הישראלית תוך מתן תמיכה בפריפריה החברתית והגיאוגרפית והן לערב את יהדות העולם עם היכולת להשפיע ישירות על החברה הישראלית. בתקופה שבה אנו רואים התנתקות מוגברת מישראל, הפלטפורמה הדיגיטלית הזו יכולה לשמש גשר נחוץ המחבר בין מלווים מהעולם לבעלי עסקים ישראליים שהכי זקוקים לעזרתם".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully