וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונן ניסנבאום ישמש מנכ"ל מלונות פתאל בבריטניה, אירלנד, בנלוקס וספרד

27.3.2022 / 13:06

ניסנבאום יהיה אחראי על הפעילות התפעולית ופיתוח החברה שלנו במדינות אלה ואף יבחן אפשרויות להתרחבות לארה"ב. יחליף את דני רוג'ר

רונן ניסנבאום מונה לתפקיד מנכ"ל מלונות פתאל בבריטניה, אירלנד, בנלוקס וספרד. ניסנבאום יהיה אחראי על הפעילות התפעולית ופיתוח החברה שלנו במדינות אלה ואף יבחן אפשרויות להתרחבות לארה"ב.

לרונן רקע עשיר וקריירה עסקית ענפה בענף המלונאות בארץ ובחו"ל. הוא למד ניהול מלונאות בשוויץ ויש לו תואר שני במנהל עסקים מ University Emory. הוא עבד שנים רבות בתפקידים מובילים בארץ ובחו"ל, בתפקידו האחרון ב-4 השנים האחרונות שימש כנשיא ומנכ"ל רשת מלונות דן ישראל. בעבר שימש כסמנכ"ל תפעול של מלונות הילטון ביבשת אמריקה, קבוצה הכוללת את מלונות וולדורף אסטוריה וקונרד, היה אחראי על 15 מלונות ושלושה מלונות בשלבי הפתיחה. משנת 2011 עד 2014 שימש כנשיא ומנכ"ל קבוצת ניו יורק פלאזה, לפני כן, מ-2009 עד 2011, רונן שימש כסגן נשיא של תפעול אתר הנופש המשולב Sands Bay Marina, הכולל 2700 חדרים משולב עם קזינו בסינגפור. בין השנים 1996 ל-2009 רונן מילא שורה של תפקידים בכירים בקבוצת מלונות אינטרקונטיננטל, ביניהם מנכ"ל ספינת הדגל InterContinental Buckhead ,מלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב, הפורום ברלין ואינטרקונטיננטל פריז. לפני אינטרקונטיננטל, רונן עבד מספר שנים עם Hotels Forte בלונדון (מלונות קמברלנד, ראסל וקנזינגטון קלוז) ושלוש שנים בפתיחת דיסנילנד בפריז.

הוא נשוי לקרן ולהם 3 ילדים בוגרים.

רונן ניסנבאום. יחצ,
רונן ניסנבאום/יחצ

בהודעה לחברה מסר יו"ר ומייסד הרשת, דוד פתאל: "אני בטוח שניסיונו המפואר של רונן והבנתו המשובחת את הענף שלנו, יחד עם מומחיותו הרבה והידע הרב שצבר - יתרמו רבות להמשך פיתוחה והצלחתה של החברה שלנו בחו"ל. בשמי ובשם הנהלת החברה אני רוצה לברך את רונן בברכה חמה ובחיבוק גדול על הצטרפותו למשפחת מלונות פתאל ולאונרדו ולאחל לו הצלחה רבה, והמשך שגשוג, צמיחה והצלחה לכולנו".

ניסנבאום יחליף בתפקידו את דני רוג'ר, MD Fattal Hotels Europe & UK, שיעזוב את תפקידו באירופה לאחר 16 שנים יפות ומוצלחות בהן שימש MD של מלונות פתאל אירופה וישוב ארצה.

דוד פתאל מסר: "דני מילא תפקיד חשוב ומוביל ביצירת המותג לאונרדו בהצלחה גדולה והוביל לצמיחה והתרחבות של החברה שמחזיקה ומנהלת כיום 160 מלונות באירופה. דני עשה עבודה מצוינת, הביא את החברה שלנו לגבהים חדשים ואני תמיד אהיה אסיר תודה על הנכס הגדול שהוא מהווה ותמיד יהווה, לחברה שלנו".

רוג'ר יכנס לתפקידו החדש בישראל, סגן נשיא אחראי על פרויקטים מיוחדים בחברה, ויעבוד מהמשרד הראשי של פתאל בתל אביב.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully